XXL Nutrition

Vista vs XP: the final battle

Peiling Peiling Vista of XP: the final battle

• Ik ben overgestapt op Vista en ben er tevreden over, het is een verbetering ten opzichte van XP

Stemmen: 28 23,9%
  • Ik heb Vista geprobeerd en vond het niets, ik zit nu weer op XP wat ik een beter en stabieler systee

Stemmen: 20 17,1%
  • Ik zal in de toekomst misschien upgraden naar Vista, maar op dit moment is XP voor mij de betere keu

Stemmen: 20 17,1%
  • Ik blijf bij XP en wacht op W7

Stemmen: 22 18,8%
  • Ik gebruik OSX/Linux/... en heb nergens last van , ha!

Stemmen: 10 8,5%
  • Andere mening / situatie

Stemmen: 17 14,5%

• Totaal stemmers
    117
ik luister niet alleen naar steve jobs hoor. Steve jobs had van Xerox de Gui gecopieerd en bill gates heeft dat in zijn plaats ook gecopieerd maar dan van steve jobs

maar wat jij dan aanhaalt van dat apple copieerd van windows . laat zien dan ? je vind overduidelijk bewijs heel makelijk van windows die copieerd van apple maar je vind niet zoveel over apple die copieerd van windows......

Iedereen kopieert jonge, en terwijl jullie elkaars piemol aan het meten zijn verdienen zij weer bakken met geld.
Wat maakt het nou uit, aan het eind van de dag heb je nog niemand overtuigd en gebruikt iedereen wat ie gebruiken wil.

lees dat artikel eens....

Iedereen kopieert jonge, en terwijl jullie elkaars piemol aan het meten zijn verdienen zij weer bakken met geld.
Wat maakt het nou uit, aan het eind van de dag heb je nog niemand overtuigd en gebruikt iedereen wat ie gebruiken wil.

idd, overigens vind ik dat het kopieren van zaken alleen maar aangemoedigt moet worden, zo verbeteren beide besturingssystemen

snap niet dat men zo zeikt op vista

Linux....slackware

• Topic Starter Topic Starter
LOL! Microsoft kopieert al jaren van Apple. Sterker nog, de eerste grafische interface waardoor Windows is ontstaan kwam van... Apple. Zonder Apple was er nooit Windows geweest (talk about pwnd). Oh ja, de muis is ook uitgevonden door Apple.

Het hele glanzende in de look van Vista? Afgekeken van OSX. Het nieuwe logo van Windows? Afgekeken van Apple Aqua style. Vele tooltjes in Vista zijn zwaar afgekeken van tooltjes in OSX. Je kan zo blijven doorgaan, de verhoogde gebruiksvriendelijkheid van Windows de laatste jaren etc etc.

Heel misschien heeft Apple inspiratie opgedaan bij Windows, maar ik ben nu een uurtje bezig op mijn nieuwe Macbook pro en heb nog niet 1 iets gezien dat lijkt op wat in XP terug te vinden is. Bijna alles ziet er anders uit, en functioneert anders.

LOL! Microsoft kopieert al jaren van Apple. Sterker nog, de eerste grafische interface waardoor Windows is ontstaan kwam van... Apple. Zonder Apple was er nooit Windows geweest (talk about pwnd). Oh ja, de muis is ook uitgevonden door Apple.

Het hele glanzende van Vista? Afgekeken van OSX. Het nieuwe logo van Windows? Afgekeken van Apple Aqua style. Vele tooltjes in Vista zijn zwaar afgekeken van tooltjes in OSX. Je kan zo blijven doorgaan, de verhoogde gebruiksvriendelijkheid van Windows de laatste jaren etc etc.

Heel misschien heeft Apple inspiratie opgedaan bij Windows, maar ik ben nu een uurtje bezig op mijn nieuwe Macbook pro en heb nog niet 1 iets gezien dat lijkt op wat in XP terug te vinden is. Bijna alles ziet er anders uit, functioneert anders.
LOL, idd grappig wat je zegt

komaan man, verhoogde gebruiksvriendelijkheid, dat is een evolutie in elk OS hoe kan je nu zoiets kopieren? aque ziet er niet uit en heeft niets te maken met de glasslook van vista

microsoft kopieert idd dingen van apple maar apple doet dat even erg
maar goed het is duidelijk dat je alles maar van 1 kant bekijkt...

Laatst bewerkt:
gejat of niet, ze zijn stinkend rijk dus kan hun t schele

Het hele glanzende in de look van Vista? Afgekeken van OSX. Het nieuwe logo van Windows? Afgekeken van Apple Aqua style. Vele tooltjes in Vista zijn zwaar afgekeken van tooltjes in OSX. Je kan zo blijven doorgaan, de verhoogde gebruiksvriendelijkheid van Windows de laatste jaren etc etc.

Heel misschien heeft Apple inspiratie opgedaan bij Windows, maar ik ben nu een uurtje bezig op mijn nieuwe Macbook pro en heb nog niet 1 iets gezien dat lijkt op wat in XP terug te vinden is. Bijna alles ziet er anders uit, en functioneert anders.

juist !

1 ding wel de muis was niet uitgevonden door apple maar xerox en het hele grafische user interface ( GUI ) dat we nu hebben inplaats van dat zwart beeld met groene lettertjes . Maar de hoofdbazen van xerox vonden het maar niks :headbang: Toen ging apple naar xerox en vroegen ze of ze de muis en de interface mochten zien . Steve jobs had meteen door dat dit hetgeen was hoe computers er moesten uitzien . en had dat dan ook helemaal gestolen .

Nadien toen apple hiermee op de proppen kwam had bill gates het gezien en wou het ook hebben dus had ie het gecopieerd.

Good artists copy , Great artists steal .

maar zoals ik al zei de software game was where it was at . dus ging apple onder.

presentatie van apple = blijven zeiken wat microsoft van apple gekopieerd heeft

presentatie van microsoft = geen woord over apple, alleen focus op wat microsoft de consument kan bieden

en zeg nu niet dat het niet waar is :roflol:

juist !

1 ding wel de muis was niet uitgevonden door apple maar xerox en het hele grafische user interface ( GUI ) dat we nu hebben inplaats van dat zwart beeld met groene lettertjes . Maar de hoofdbazen van xerox vonden het maar niks :headbang: Toen ging apple naar xerox en vroegen ze of ze de muis en de interface mochten zien . Steve jobs had meteen door dat dit hetgeen was hoe computers er moesten uitzien . en had dat dan ook helemaal gestolen .

Nadien toen apple hiermee op de proppen kwam had bill gates het gezien en wou het ook hebben dus had ie het gecopieerd.

Good artists copy , Great artists steal .

maar zoals ik al zei de software game was where it was at . dus ging apple onder.
al die dingen wat je opnoemt dat microsoft van apple heeft, heeft apple zelf niet eens uitgevonden, waarom beginnen jullie daar nu over? ik beperk me over features in de laatste besturingssystemen

Winnaar van de MacOS vs Windows discussie:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

al die dingen wat je opnoemt dat microsoft van apple heeft, heeft apple zelf niet eens uitgevonden, waarom beginnen jullie daar nu over? ik beperk me over features in de laatste besturingssystemen

wow ik zeg niet dat apple niets heeft uitgevonden hé :D apple heeft zeer veel uitgevonden .Door apple zijn computers nu hoe we ze ons inbeelden

Anders: XP/Win2000 blijft mijn standard, en die van het bedrijfsleven voor de komende 10 jaar.

we kunnen alles met xp. ik hoop dat de source code een keer helemaal lekt, en dat third party developers het systeem eens wat updaten hier en daar.

• Topic Starter Topic Starter
presentatie van apple = blijven zeiken wat microsoft van apple gekopieerd heeft

presentatie van microsoft = geen woord over apple, alleen focus op wat microsoft de consument kan bieden

en zeg nu niet dat het niet waar is :roflol:
Natuurlijk zwijgt Microsoft over Apple op hun presentaties, ik zou ook zwijgen over wie ik constant na-aap.

Maar goed ik vind wel dat Apple dat niet hoeft te doen idd.

ik zou ook zwijgen over wie ik constant na-aap.
apple aapt microsoft even hard na, maar om te gaan argumenten zoals jij het doet:

Windows aapt apple niet na, ik ben nu een uurtje bezig op mijn nieuwe WIndows PC en heb nog niet 1 iets gezien dat lijkt op wat in osX te vinden is. Bijna alles ziet er anders uit, functioneert anders.

Terug
Naar boven