AndroidHealthClinic

Vipers herstart log - Stoppen met trt

• Topic Starter Topic Starter
2 weken into the HCG en het kickt erg lekker in, noten zijn alweer bijna op oude formaat, ejaculeer volume lijkt ook flink te zijn toegenomen.:D

:thumbup:Libido is back in full force nu ik 2000ui zet

das altijd fijn

Wow dat gaat wel heel snel!

Ik hoop echt dat dit een goed teken is!
Ik heb nog een klein maandje te gaan voor mn afspraak bij dr de Ronde, ik hoop dat de boel hersteld en dat het probleem wat ik had uberhaupt nog voor ik aan TRT begin lag aan de stuurhormonen.
Dat zou de weg banen voor hcg of clomid als monotherapie!

Dag 10 sinds laaste testo shot

- Laaste shot test E was 10 dagen geleden (75mg test) en die zou al bijna compleet uit mn systeem moeten zijn tegen de tijd ik bloedprik bij dr de Ronde.
- Laaste shot HCG 750ui is een paar dagen geleden, mn testikels voelen vol aan, af en toe krimpen ze nog door de dag heen maar over het algemeen hangen ze.

De positieve dingen
- Ik voel me beter dan dat ik in tijden gevoeld heb om eerlijk te zijn, ik voel me helder in mn kop (placebo) en een gevoelsmatige significante daling van nerveusheid/zenuwen. Ik vraag me niet meer continue dingen af, emotioneel stabieler, maak me niet meer druk om kleine dingen, geen hitteaanvallen meer/opvliegers. Mijn libido is wel flink gedaald. Ik moet echt aan coïtus denken/stimulerende materiaal zien om opwinding te voelen terwijl eerst alleen al het aanzicht van een goed stel billen/benen op straat de machine start:D
- De gyno/puffy nips zijn compleet verdwenen, haaruitval is gestopt, veel vocht kwijt, wel minder sterk in de gym, iets meer knakkende gewrichten. De klap van de lage testo moet natuurlijk nog wel komen, en ik zet me schrap.

Ben erg benieuwd wat dr de Ronde te zeggen heeft, ik hoop ontzettend erg dat ik kan herstellen en me kan voelen zoals ik me nu voel. Daar neem ik een wat minder libido voor absoluut any day of the week

• Like
Waarderingen: YOGI
Interessant om te horen. Goed dat je, jezelf al een stuk beter voelt. Ik ben benieuwd naar de uitslag van het bloedonderzoek.

Zeker benieuwd ja

Iemand enig idee wat die zenuwachtigheid/nervositeit veroorzaakte tijdens de trt?
Nu ik me een beetje fatsoenlijk voel, lijkt wel alsof ik wekelijks door een menstruatiecyclus heenging, ontzettend zenuwachtig voor dingen, moeilijk beslissingen kunnen komen, de hele tijd second guessen. H

Ik vermoed dat het door oestrogeen komt? Hoge bloeddruk? Het enige wat echt de oestrogeen op afstand hield was letro, maar daarmee was mn libido ook gelijk vernietigd. Iemand anders dit ook gehad?

Dag 11 sinds laaste testo shot

Goddomme wat voel ik me goed, heb me in een hele lange tijd niet zo ontzettend stabiel gevoeld, de verandering is echt opzienbarend. Ik weet niet wat het is, misschien dat mijn lichaam/brein slecht met oestrogeen kan omgaan, hele klein test dosering al heel snel in veel oestrogeen omzet zelfs met een AI zoals arimidex/aromasin maar ik ben blij dat ik er vanaf ben.

Mocht het herstellen niet lukken en hcg/clomid way ook niet werken en ik moet terug aan de shots dan moet ik serieus een oplossing vinden voor dat oestrogeen probleem. Want nu de waas is opgetrokken besef ik pas hoe abnormaal de toestand was waarin ik verkeerde

Btw al bijna een week compleet puffy nips/gyno vrij:D
Keerzijde is wel dat ik al wat gekrompen ben in size, ondanks 3500kcals en 200gram eiwitten per dag

misschien een off topic vraag maar hoe was je fysiek op TRT? en daarvoor? en nu? je mag t pm sturen als je niet openbaar wilt. ben benieuwd. succes ;)

misschien een off topic vraag maar hoe was je fysiek op TRT? en daarvoor? en nu? je mag t pm sturen als je niet openbaar wilt. ben benieuwd. succes ;)

Wat dat betreft heeft de TRT niet zo ontzettend veel gedaan, ik weet zeker dat het niets is wat natuurlijk bereikt had kunnen worden met een normaal test niveau. Voor de TRT had ik moeite met massa aanzetten, maar wel ontzettend snel vettig worden, vet op vreemde plekken in vreemde verhoudingen(heup/billen). Tijdens de trt zette ik op hetzelfde voedingsschema opeens wel massa aan zonder immens vettig te worden.

Mijn doel was nooit groot en gespierd worden, een normaal atletisch postuur vond ik prima.

Dag 12
- Ik verlies nog steeds massa:( Dat er 0 test door mn lichaam circuleert en daardoor dus ook geen vocht/glucose in de spieren zal er wel wat mee te maken hebben.
- Verschrikkelijke nacht achter de rug, ondanks dat ik extreem vermoeid was lukte het niet om in slaap te vallen of door te slapen. Lage test staat hier bekend om.
-Ondanks dat voel ik me nog steeds goed, zenuwvrij en geen nervositeit behalve voor de afspraak van morgen wat een hele opluchting is.

Laatst bewerkt:
Is je afspraak niet al geweest?

komt goed. even je verhaal bij de ronde doen en sws ons op de hoogte houden. wat betreft vet op vreemde plaatsen komt mij ook bekend voor.. heup vooral.. merk bij me zelf overigens niet aan me libido aangezien echt BIJNA alles mij geil maakt XD maar goed man ben benieuwd.

Succes morgen!

gozer, gisteren toch naar de ronde geweest? wat heefti gezegd? :)

Dag 14

Consult bij dr de Ronde gehad, wat een ontzettende kundige en begripvolle man :thumbup:
Hele verhaal uitgelegd, hij had de bloedtesten die ik op eigen houtje had afgenomen gezien en vond dat deze voor mijn leeftijd wel binnen bereik maar toch ook laag waren. In principe voor hem niet direct een aanleiding om iemand op TRT te zetten voor het leven wat natuurlijk ook begrijpelijk en verstandig is als iemand niet direct hele heftige klachten heeft, niet blindstaren op de cijfertjes was zijn visie. Uitgelegd dat ik ermee wilde kappen waar hij het wel mee eens was in het kader proberen het lichaam naar zijn natuurlijke balans te herstellen en kijken hoe erg de klachten dan zijn. Hij stelde voor zeker omdat ik nog een kinderwens heb om in het geval van aanhoudende klachten dat pregnyl of clomid in lage dosis ook een optie is. Bloed geprikt en over 2 weken weer een consult om te kijken hoe de stand is met mijn lichaam en van daaruit eventueel weer verder te behandelen.

Persoonlijk vlak
Voel me lichamelijk steeds vermoeider, slaap erg slecht wat ook niet bijdraagt.
Ondanks dat, mentaal gezien gaat het nog steeds ontzettend goed. Veel beter dan dat ik me ooit sinds de TRT gevoeld heb. Dr de Ronde gaf aan dat die mentale klachten van nervositeit/stemmingswisselingen bijna vrijwel zeker zijn van oestrogeen, en dat deze in mijn lichaam moeilijk te controleren is.

Verder is de gyno nog steeds weg! Maar zie ik mijn lichaam wel aftakelen. Ben sterk geneigd om wat GH te bestellen om nog iets van support te hebben voor bij het trainen/slapen en om wat van mijn gewicht vast te houden.

Dag 15

- Lichamelijk:Slaap is vernietigd, slaap gemiddeld maar een 5tal uren per nacht en val zelfs overdag weer moeilijk in slaap. Lichaam voelt vermoeid aan, beetje weinig puf om dingen te doen maar doe het toch op pure wilskracht.

- Geestelijk: Nog steeds toppie, alhoewel de vermoeidheid er een beetje in begint te hakken

- Training: Lichaam oogt plat en soft, eet nog steeds 3800 kcals en 200 gram eiwit. Trainingen zijn zwaar en vermoeiend, ik probeer op 60-70% te trainen

Terug
Naar boven