- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Potverdikke het gaat gewoon maar door hier!
Lol met de squat loop ik precies 1 dag achter je aan!
UB heb ik voor m'n gevoel nog echt geen deload nodig, alleen wordt het wel lastig de targets nu te halen aangezien ik nu al in de op één na laatste set in volume aan het korten ben om de laatste set te halen.
hebbes die ohp! Netjes!W6 Wednesday
Squat
wu 5x 20; 5x 35
5x 52.5
5x 65
2x5x 80
OHP paused (herhaling week 4)
wu RCs & 2x5x 20
5x 35
5x 42.5
3x 47.5 ipv 5x
5x 55 yeah, eindelijk.
Deadlift
wu 5x 60
5x 85
5x 102.5
5x 120 t/m hier double overhand. Pittig qua grip maar wel gehaald. Ging wel enigszins ten koste van m'n form bij de laatste rep omdat ik m nog maar net vast had links
5x 137.5 belt![]()
Wat betreft deload volgende week; ga het toch niet doen. Hoorde vandaag dat de week carnaval al volgende week vrijdag is en dan ga ik op wintersport, dus dat is een mooi moment voor die deload aka weekje geen KT. Nog geen idee of ik daarna verder ga met madcow, maar nog 2 weken om daarover na te denken.
hebbes die ohp! Netjes!
Maaruh aan het twijfelen over madcow? Bevalt het niet? Om vertwijfeling in het algemeen?
Al eens gegoogled op madcow advanced, Dit is inclusief periodisatie.... Heb ik iig geval al op het verlanglijstje staan voor als ik deze variant uitgemolken heb!Thnx. Weliswaar niet de voorgeschreven sets maar eindelijk die laatste set gehaald. Madcow bevalt erg goed qua opbouw en trainingen, alleen de progressie bevalt niet echt. Voor deze 6 weken had ik ook al 6 weken madcow gedaan en precies hetzelfde probleem met ohp gehad, waarvan ik de progressie totaal niet in lijn vind met de andere compounds. De progressie is zo goed als hetzelfde met bijvoorbeeld bp, terwijl de procentuele verhoging veel hoger ligt. De progressive overload van BOR bevalt ook niet geweldig (en dan laat ik m'n blessure aan onderarm/bicep aanhechting buiten beschouwing). Ben met madcow begonnen op aanraden van MC Chick toen ik niet wist welk schema ik na wendler wilde doen; dacht zelf eigenlijk aan the texas method maar madcow sprak me wel aan. Nu ook weer bijna 15 weken verder sinds ik ben begonnen met madcow en vind een verandering in schema ook wel leuk. Twijfel alleen nog om te beginnen aan een schema als texas method, of gewoon de opbouw qua oefeningen van madcow hetzelfde houden en de progressive overload naar eigen inzicht te doen, eventueel hier en daar wat aanpassingen qua volume en wrs bor vervangen voor db row. inb4 tldr
ik vond het juist wel interessant, kan je er helaas alleen geen biet mee helpen
succes met de keuze dus
Nette grip-uithouding op de DL! Mooi van je OHP.
Texas heb ik mij nooit in verdiept, maar als je geen aangename progressie maakt lijkt het mij slim om te switchen (ook voor de motivatie).
Al eens gegoogled op madcow advanced, Dit is inclusief periodisatie.... Heb ik iig geval al op het verlanglijstje staan voor als ik deze variant uitgemolken heb!
http://stronglifts.com/madcow/5x5_Program/Periodized_5x5.htm

idd, nice overhead
Als je echt voor power wilt gaan en je hebt het materiaal in je gym, zou ik toch ook eens kijken naar Westside Barbell
zwaar, maar maandag lukt ook nog wel denk ik
Die 3x 80 was ook echt easy