XXL Nutrition

Vlees: hoe slecht/goed is het voor je?

  • Topic starter Brab0
  • Startdatum
  • Reacties 132
  • Weergaven 7K
  • Volgers 21

Bezoekers in dit topic

Ik zeg dat een doorgefokte hond dat elke dag rosbief te eten krijgt nou ook niet de beste optie is, dat beestje had er helemaal niet hoeven zijn.
 
Ik zeg dat een doorgefokte hond dat elke dag rosbief te eten krijgt nou ook niet de beste optie is, dat beestje had er helemaal niet hoeven zijn.
Rashonden dan?
 
Die zijn toch juist doorgefokt?
 
Ik zeg dat een doorgefokte hond dat elke dag rosbief te eten krijgt nou ook niet de beste optie is, dat beestje had er helemaal niet hoeven zijn.
Nou hou jij je maar lekker bezig met zo ver doordenken en dan gooi ik zometeen mijn kipfilet in de pan.
 
Nou hou jij je maar lekker bezig met zo ver doordenken en dan gooi ik zometeen mijn kipfilet in de pan.
Ik ben net zo
hypocrie
t, maar kom er gewoon openlijk vooruit. Ik heb jarenlang een (zee-)aquarium gehad, louter voor mijn plezier, niet omdat de dieren die er in zitten er een plezier mee werden gedaan.
 
Nou hou jij je maar lekker bezig met zo ver doordenken en dan gooi ik zometeen mijn kipfilet in de pan.

Lekker, ik pak’m vandaag met een satésausje.
 
Ik ben net zo
hypocrie
t, maar kom er gewoon openlijk vooruit. Ik heb jarenlang een (zee-)aquarium gehad, louter voor mijn plezier, niet omdat de dieren die er in zitten er een plezier mee werden gedaan.
Ik bedenk me dan wat voor saai kutleven de mensen hebben die de tijd vinden om over dit soort zaken na te denken. Zou er zelf in elk geval nooit op komen.
 
Ik bedenk me dan wat voor saai kutleven de mensen hebben die de tijd vinden om over dit soort zaken na te denken. Zou er zelf in elk geval nooit op komen.

Zo dachten mensen die slaven hielden ook over het volk dat zelf deed koken/schoonmaken/afwassen/enz., het gaat dan ook niet over jouw leven. De fout begint eigenlijk al als mensen beginnen met 'ik weet niet of dat voor mij werkt'-logica. It's not about you to begin with.

:D
 
En weer on topic graag. De week toch een beetje serieus beginnen niet?
 
Het ligt er aan hoe je het vlees tot je neemt. :windup:
 
Back
Naar boven