XXL Nutrition

Vipers 21 Russian Bears

Gast, the ****, je staat op 6.5%, jij moet je echt niet bezig houden met cutten/clean bulken, waar ben je bang voor :p

Zolang je geen bbing wedstrijd gaat draaien snap ik niet waar je je druk om maakt.

Denk je een voordeel te halen voor je sport met cutten/clean bulken? In mijn idee benadeel je jezelf alleen maar.
Je gaat genoeg cardio doen bij je training, dus waarom zo moeilijk doen? Je hebt die kcal nodig voor een net glycogeen lvl.

Je ziet een wielrenner toch ook niet 3000kcal per dag eten, dan gaan ze dood.

Laatst bewerkt:
  • Topic Starter Topic Starter
BBing wedstrijden zijn sowiezo niet mijn doel :) en you're right. Mja wat blijft is dat jullie me beide boven de 10% schatten. Klopt de VP meting dan wss niet of gewoon door de bouw?

Wat een rotdag gister man alles ging gewoon niet een beetje verkeerd maar helemaal. Krijg er echt wat van...

Anyway lift viel nogal tegen.

BP:
20x50kg
10x60kg
5x70kg
3x80kg +2 met spot [5]
4x70kg +1 met spot [5]
10x60kg

BP te snel achter elkaar gedaan daarom kracht totaal weg

Incline DBP:
8x 22kg / DB
7x 24kg
6x 24kg
0x 26kg <-----kreeg linker DB maar niet omhoog, rechts ging prima. k*tFAIL

Incl standing cable flyes
8, 8, 6, 8 weet het gewicht even niet was wel pyramide. Volgens mij 30, 40, 50, 40lbs respectievelijk.

BW dips
12/10/9

Tricep machine
3x8x -- no clue een flink stapeltje--

Leg extensions
5x 38
8x 70
8x 80
6x hele stapel.

Calf raises
3x12x30kg --> focus op uitvoering en bovenin vasthouden KRAMP.

Wide stance Leg press
4x 8 x flink wat gewicht, again no clue. Doe meestal niet machines en verschilt per gym dus geef geen goede indicatie.

Abs-circuit 15min

Roeien cardio- 10~15min

Qua stats gaat de training wel maar had er echt een slechte feel bij. Ben een beetje klaar met het eeuwige gezeik, werk, slaaptekort enz. Deze jonge heeft 'n legit burnout haha

Ahjoh, iedereen heeft wel eens een dipje, heb net ook echt een k*t week gehad.
En heb liever dat je bij stapel gewicht neerzet
Kan 85kg zijn maar ook 120 :p

Ahjoh, iedereen heeft wel eens een dipje, heb net ook echt een k*t week gehad.
En heb liever dat je bij stapel gewicht neerzet
Kan 85kg zijn maar ook 120 :p

hahaha nja bij mij is alles op de machines 1 of 2 platen van de hele stapel verwijdert zelfs bij legpress rond de 150kg enzo dusja opzich gaat dat nog aardig ;)

Leg press van maar 150kg? Dat is mijn warmingup :p

Leg press van maar 150kg? Dat is mijn warmingup :p

As said ligt eraan wat voor machine. Die van ons is maar tot 175kg ofzo. In Groningen was er een tot 400kg en daar deed ik 210kg. Dus ligt maar net aan de katrollen ed. hefboomverdeling

****. Banaan zwaar geplet in me rugzak en de kwark beetje gelekt. God dam! vandaag goed geslapen en zin in een zware rug training.

Waarschijnlijk:

Goede warming up...
Deadlift evt. 1RM met wraps en belt proberen
Widegrip pull ups x4
BOR x4
Dumbbell rows x3
Shrugs ---> HEAVY HEAVY HOLD proberen. 120kg x8-> 2sec hold? grip strength ^^
Bicep curl
Hammer curl
Concentration curl

Abs
15min roeien

Ps. Warme kwark is nasty shit. te lang uit de koelkast geweest=niet te vreten, en toch doen :)

Laatst bewerkt:
nah tis m niet helemaal geworden zat krap met de tijd....MAAR!

warmup: 5min HIT roeien

DL
15x 40kg
10x 70kg
10x 90kg
5 x 110kg
3 x 130kg
1x 140kg
1x 150kg <- PR
1x 155kg <-------PRRRR **** YEAH

4x10x xxgewicht BOR
4x7 CG pullups, ging wat lastiger na zo zwaar DLen

BO Dumbbell Row
8x22kg
8x24kg
8x26kg

DB curl
8x 16kg
8x 18kg
6x 20kg

Shrugs
3x12x25 (per arm) gewoon goed knijpen/vasthouden, lekkere burn!

Cable bicep curl
100lbs x10
140lbs x10
160lbs x7
180lbs x5

Ab routine 15min.

Na training gruwelijk zwaar opgepompt, zelden meegemaakt dat me spieren zo goed uitkwamen.

Na sporten bord met kip en rijst met een whey shake gegeten. Ook de creatine naar binnen getankt.

Nu is het goed geweest en ik ga slapen. Goodnight!

Flinke dl, deed hem ook zo zwaar alleen wat meer reps.
Alleen nu pas ik er een beetje mee op :)

Flinke dl, deed hem ook zo zwaar alleen wat meer reps.
Alleen nu pas ik er een beetje mee op :)

Ja ik max niet veel, met DL doe ik liever high rep low weight vergelijkbaar met hyperextensions. Denk dat ik vanaf nu een stifflegged deadlift met shrug in 1 beweging doe. Het is een prima oefening mits je 't niet te zwaar pakt, maar every now and than....toch even vlammen :D

Stiff legged is voor hams he dat weet je? :p

En van die vreemde oefeningen ben ik geen fan, bij zwaar deadliften pak je je traps toch al, dus om dan licht te gaan voor je rug vind ik zinloos.

Yeah I know Killy, maar ik heb een slechte rug (3hoekige wervel, vergeten hoe die shit heet) en me bovenrug is stijf als een malle waardoor ik echt 100% incaseer op onderrug. Moet met dit soort oefeningen gewoon voorzichtig zijn. IK raise weight gewoon tot waar ik goede vorm hou (dus echt goed de rug en aantikken enz)

Alle ecto's hebben een slechte rug, mijn onderrug zit ook vaak te k*tten.

Maar pijntjes horen bij topsport he :), helemaal als je straks geramd gaat worden door 100kg massa hgh monsters :p

Ja klopt maar in me bovenrug heb ik dus die driehoekige wervel waardoor ik vroeger met een dikke bochel stond, na KT ben ik rechter gaan staan mja rug blijft vast zitten. En ook nog trampoline gedaan op topniveau (11e in duitse kampioenschappen onder 18). waardoor me rug dus echt goed wat slijtage heeft gehad 4 jaar lang. Daarom pas ik liever iets meer op :) kan het compenseren met andere oefeningen dus is geen prob. en eens in de zoveel tijd even maxen.....140-> 155 in minder dan 2 mnd is toch geen slechte vooruitgang? ;)

Trampoline? De vriend van mijn moeder heeft er 1 in zijn tuin.....
Ik kan een salto en dan op mijn rug landen, vind ik zelf ook wel top voor zo'n stijve hark :p

Krijg wel mooie pomp als ik aan het springen ben abs, rug en benen.

Buurmeisje mirin'

Krijg wel mooie pomp als ik aan het springen ben abs, rug en benen.

Buurmeisje mirin'

whahaha buurmeisje.
fap_fap_fap_armstrong_tshirt-p235261173284746325trlf_400.jpg

Lift gedaan met neef als afscheid. Good times, niks opgeschreven maar was wel een leuke lift! Vandaag of morgen weer pompen. Nog 6 dagen tot vakantie <3

Terug
Naar boven