XXL Nutrition

Pussyweights opheffen

  • Topic starter Robin
  • Startdatum
  • Reacties 2K
  • Weergaven 124K
  • Volgers 76

Bezoekers in dit topic

Ok. Rare opmerking voor iemand die 2 jaar niet getraind heeft uit luiheid.

Buiten dat, voeding was niet heel slecht ofzo. Maar om in de -74 te geraken, moest het.


Oxygen. Maar ben tegenwoordig alle gyms rond aan het gaan want wil wat anders :p
Want ik heb ook maar iets gedeelt over mijn trainen?

een lepel kwark met een ijsje, een eiwit reep en een avg maaltijd vind ik vrij zielig, zelfs voor sub 80kg en uren cardio.
 
Want ik heb ook maar iets gedeelt over mijn trainen?

een lepel kwark met een ijsje, een eiwit reep en een avg maaltijd vind ik vrij zielig, zelfs voor sub 80kg en uren cardio.
Tsja. 1800 kcal en 150-160 gram eiwit ongeveer. Heb al een enorm laag metabolisme, en om van 83kg naar 73kg te gaan, moet je weinig eten. Niets aan te doen.
 
Das zo’n 15min rijden. Vind hun abbo kut, waar je moet kiezen tussen tijdsslots. Geen idee of het nu nog zo is?
Neje, nooit moeten kiezen. Tijdens corona wel uiteraard. Maar dan nog is het abbo kut. Hun "selling point" is dat er een sauna is, terwijl er maar 2 clubs van de 10 zijn ofzo dat een sauna bevat. We gingen al 2 jaar een hacksquat krijgen, nooit gekregen. Enzovoorts.

Maar het uitzicht is wel mooi :)

En er hangt een blad dat ze tegen doping zijn, de homos.
 
Dag 2:
Deadlift:

1x1x197.5
1x1x207.5
1x1x220 failed (nipt)
1x2x205 failed, 1 rep maar

Naar huis gegaan. Boos. Gegeten. Uur later terug.

Deadlift:
1x1x197.5
1x2x205 PR

Paused deadlift:
3x3x165


Ziezo.
 
De faal, iemand die kan zeggen wat ik er aan kan doen? Zeggen dat ik mn lockout moet trainen ben ik nu niks mee. Dus tips voor de lockout ofzo is welkom!

 
De faal, iemand die kan zeggen wat ik er aan kan doen? Zeggen dat ik mn lockout moet trainen ben ik nu niks mee. Dus tips voor de lockout ofzo is welkom!
het gaat natuurlijk om kleine details, maar ok,

probeer eens in je setup nog korter bij de stang te gaan staan, echt zo onaangenaam kort als mogelijk. en neem goed tijd om te bracen en alles super tight te maken alvorens je gaat liften.
je schenen raken zoals je het nu doet ook de stang, maar dat is omdat je ze er net voor je gaat pullen ze er iets naar toe brengt, dan krijg je in het tweede deel van de lift net wat ruimte tussen de stang en je benen en krijg je voorwaarts momentum waardoor je vertraagd en het gewicht onmogelijk kan houden.
 

Niet de ideale hoek om je bar path en houding te checken trouwens
 
het gaat natuurlijk om kleine details, maar ok,

probeer eens in je setup nog korter bij de stang te gaan staan, echt zo onaangenaam kort als mogelijk. en neem goed tijd om te bracen en alles super tight te maken alvorens je gaat liften.
je schenen raken zoals je het nu doet ook de stang, maar dat is omdat je ze er net voor je gaat pullen ze er iets naar toe brengt, dan krijg je in het tweede deel van de lift net wat ruimte tussen de stang en je benen en krijg je voorwaarts momentum waardoor je vertraagd en het gewicht onmogelijk kan houden.
Tot enkele weken geleden stond ik dichter bij de bar en was het probleem dat mn schouders niet loodrecht tov de bar was. Wat ruimte houden is idd iets wat ik moet proberen want heb telkens schaafwonden op mn quadtear van mn vingers.
 
Dag 3:
Snatch grip stiff leg deadlift:

3x6x100

Chin ups:
3x8

Lat pullover:
4x12

One arm cable row:
4x10

Deadhang:
2x60sec
 
Dag 4:
Paar benches, enorm slechte dag. 3 sets gebenched en naar huis.

Dag 5:
Squat:

1x2x195

Bench:
2x1x110
3x3x100 met commands

Deadlift:
1x1x200

Dat was dan de laatste echte training…
 
Geen eerste flop net als je design toekomst 😂😂😂
 
Geef maar snel ban als ik je ooit zie ban ik jou .. stumper
 
Back
Naar boven