Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Bicep curl tricep extension superset (beide pully gewoon omhoog/omlaag schuiven) (LBS want weet kg ff niet, geen zin om te rekenen)
50lbs x 15 bi&tricep
100lbs x15 bi&tricep
140lbs x10 bi&tricep
170lbs x7 bi&tricep
180lbs x 5 bicep -- 200lbs x 5 tricep (lol hele stapel.)
On a sidenote: kwam een jonge naar me toe die een kuurtje van 6 weken had gedaan en 10kg meer woog...."hmm moet ik ook s proberen of me dat lukt"....FAIL hij kreeg het gewicht amper bewogen en ik deed 5 reps met goede vorm. Wat een troll.....hij snapt niks van KT geloof ik. "Ik snap het niet ben 5kg afgevallen na me kuurtje, ben ook wel gestopt met wheyshakes enzo...HMMMM TROLOLOL
EZ-bar bicep curl
10x 20kg+bar
8x 30kg+bar
8x 30kg+bar
Core:
Planks op gymnastiek bal
Planks
Stomach vakuum
Oblique twist
Vandaag dus veel buikspieren en bicep gedaan, dat is lang geleden! Super leuke training
En klopt zwaar leipe training, maar af en toe moet die er ook tussen, ben nu gewoon beetje aan het aankloten, bijhouden ed. Na 2 maanden alleen BOR, BP, SQ, DL, MP en Pullups heb ik ff zin om biceps enzo te doen vanaf maandag op vakantie 10 dagen en daarna klaarmaken voor verhuizing Amerika dus heb een rustmaand ben ik bang, pas vanaf September dan weer acces tot een gym. In die tijd proberen te rennen, wat bodyweight enz te doen ben ik bang. Maargoed komt in orde!
Dit weekend een weekendje bij me meisie die home alone is. Ze heeft me kinky outfit belooft, kookt eten voor me en chocolate covered strawberries als toetje.
On the side (ze kan geen Nederlands) Back up plan is.....nu al rond de 30 nummers van mooie dames, en dan nog wat aanhangsel. Amerikaanse meiden zijn echt te easy, gewoon heel direct zijn en ze wat pesten dan krijg je alles geregeld. Gisteren kwamen 3 meiden me dorm binnen, Oh we just wanted to see what Burke dorms looked like....OH WAIT are you that Roel guy? I heard 2 girls talk about you....
Ik had zoiets van OHDAM nu al een naam en ben pas een week op campus....****ing epic!
Begin met een nieuwe routine na eindelijk wat rust te hebben hier in de VS:
Nutrition schedule
Even ter verduidelijking
ik kan hier niet zelf koken, de maaltijden zijn gemaakt in het restaurant en ik kan onbeperkt pasta eten, er is vaak kip en altijd salades. Ook de ontbijten zijn massive (onbeperkt geklopte eieren ed.)
Dus in me 3 gewone maaltijden een redelijk hoog aantal kcal maar niet belachelijk, het word een 4000cal bulk
BCAA --> L-leucine +-3,5gram per serving
PB --> Peanutbutter! roeien met de riemen die we hebben
Alles word gemixt (of geblend met melk)
Vitamines ed.: Multi mineral pil (1) en Omega 3 (1, hoge concentratie)
Creatine is de MusclePharm creatine
Van de hoeveelheid water voor slapen word je wakker --> protein shake (ergens gelezen en wil het eens proberen)
8 uur slaap minimaal, 1uur 15min average workout time
Lift days: Monday, Tuesday, Wednesday, Friday, Saturday (if 3.30PM doesn’t work move to AM or night)
8AM: Breakfast
10AM: Weight gainer ½ scoop
11.50AM: Lunch
3PM: Pre workout BCAA +1 scoop creatine+Protein
3.30PM: Lift
4.45PM Post workout 2 scoops creatine+BCAA+Protein ½ scoop+spoon PB
6.30PM: Dinner
9.00PM: Weight gainer 1 scoops +banana & PB (half)
10PM>: Water (before sleep)
2.30AM: Weight gainer 1 scoops +banana & PB (half from 9PM)
Nog niet zeker, maar word een 6 daags schema met goede verdelingen
Target: 77kg op 1 januari 2012
Het is allemaal voor American Football, ik ga vanaf de lente met het college team trainen hier, en in de winter hebben ze hun eigen weightlift schema dus ik moet me daar waarschijnlijk aan houden.
Qua beschikbaarheid aan apparaten hebben we hier nagenoeg niks.
Er zijn: Squatracks, chains, Bench/incline bench, alle dumbbells die je maar kan bedenken tot 50kg, dip / pullup station, cable station, legpress en legcurl, cardio is in een ander gebouw.
Ik ga het niet echt bijhouden op het log al post ik af en toe wel een gewicht update ed. denk ik....nu is het vooral de vraag: Commentaar??
Het schema is een beetje meer richting een fitness body dan bodybuilding, maar het slaat goed aan op me lichaam moet ik zeggen.
Ik neem nu voor de workout een proteine shake met BCAA & creatine, en erna MPH Dark Matter, een cell volume enhancer waarmee ik sinds vandaag ben begonnen. En voor het slapen nog een shake. Voor de rest goed vitamines en 4-5 volwaardige maaltijden.
Ik ben op het moment 76,5kg (ochtend). en me biceps zijn nu rond de 37 cm, wat toch een 2,5 kg vooruitgang is, en tevens een smallere middel dus vetverlies.
Qua kracht ben ik ook redelijk wat constanter geworden en trainingen gaan goed.
Ik had de target van 77kg gehaald....rond 1 januari was ik 's ochtends 77kg haha, maar nu is het zomer en ben ik nog maar 73. Ben uit aan het proberen met bodyweight training en veel cardio. Opzich werkt het wel want qua uitzien is het allemaal +1 geworden en niet echt spier afgevallen dus niet helemaal verkeerd.
Ik ga deze zomer even beachbody doen omdat ik naar Las Vegas, San Francisco, Los Angeles, San Diego, enz. ga dus dan wel even knallen. Maar daarna wil ik weer vol in de bulk in de winter. Alleen gaat wat moeilijker worden want ik zit vanaf augustus een half jaar in Washington DC met internships en alles. Ach ik hou het allemaal nog wel bij maar niet heeeeel serieus meer want kom te weinig aan haha
hahaha ja dat gaat helaas niet door. Ik heb het eerste half jaar doorgebracht als football manager om te kijken enzo (en geld verdienen voor supps haha), maar toen ik wou beginnen met spring practice kreeg ik dus de mogelijkheid om naar Washington DC te gaan voor een half jaar. Die kans laat ik dus echt niet liggen (er zit ook nog eens een zakenreis van 3 weken naar China bij), dus ik heb gezegd dat football niet meer doorgaat. Maar is ook wel oke, ik fitness lekker door