- Waardering
- 560
- Massa
- 40kg
heb je nog andere argumenten waarom apple beter zou zijn?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja.heb je nog andere argumenten waarom apple beter zou zijn?
Haha. je neemt die filmpjes toch niet letterlijk hoop ik? Dat is gewoon pure marketing van uit Apple.ik ga binnenkort zelf osx leopard op mn pc installeren en wil het zeker eens proberen, ik verweer me alleen tegen loze apple argumenten zoals in die reclame filmpjes
het komt uiteindelijk neer op wat je zelf vind wat de beste ervaring geeft, maar argumenten zoals microsoft gaat adverteren omdat ze vinden dat vista gefaald heeft is ronduit belachelijk, zeker omdat vista een groot succes is onder de motorkap (kwa uiterlijk is het niet wat het moest zijn zoals gepland in longhorn, maar de interface is imo nog altijd evenwaardig (ik vind vista persoonlijk mooier dan osx
sinds iets meer dan een jaar draai ik vista op het merendeel van me pc's...
besturingssysteem valt nog mee..na wat finetune.. lol, vond xp ook helemaal niet zo geweldig ..windows 2000 vond ik vele malen stabieler.
Ivm met dat ram geheuge... vista draait prima op 1gig.. heb het besturingssysteem ook op oude systemen van me getest en draaide ook nog steeds vlekkeloos(Amd Xp 3000+ en zelf een oude 1800+), moet zeggen waarschijnlijk ben ik de enigste lol... maar heb tot nu toe.. een stuk meer problemen gehad met xp...(op n 12 tal pc's) dan met vista....
true, apple is gebruiksvriendelijker, maar ik vind zelf vista al TE gebruiksvriendelijk, xp is gebruiksvriendelijk genoeg, bij apple vind ik het gwn kinderachtig (maar heb het ook nog niet echt gebruikt)
windows 7 is idd een upgrade op de gebruiksvriendelijkheid en een beetje de interface en wat aanpassingen, maar ik zie totaal niet waarom dit wil zeggen dat vista gefaald heeft, zeker juis omdat microsoft totaal niet veel veranderingen doet onder de motorkap (iets wat ze juist wel zouden doen als ze vinden dat vista gefaald is...)
windows 7 behoud de vista feel, als apple fan vermoed ik dus dat je niet gaat overstappen
Check even topic, mening werd gevraagd.
Ik ben iemand die nog nooit ervaring had met vista en maar een paar keer heeft gebruikt.
En het werkt gewoon k*t, klaar. Eerste indruk betekent het meest nerdje.
Ik ga me niet net zoals jou verdiepen in onzin als het niet nodig is, xp draait gewoon nog perfect hier.
er is iets ZWAAR mis met ofwel jouw vista installatie ofwel de hardware waar je vista op draaitIk heb hier een desktop staan van 3300 euro.
Vista SP1 draait gewoon zwaar k*t hierop. veel error's, BSOD's en instant reboots.
er is iets ZWAAR mis met ofwel jouw vista installatie ofwel de hardware waar je vista op draait
in al die jaren dat ik windows draai had ik enkel bsods toen er iets mis was met mijn RAM geheugen, daarnaast heb ik nog nooit een blauw scherm gezien, errors heb ik alleen nog maar meegemaakt met software niet met windows zelf
srry maar het is nogal stom om dit op windows af te schuiven terwijl er imo iets mis is met je hardware ofzo
apple is even erger of al dan niet erger bezig met windows te copieren, in plaats van alleen naar steve jobs te luisteren doe wat meer researchVista is gewoon een slechte imitatie van mac osx !
apple had vroeger windows aangeklaagt omdat ze apple z'n idee gewoon helemaal hadden overgecopied, ik heb vele documentaire's over windows en apple gezien. zoek er maar wat op over youtube . apple is gewoon creatief en origineel .windows was en is altijd al een saaie inspiratieloze operating system geweest . wat windows zo groot heeft gemaakt is dat bill gates in z'n beginjaren al snel doorhad dat de software programma's de big bussiness was voor computers en niet alleen de hardware en operating system . Windows had van het begin al meer software programma's dan de concurenten. De software heeft windows groot gemaakt ( een zeer slimme zet van bill gates ) hoewel ie bijna alles gepikt had tijdens de periode dat bill gates software ontwierp voor steve jobs ( apple )