Fitness Seller

'Vleugeltjes' trainen

RichardV zei:
Ik denk dat de barbell row zowel voor wijdte als dikte een erg geschikte oefening is.

Ik ga zelfs een stapje verder, rows zijn in veel gevallen zelfs beter voor de lats als pull-downs/up/chins

uit : Variations in muscle activation levels during traditional latissimus dorsi weight training exercises: An experimental study.

Additionally, the seated row while recruiting the latissimus dorsi and biceps brachii more or equally effectively as the lat pulldown also recruits the middle trapezius/rhomboid muscle group to a greater extent.

Donderdag voor het eerst wide grip cable rows gedaan. Tijdens de training voelde ik mn lats nauwelijks meewerken, maar heb nu toch flink spierpijn in mn lats. Nou weet ik ook wel dat dat geen directe indicatie is, maar ik heb normaal nooit spierpijn in mn lats ;)

eq_909 zei:
Donderdag voor het eerst wide grip cable rows gedaan. Tijdens de training voelde ik mn lats nauwelijks meewerken, maar heb nu toch flink spierpijn in mn lats. Nou weet ik ook wel dat dat geen directe indicatie is, maar ik heb normaal nooit spierpijn in mn lats ;)

je hebt spierpijn juist omdat je die oef voor t eerst heb gedaan.

mogitu zei:
je hebt spierpijn juist omdat je die oef voor t eerst heb gedaan.

Dat klopt, maar ik bedoelde er mee te zeggen dat ik schijnbaar toch mn lats gebruikt heb. Toen ik de oefening deed, had ik namelijk het idee dat mn armen al het werk deden ;)

Ik heb persoonlijk toch wel altijd het idee dat ik met chinnen mijn lats het hardste aanpak.

mens_tank zei:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deze variant lijkt me wel heel relaxed ja! Vind het nadeel met chinnen vaak dat je een beetje gaat schommelen. Meestal laat ik gewoon de spotter mijn voeten beetje stil houden, maar dit lijkt me ook flex om eens te proberen!

M@rsel zei:
vlieg jij ff weg, met je ''vleugeltjes'' :D

Ik koop die bladen niet voor de "Onzin". Achtergrond verhalen vind ik ook wel leuk om te lezen, foto's enz,enz. En de reclames zijn ook wel ok.
En oefeningen blijven oefeningen en die staan er ook in kijk dat je niet hetzelfde fysiek kunt bouwen zonder "wondermiddelen" weet ik maar al te goed!
Ik kan tenminste zeggen dat ik alles zelf doe en niet smokkel zowel met de oefeningen als met de "zgn" massa.
Want volgens mij komt de meeste massa bij de leden hier uit een potje en niet door "zelf" hard trainen, goed eten en voldoende rust.
Mijn gezondheid gaat boven alles wil je er gespierd uitzien moet je hard trainen!

ReyMysterio zei:
Ik koop die bladen niet voor de "Onzin". Achtergrond verhalen vind ik ook wel leuk om te lezen, foto's enz,enz. En de reclames zijn ook wel ok.
En oefeningen blijven oefeningen en die staan er ook in kijk dat je niet hetzelfde fysiek kunt bouwen zonder "wondermiddelen" weet ik maar al te goed!
Ik kan tenminste zeggen dat ik alles zelf doe en niet smokkel zowel met de oefeningen als met de "zgn" massa.
Want volgens mij komt de meeste massa bij de leden hier uit een potje en niet door "zelf" hard trainen, goed eten en voldoende rust.
Mijn gezondheid gaat boven alles wil je er gespierd uitzien moet je hard trainen!

Bro, dit is echt dikke bullshit. Die boekjes zijn misschien leuk om een beetje plaatjes te kijken en zowaar staan er zo nu en dan ook nog eens nuttige dingen in. Maar het merendeel is dikke onzin en daar zal je zelf nog wel achter komen.

En om nou aan te komen met 'massa uit een potje ipv zelf hard trainen' is echt helemaal een lachertje. Je lijkt mijn moeder wel, die komt ook altijd met zulke bullshit opmerkingen aangescheten... Wil je er gespierd uit zijn moet je echt wel meer doen dan alleen hard trainen, maar misschien zul je dat nog wel eens leren.

Alsof ik niet weet dat naast hard trainen het ook van belang is om goed te vreten vaak te vreten en voldoende te rusten!
Ik ben mij er ook van bewust dat het voor sommigen makkelijker is omdat ze genetisch wat sneller aanleg om massa te winnen!
Dat sommige dit versterken met allerlei poedertjes,pilletjes en vloeistoffen kan ik deels begrijpen, maar ik ga hier niet in mee! Behalve de reguliere voedingssuplementen die wel legaal zijn en niet op de NeCeDo doping lijst staan!
Zoals ik al zei mijn gezonheid vind ik belangrijker dan een supergespierd lichaam!
Als je klaar bent met je kuur kun je terugvallen en je zit bij de meeste "supplementen" zolang je sport eraan vast!

Cheating is not an option!

eq_909 zei:
Dat klopt, maar ik bedoelde er mee te zeggen dat ik schijnbaar toch mn lats gebruikt heb. Toen ik de oefening deed, had ik namelijk het idee dat mn armen al het werk deden ;)

aha op die fiets, buitendat variatie is ook goed voor groei maar dat wist je al. mischien moet je m s wat vaker doen, wie weet ga je er nog op vooruit ook :cool:

ReyMysterio zei:
toch wel, je kan namelijk wel degelijk kiezen of je wel of niet cheat. dus dat is wel degelijk een optie.
als je t niet erg vind stop ik met dit stukje want ik moet ff een spuit(lees cheaten) naar binnen trappen. :D

ReyMysterio zei:
Alsof ik niet weet dat naast hard trainen het ook van belang is om goed te vreten vaak te vreten en voldoende te rusten!
Ik ben mij er ook van bewust dat het voor sommigen makkelijker is omdat ze genetisch wat sneller aanleg om massa te winnen!
Dat sommige dit versterken met allerlei poedertjes,pilletjes en vloeistoffen kan ik deels begrijpen, maar ik ga hier niet in mee! Behalve de reguliere voedingssuplementen die wel legaal zijn en niet op de NeCeDo doping lijst staan!
Zoals ik al zei mijn gezonheid vind ik belangrijker dan een supergespierd lichaam!
Als je klaar bent met je kuur kun je terugvallen en je zit bij de meeste "supplementen" zolang je sport eraan vast!

Cheating is not an option!

Allerlei poedertjes, pilletjes en vloeistoffen? Ik neem aan dat je hiermee doelt op AAS? Want ik denk dat het overgrote gedeelte hier op het board gewoon traint met goede voeding en reguliere voedingssupplementen zoals jij ze noemt. Als jij zegt dat de meeste hier hun spieren uit een potje halen dan vraag ik me af wat jij met een potje bedoeld. In mijn oren klinkt zo'n uitspraak heel erg zoals de meeste jaloerse (schrale en dikke) gasten het zeggen. 'Jah die spieren zijn nep, die komen uit een potje'. Whatever. Het overgrote gedeelte hier gebruikt alleen eiwitten en creatina en de mensen die AAS gebruiken moeten er ook hard voor werken.

ReyMysterio zei:

gast...

EeN WeEkJe dboll en je bent zo BrEed als un StIeR!

:rolleyes:

verdiep je aub eerst in dingen voordat je uitspraken gaat doen, 'gebruikers' moeten ook gewoon keihard eten en trainen.

Adema zei:
gast...

EeN WeEkJe dboll en je bent zo BrEed als un StIeR!

:rolleyes:

verdiep je aub eerst in dingen voordat je uitspraken gaat doen, 'gebruikers' moeten ook gewoon keihard eten en trainen.

jongen is toch duidelijk dat als je gebruikt niet meer hoeft te trainen, ik bedoel kijk naar coleman die traint ook niet en toch is wel een beetje gespiert komt gewoon door de dbol.

Terug
Naar boven