ThaWasteland
Enormous Athlete
- Waardering
- 71.639
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 93kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Netjes man, 200kg Squat is echt super, heb ik nooit gehaald. ProficiatSq 200
B 107.5
Dl 215
Dl was om zeker te zijn, ging 220 doen maar was gelijk met andere gast dan dus om save te 2.5kg boven hem gedaan.
Thanks! Ik ben jou nog altijd heel dankbaar trouwensNetjes man, 200kg Squat is echt super, heb ik nooit gehaald. Proficiat
Het eerste compliment/reactie op mn log. Was er blij mee, thanksHernia
Neen, zit amper meer op het forum. Voor mn gevoel is dit geen bodybuilding forum meer. De mensen die het meest actief zijn hebben het minst kennis…
Jammer dat je het zo ervaart, maar kan me er wel gedeeltelijk in vinden ja.Neen, zit amper meer op het forum. Voor mn gevoel is dit geen bodybuilding forum meer. De mensen die het meest actief zijn hebben het minst kennis…
Dusja, heb er niet heel veel meer aan jammer genoeg.
Maar je bent toch geen bodybuilder?Neen, zit amper meer op het forum. Voor mn gevoel is dit geen bodybuilding forum meer. De mensen die het meest actief zijn hebben het minst kennis…
Dusja, heb er niet heel veel meer aan jammer genoeg.

Zwak van je Robin

Ik identificeer mij als panseksuele bodybuilder.
want die ligt je niet?
neje
Ik moet nog altijd vinden wat het best voor mij werkt...
pin press pauze reps enz, wellicht veel varieren, of/en een mentale barriereIk moet nog altijd vinden wat het best voor mij werkt...
Pin press is inderdaad wel een goeie die ik nooit heb kunnen doen, maar in de nieuwe gym wel. Zal daar eens naar kijkenpin press pauze reps enz, wellicht veel varieren, of/en een mentale barriere
negatives werkt bij veel oefeningen wel...
soms ff zoeken naar goede info...

leuk filmpje van Renee over SS