Fitness Seller

Pussyweights opheffen

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.861
heb mijn SBD kneesleeves nu ruim 6 jaar. Wat gebruikssporen hier en daar, maar nog lang niet aan vervanging toe. Denk nog wel makkelijk 2 jaar.
Boh ~10tje per jaar echt dure ding.

Ze zijn wel weer toe aan een rondje in de wasmachine.
Oke straks kopen dus. Zal dan wel een verschil in zitten met die ik nu heb. De mijne waren intern al gescheurd na paar maanden somehow en ging steeds losser en losser zitten.

Die sleeves kunnen inderdaad meuren als de neten....tijdig wasmachine rondje is geen overbodige luxe haha
Wanneer ze al stiekem beetje stonken en dan op een broeierige dag je sleeves af doen na flinke sessie squatten :roflol:
Oke straks kopen dus. Zal dan wel een verschil in zitten met die ik nu heb. De mijne waren intern al gescheurd na paar maanden somehow en ging steeds losser en losser zitten.
SBD doorgaans wel iets betere kwaliteit, kost wat maar dan heb je ook wat. Goedkoop = duurkoop :)

Wanneer ze al stiekem beetje stonken en dan op een broeierige dag je sleeves af doen na flinke sessie squatten :roflol:

SBD doorgaans wel iets betere kwaliteit, kost wat maar dan heb je ook wat. Goedkoop = duurkoop :)
Dit dus....flinke boerderij lucht tot gevolg haha....wellicht is dat de reden waarom ik alleen train @home haha

Dit dus....flinke boerderij lucht tot gevolg haha....wellicht is dat de reden waarom ik alleen train @home haha
Same, des te meer ze stinken, des te minder de vrouw geneigd is om tegen me aan te komen ouwehoeren tijdens het trainen :lol:

• #1.866
Okey, we gaan terug loggen voor een tijdje. Binnen 23 dagen, 20 of 21 augustus, doe ik mijn eerste powerlifting wedstrijd mee, het Vlaams Kampioenschap. Enkele maanden geleden woog ik 83kg maar wil niet met een vette buik en bolle kop meedoen dus we gaan voor de 74kg. De cut is begonnen op 1 mei, een hele langzame cut want ik wil zo min mogelijk kracht en spiermassa verliezen. Ondertussen zitten we rond de 74kg, na duizenden calorieën cardio.

Supplementen:
Van supplementen wordt niks gebruikt, geen creatine, geen whey, geen andere vitaminepillen oid.

Eten:
Hieronder de dingen die ik zeker elke dag eet, maar komen extra's bij gedurende de dag die ik niet precies weet (wat granola bij kwark, boter, sausje bij kip, meer fruit...)

Ontbijt200gr kwark perzik-passievrucht van Lindahls
Tussendoortje50gr high protein bar van Aldi
Middageten240gr kippenhaasje
200gr groenten
Tussendoortjeproteinebar, kwark of fruit
Avondetenrandom
Tussendoortjefruit of raketijsje

Gear:
SBD Knee Sleeves
A7 Singlet
Adipower Weightlifting 2 Schoenen
Wrist wraps & belt komen later (heb nog geen IPF approved dingen hiervoor)

Trainingsplit:
Ik train 5x per week met volgende split:
Ma: Squat, Benchpress
Di: Bench, Deadlift
Wo: Recovery/pump training
Do: Rust
Vr: Bench
Za: Squat, Benchpress, Deadlift

Om de zoveel weken is het een andere variatie van de squat, bench of deadlift. Er zitten tempo squats bij, paused squats, larsen press, close grip bench, 3ct bench, tempo bench, paused deadlifts...

Ik ben benieuwd waar het gaat eindigen. :)

Hoe gaat het met je kracht nu, na cut/afvallen ?

Lekker bezig. Wat zijn momenteel je stats?

• #1.870
Die shit is facking geweldig :)

Wat zijn je krachtstats nu? Gebruik jij verder nog "supplementen", of helemaal niets?
Succes man!
Inderdaad, beste proteinekwark die er is imo.
Ehm geen idee waar ik nu ongeveer sta.

Paar weken geleden 2 tempo squats met 180 185 ongeveer

3 tempo benches met 110

Deadlift idk

• #1.871
Hoe gaat het met je kracht nu, na cut/afvallen ?
Bench is beetje bijgekomen door techniekwerk en dat was altijd mn zwakste lift.

Squat is iets afgenomen maar niet heel veel

Deadlift is wel een stukje lager nu, helaas. En ook de lift waar ik de meeste kilos mee verlies.

Bench is beetje bijgekomen door techniekwerk en dat was altijd mn zwakste lift.

Squat is iets afgenomen maar niet heel veel

Deadlift is wel een stukje lager nu, helaas. En ook de lift waar ik de meeste kilos mee verlies.
Zorgen dat je in de toekomst je onderliggende sets(8x3/5x3..) zo hoog mogelijk houd. Dan beperk je terugval na ziekte, gewichtsverlies.

spannend, veel succes!!

• #1.874
Zorgen dat je in de toekomst je onderliggende sets(8x3/5x3..) zo hoog mogelijk houd. Dan beperk je terugval na ziekte, gewichtsverlies.
Ja geen idee wat ik moet doen en bij mij past. Nog nooit een puur powerlifting schema gevolgd behalve de laatste 5 weken.

Dus weet niet echt hoe het allemaal werk qua periodisering. Zou dat moeten uitzoeken in de “bulkseason”.

Okey, we gaan terug loggen voor een tijdje. Binnen 23 dagen, 20 of 21 augustus, doe ik mijn eerste powerlifting wedstrijd mee, het Vlaams Kampioenschap. Enkele maanden geleden woog ik 83kg maar wil niet met een vette buik en bolle kop meedoen dus we gaan voor de 74kg. De cut is begonnen op 1 mei, een hele langzame cut want ik wil zo min mogelijk kracht en spiermassa verliezen. Ondertussen zitten we rond de 74kg, na duizenden calorieën cardio.

Supplementen:
Van supplementen wordt niks gebruikt, geen creatine, geen whey, geen andere vitaminepillen oid.

Eten:
Hieronder de dingen die ik zeker elke dag eet, maar komen extra's bij gedurende de dag die ik niet precies weet (wat granola bij kwark, boter, sausje bij kip, meer fruit...)

Ontbijt200gr kwark perzik-passievrucht van Lindahls
Tussendoortje50gr high protein bar van Aldi
Middageten240gr kippenhaasje
200gr groenten
Tussendoortjeproteinebar, kwark of fruit
Avondetenrandom
Tussendoortjefruit of raketijsje

Gear:
SBD Knee Sleeves
A7 Singlet
Adipower Weightlifting 2 Schoenen
Wrist wraps & belt komen later (heb nog geen IPF approved dingen hiervoor)

Trainingsplit:
Ik train 5x per week met volgende split:
Ma: Squat, Benchpress
Di: Bench, Deadlift
Wo: Recovery/pump training
Do: Rust
Vr: Bench
Za: Squat, Benchpress, Deadlift

Om de zoveel weken is het een andere variatie van de squat, bench of deadlift. Er zitten tempo squats bij, paused squats, larsen press, close grip bench, 3ct bench, tempo bench, paused deadlifts...

Ik ben benieuwd waar het gaat eindigen. :)
Flink cutten naar een PL wedstrijd lijkt me niet handig.

• #1.877
Flink cutten naar een PL wedstrijd lijkt me niet handig.
Klopt, zou het ook niemand aanraden. En zoals overal wordt verteld zou je inderdaad voor een eerste wedstrijd gewoon uw normaal gewicht behouden en daar niks van aantrekken. Maarja, ik maak het mezelf graag moeilijk en doe het voor de aesthetics :p

Klopt, zou het ook niemand aanraden. En zoals overal wordt verteld zou je inderdaad voor een eerste wedstrijd gewoon uw normaal gewicht behouden en daar niks van aantrekken. Maarja, ik maak het mezelf graag moeilijk en doe het voor de aesthetics :p
Dat begrijp ik wel, maar bij jou gaat het om zoveel lichaamsgewicht dat je beduidend minder kan tillen.

• #1.879
Dat begrijp ik wel, maar bij jou gaat het om zoveel lichaamsgewicht dat je beduidend minder kan tillen.
Hoe bedoel je beduidend minder tillen? Ik squat ongeveer evenveel, bench is sterker geworden en deadlift komt wel terug. Op 10kg minder bw dan die PR’s genomen zijn.

Dat is volgens mij zeer goed en succesvol gedaan. Een mooie basis om de volgende off season rustig op te bouwen.

Hoe bedoel je beduidend minder tillen? Ik squat ongeveer evenveel, bench is sterker geworden en deadlift komt wel terug. Op 10kg minder bw dan die PR’s genomen zijn.

Dat is volgens mij zeer goed en succesvol gedaan. Een mooie basis om de volgende off season rustig op te bouwen.
Dan is het wel goed, maar ik dacht dat je nog een eind te gaan had naar die 74kg. Ga je voor 500kg totaal?

Terug
Naar boven