MuscleMeat

Vipers 21 Russian Bears

• Topic Starter Topic Starter
Even snel metingen gedaan (alles ZEER koud!):

Armen 36cm (flex)
benen 56cm (unflex, rechtopstaand)
taille (smalste punt) 77 cm
borst (op de tepel) 101cm

DAMMMM SON.

vandaag trainen was echt badderen in het zweet en 2,5L water drinken maargoed toch doorgetrokken.

helaas stats niet fatsoenlijk opgeschreven maar het ging niet denderend, kreeg ongeveer 90% van normaal omhoog helaas.

MP - gewicht varieerde
Pullups:
warmup - latpull 39 - 45 -52 kg x 8
warmup - 2x 5 pullups widegrip
1. 10kg + BW x5
2. 10kg + BW x5
3. 10kg + BW x5
4. 10kg + BW x5
5. 5kg + BW x5
6. 5kg + BW x5
7. 5kg + BW x5
8. BW x5
9. BW x5
10. BW x5

Deadlift:

Warmup: 60kg x5
80kg x5
100kg x 5
110kg x 5 VPR
105kg x 5
100kg x 5
100kg x 5
100kg x 5
100kg x 5
100kg x 5

Redelijk tevreden over de deadlift vooral als ik bedenk dat ik dat al een dikke 2 weken niet meer heb gedaan (mede dankzij verstandskies).

Morgen zal ik wel lekker vast in de rug zitten :).

GR~ en succes met het "noodweer" morgen

Wat een sets god damm

Vanochtend op de weegschaal, begint weer iets naarboven te gaan;
71,2 na wcgebruik en op nuchtere maag. (in de avond zit het rond de 72,2 voor slapen.

Heb spierpijn van de deadlifts en weighted pullups omdat ik niet genoeg heb kunnen slapen door het onweer, vond t wel echt gruwelijk en had zin om te gaan liften om 2 uur 's nachts haha.

En nu de reden van de update, totally off-log topic;

DEZE JONGEN HEEFT STUFI GEKREGEN VOOR BUITENLAND STUDIE IN AMERIKA YAY!
Sorry ik moest het echt even van de daken schreeuwen overal waar het maar kon. Dit scheelt me gewoon rond de 24.000$ (let op; $$$$ niet EUR). over de hele studie, daar schrijf ik me wel voor in hoor! Het was nog vrij onzeker of het wel of niet geaccrediteerd werd ivbm ander schoolniveau maar schijnbaar zit het bij deze toch echt goed!

vanavond examen ceremonie van mijn zuslief, dus misschien haal ik trainen niet (ik neem me workout rags gewoon mee naar de ceremonie) mocht ik tijd hebben nog snel even BP en squat erin gooien. donderdag denk ik maar weer deadlift/pullups doen en vrijdag ochtend BP/SQ....CRANKING UP THE INTENSITY.

Wat een motivatie er uit een simpel belletje kan komen :D ****yea, this dude is in heaven.

Laatst bewerkt:
Fijn voor jou ,maar beetje krom voor alle nederlanders die bv geen 2de studie kunnen doen in nederland.

Neem aan dat de meeste mensen in amerika niet weer terug komen naar nederland :p

Fijn voor jou ,maar beetje krom voor alle nederlanders die bv geen 2de studie kunnen doen in nederland.

Neem aan dat de meeste mensen in amerika niet weer terug komen naar nederland :p

haha ja dat klopt wel, maarja is ook pas me eerste studie he (ofja 2 maanden in Groningen gezeten) en ik moet hier ook zwaar voor kruipen om het te kunnen betalen lol, dus is echt niet zo dat ik betaald kan gaan studeren of wat dan ook. Kom er nog steeds uit met een schuld van rond de 20.000 :( balen maargoed. Gotta do what you love.

Door ceremonie lift gemist, dan maar donderdag en vrijdag. vanavond wat pushups en lunges met BW om spierpijn eruit te rekken

Vreetbui: ff lekker frietenbakken en daarna nog een bak kwark (2e avond maaltijd inmiddels lol)

EDIT:

Hmmm na HUGE vreetbui gister (schat rond de 5500-6000 kcal) vanochtend op de weegschaal....72,6 jisjis. Ga ervan uit dat 90% hiervan meerwaarde van dat voedsel in spijsvertering is maar dan nog! voel me lekker vol, veel energie en redelijk uitgeslapen...denk dat het een leuke training word!

Laatst bewerkt:
GOD DAMMMMM wat een energie niveau wat een prachtige lift!

Heel gruwelijk aankomen doet deze jongen niet maar merk veel verschil qua energie peil ondanks dat ik veel werk.

Vandaag binnengekregen: Result! creatine...pot gaat binnen maand op dus VLAMMEN, en een sample van whey perfection framboos...lekker smaakje :D.

maargoed lets wrap this one up for today! Morgen verstandskiezen trekken dus veel deadliften of squaten zit er niet in ben ik bang, shizzle moet even genezen voordat ik druk op de wonden zet haha.

LIFT:

BP (A1)
warmup 5 sets 20~60kg (5~10reps)
1: 5x 80kg VPR (laatste rep met hulp maar ik denk onnodig, moeilijk in te schatten...k*t NOOBSPOTTERS OOK, zeg ik nog "IK DOE HET ZELF" alleen voor de zekerheid!)
2: 5x 75kg
3: 5x 70kg
x: 5x 70kg
11: 5x 70kg <----tevreden over reps/sets.

BOR (A2)
warmup 5 sets 20~50kg (5~10reps)
1: 5x 70kg
2: 5x 65kg
3: 5x 60kg
x: 5x 60kg
11: 5x 60kg

SQ (B1)
warmup
5x 20
5x 40
5x 60
5x 70
5x 80

set 1: 5x 100kg PR helemaal zelf, no spot no help no nothing. gwn keihard niet 2-4 reps maar 5 eruit gepoept!
set 2: 5x 90kg
set 3: 5x 85kg
set 4: 5x 85kg
set 5: 5x 85kg

Had rustig nog een setje of 3-4 erbij kunnen plakken (met moeite had wel al trilpoten) maar moet morgen 9 uur in de winkel staan en heb erna nog feest dus dan loopt dat minder goed af. En het was alweer 10.45pm dus moest ook aan me slaap denken....

All in all, blijft goed vooruitgaan, ben tijdens het schrijven vies veel aan het eten in de hoop die grammetjes erbij te plakken!

Maandag of dinsdag weer een update!! CIAO

Laatst bewerkt:
ik heb ook result gebruikt en je gaat geheid een goeie krachtname merken.
dit is de beste creatine die ik ooit gebruikt hebt.
voor en na de training nemen, this best ranzig maar een beetje vruchtensap neutraliseerd de smaak.

p.s mijn verstandskiezen komen ook door, links achter is al bijna door en nu komt rechts, ik heb nog geen killende pijn misschien heeft m'n buitenboord beugel vroeger toch nog geholpen :x

Laatst bewerkt:
ik had ook geen pijn aan me verstandskiezen, het was een preventieve operatie :) totaal geen last gehad van deze 2, alleen nog even tandvlees laten herstellen voor ik ga deadliften, gewoon 3x squatten als een held deze week.

Nou gisteravond dus met een van de PT's (ex-powerlifter, gruwelijk sterke kerel) 7punts VP meting gedaan kwam het volgende uit:

deze jonge heeft gewoon maar 6,8%. Na 6 weken maximaal vreten sta ik nog steeds onvrijwillig gruwelijk droog. De PT had me de volgende opties gegeven als goede alternatieven:

[A] Super mass gainers met Kre-Alkalyn nemen om te kijken hoe me lichaam erop reageert (dit met de massgainers om me kcal op te schroeven naar 4800~5500kcal) dit ga ik als ik het ga doen pas in Amerika proberen

[.B.] niet te zwaar bulken en gewoon hard doortrainen met een gezond schema. vorig jaar hiermee 12kg vvm gekweekt (waarvan 3 maanden 10x p/w KT gedaan, splitschemas van max 1 uur *2) omdat mijn lichaam hier waarschijnlijk beter op reageert dan 3x per week.

Dus dit in overweging genomen, nog 2 weken Russian Bear schema en daarna een 3-5 daags split schema en een beetje aftrainen, plateau creeren omdat ik veel gains op me big3 heb gemaakt.

-----------------------------4/7/2011 avond training---------------

ivbm verstandskies begonnen met BP/SQ deze week

BP A1

warming up
5x 20
5x 40
5x 50
5x 70
5x 80
-----
set1: 5x80
set2: 5x75
set3: 5x70
setx: 5x70
set8: 5x70
set9: 5x75
set10: 4x75

Gewicht probeer ik nu wat hoger vast te leggen, bij 75 en 80kg vaak nog probs met de laatste rep, dus afhankelijk van energiepeil en hoe gek ik mezelf krijg op dat moment lukt het wel of niet.

BOR A2

warming up
5x 20
5x 40
5x 50
------
set1: 5x 70
set2: 5x 70
set3: 5x 65
setx: 5x 65
set10: 5x 65

Squat B1

warming up
20x20
10x40
10x50
5x 70
5x 90
-------
set1: 4x105 (laatste rep zou net wel of niet zijn geweest maar onstabiliteit in de rug bij rep 4, dus uit veiligheid niet gedaan) VPR
set2: 5x95
set3: 5x90
setx: 5x90
set8: 5x90

BREEKPOOTJE. dammm wat waren mijn benen door. heerlijk dat gevoel, fietsen was echt zwaar hahaha

all in all tevreden over weer wat gains in de krachtonderdelen. ME GUSTA.

Tot woensdag (Military press, Weighted pullups, SQUAT(ipv deadlift 3x SQ deze week <3)!

Laatst bewerkt:
Energie zat wat laag vandaag, mam heeft dr kuit gescheurd en het ging al slecht met haar, dus dat was even balen vooral omdat ik over 3 weken weg ben!
Maargoed toch maar even getrained:

Military Press (5reps-A1):

Warming up
20
30
40

--
set1: 50
set2: 50
set3: 55
set4: 55
set5: 50
set6: 55
set7: 50
set8: 50

Wide grip pull up (A2- 5reps)
8xBW
7xBW
5xBW

set1: BW+5
set2: BW+5
set3: BW+8
set4: BW+8
set5: BW
set6: BW
set7: BW
set8: BW

Hierna echt een rete zware core workout gedaan (al 2 mnd geen core meer gedaan) en heb er echt van genoten. Laatste 3 weken van juli worden meer conditioneel en vanaf 1 september ga ik er weer vol tegenaan, in de tussentijd even rustig aan en geen updates ivbm vakantie/immigratie naar Amerika :).

Dus 1aug-1sept = stilte! haha

GR!

Smoesjes, als je te lang niks post dan vlieg ik gewoon even met een vliegtuig je huis binnen!

(Schijnt daar gebruikelijk te zijn)

Smoesjes, als je te lang niks post dan vlieg ik gewoon even met een vliegtuig je huis binnen!

(Schijnt daar gebruikelijk te zijn)

Ik zal met een vangnetje klaarstaan. Ook de DB en BB liggen klaar om opgepakt te worden zogauw je land in mijn keuken. Oh en daarna even naar GNC massief inslaan in goedkope supps :D

Gister 20min gerend, begonnen aan de opbouw naar 4x per week conditie (2x rennen 2x roeien), pylo's en KT. eiwitinname en KH hetzelfde, vet iets omlaag. Niet heel veel tijd meer om te gaan trainen (gister 20 geworden) en nog 3 weken voor ik op vakantie en erna naar Amerika ga...begint nu erg krap te worden met m'n 50~55urige werkweek :(.

Ik mis de weights en 5x p/w splitschemas GEEF MIJ TIJD =[[

Gister begonnen met me nieuwe schema, het word een random naar gevoel schema dus niet al te strak, heb nog 2,5 week om te trainen en niet altijd tijd meer daarom een flexibel schema.

Benchpress
20x 40
12x 60
5x 70
5x 80
2x 90 -> 1e net niet zelf kwam niet over dode punt, 2e met meer hulp
1x 85 -> zelf
5x 70
12x 60

Incline DB press
12x 20 (per DB)
7x 26
6x 26
6x 26

Flye machine (gewichten +- weet niet meer zeker)
12x100
8x 120
6x 130
3x hele stapel

Dips
10x BW
10x BW
4x BW+12kg --> note to self: vaker doen, qua kracht gaat het best

Overhead tricep extension met EZ-bar
stang(10 of 15?)+10 x 12
stang+10 x 12
stang+20 x 5

Dubbel tricep exttension
10x 8kg
10x 10kg

DB tricep kickback
10x 8
10x 8

vervolgens 20min zwaar buikspieren aangepakt met allerlei oefeningen.

-5 min HIT roeien.

-----DAM ik voelde me armen niet meer eerste keer weer een soort van split schema met alleen borst en tricep....HEERLIJKE pomp, goed gewicht en over het algemeen gewoon overal veel zwaarder kunnen pakken als 2 maanden terug voor me Russian Bear schema!

Splits worden wss:

Rug - basis composites, Deadlift(+shrug?) / wide grip pullups / BOR
Borst - basis composites, BP / incl BP / dips
Benen/schouder - basis composites, MP/ Squats / hack squats wide stance

Bij Borst en Benen -buikspier
Bij Borst en rug - cardio

1 of 2 dagen endurance / pylo training (wss. zaterdag of zondag)

Dit word de ongeveer opbouw, voeding gaat rond de 3500kcal zitten met hoog eiwit/laag vet&KH

Vanaf 1Aug is het even stil todat ik mijn draai in de States en ik wat meer structuur heb (gok rond 10september). Maargoed nog 2,5 week uithouding en nadruk bij KT op composites met een aantal isolatie oefeningen. Ook dit keer wat meer bicep en tricep pakken die zijn al 2 mnd niet gegroeid!

EDIT: zal vanavond voor het avondeten, na werk even fotos maken van de "begin" fotos 2 mnd geleden, kijken of er verschil is. Koud en zoals gezegd voor het eten! Ben benieuwd of er verschil is want qua gewicht is het +2kg eindresultaat zal er ook maar eens beenfotos bij doen

Laatst bewerkt:
Progress pics -15-7 '11

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
ouxt6p.jpg

nyahqb.jpg

commentaar aub!

Wel degelijk wat droge massa, maar mag nog 40/50kg bij :)

ziet er nice uit, keep it up.
kunnen goed wat vetjes op, schat je rond 11-12%
na de zomer lekker veel eten denk ik?
ik ga ook bulkenn (6)

Denk dat je wel op de 10% staat hoor, zie alleen wat vet bij obliques/onderbuik, maar dat ben je ook pas op 6% ofzo kwijt :p.

Maar jij moet bulken en lelijk worden voor in de zomer!

vreemde is dat ik een 7 punts meeting had gedaan en 6,8% uitkwam?
:trollface: WTF??

Kan komen door slechte gens voor abs. Is nooit wat geweest ik was officieel gemeten voor worstelen op 6,5% en was nog niet eens in de buurt van een mooi schaakbordje.'

Net 12 lamsboutjes gegeten YUMMMM echt ****ing delicious. In 1x dik :D thx voor comments!

En ja na de zomer, vanaf 1 oktober wss weer door met bulken, klaar maken voor american football off-season in december. Ik wil volgende zomer op 80kg zitten met 10% ofzo :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven