Dag 10 sinds laaste testo shot
- Laaste shot test E was 10 dagen geleden (75mg test) en die zou al bijna compleet uit mn systeem moeten zijn tegen de tijd ik bloedprik bij dr de Ronde.
- Laaste shot HCG 750ui is een paar dagen geleden, mn testikels voelen vol aan, af en toe krimpen ze nog door de dag heen maar over het algemeen hangen ze.
De positieve dingen
- Ik voel me beter dan dat ik in tijden gevoeld heb om eerlijk te zijn, ik voel me helder in mn kop (placebo) en een gevoelsmatige significante daling van nerveusheid/zenuwen. Ik vraag me niet meer continue dingen af, emotioneel stabieler, maak me niet meer druk om kleine dingen, geen hitteaanvallen meer/opvliegers. Mijn libido is wel flink gedaald. Ik moet echt aan coïtus denken/stimulerende materiaal zien om opwinding te voelen terwijl eerst alleen al het aanzicht van een goed stel billen/benen op straat de machine start

- De gyno/puffy nips zijn compleet verdwenen, haaruitval is gestopt, veel vocht kwijt, wel minder sterk in de gym, iets meer knakkende gewrichten. De klap van de lage testo moet natuurlijk nog wel komen, en ik zet me schrap.
Ben erg benieuwd wat dr de Ronde te zeggen heeft, ik hoop ontzettend erg dat ik kan herstellen en me kan voelen zoals ik me nu voel. Daar neem ik een wat minder libido voor absoluut any day of the week