Behomont
Cool Novice
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
KaLe zei:
spierpijn zei:Pullovers werkt voor mij echt super. Dat is echt mijn oefening voor vleugels. Wel je ellebogen uit elkaar, anders werkt het meer voor de borst (bij mij teminste).
mens_tank zei:Altijd in zijn voor wat nieuws he Kale![]()
Probeer maar een keer, super voor die lats. Strikt en zwaar heerst!
willem9 zei:

Brutez zei:Absoluut, liefst met een kabel en 1 arm tegenlijk. Zijn we zeker niet met elkaar eens![]()
Man-Mountain zei:Zagen zagen wiedewiedewagen Jan kwam thuis om een boterham te vragen, moeder was niet thuis, vader was niet thuis, piep zei de muis in t vooooorrrrhuis...

Behomont zei:Rows zijn voor rugdikte.
Pull up/down/chins zijn voor rugwijdte.
Met rows train je je lats niet optimaal voor je lats (rugwijdte) doe je pull up/downs/chins.
B.
ReyMysterio zei:Lezen jullie de flex wel eens of de M&F zolang ik de boekjes koop staan er al leuke dingen in!
ReyMysterio zei:Wijdte is de vleugel vorm! Voor dikte ( waar overigens niks over werd gevraagd!!! )
raad ik aan barbell row's, cable row's, deadlift en Dumbbell Row aan deze oefeningen werken voor mij persoonlijk het beste we hebben ook een machine waarbij je een soort roeiende beweging maakt! Als ik deze oefening doe voel ik het aan de onderkant van de lattisimus!
En vaak heb ik de neiging een kort stangetje aan de hoge pulley te hangen en dan met gestrekte armen de stang van boven in één beweging naar beneden te trekken daarbij goed de lat's aanspannen!