MuscleMeat

Voeding Muay Thai

tizzro

Novice
Waardering
0
Lengte
1m87
Massa
71kg
Dag iedereen,

Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben 15 jaar (bijna 16 :)) en doe bijna een jaar aan thaibox..
Ik wil op dit forum wat informatie opdoen over voeding want op andere forums vond ik er veel minder en niet zo duidelijke info over.

Nu: ik wil een zeer goede conditie opbouwen door te lopen en te boxen maar ook kracht en geen vet..
Ik ben 1m 87 en weeg 71Kg.. Heb opzich amper vet ..
Ik wou met competitie beginnen zodra ik 16 ben en zou daarom wat advies ivm voeding enz.. willen..

Ik zal even mijn dagschema geven en dan sta ik open voor advies en tips ;)

7u30: Ontbijt: -Havermout met banaan
- Appelsien
- Glas melk

12u: Middageten : - 4 Donkere boterhammen : meestal met gerookte kalkoen
of americain.
- Water

16u30 : Stuk fruit : meestal appel.

18u : Avondeten ( wat de pot schaft) Meestal groenten met vlees en patatten..

19u-21u : Training.

21u30: Kwark

En dat is het :) alvast bedankt..

dus je wilt conditie+kracht opbouwen en geen vet en ook geen spiermassa?

• Topic Starter Topic Starter
Ja, Gewoon aftrainen, geen vet en niet persé spieren bij maar geen probleem als dat zo is maar allesinds niet veel , en conditie opbouwen..

"gewoon aftrainen" wat houd dat voor jou in? Wil je zakken in vet?

Volgens mij weet je niet echt waar je mee bezig bent.. of waar je het over hebt.
Ga even de stickies lezen en maak een keuze in wat je wilt: meer spiermassa, vet verliezen of kracht gainen

• Topic Starter Topic Starter
maar je hebt gelijk, zal eerst wat meer stickies lezen.. ;)

vet verliezen en kracht gainen gaat niet samen

Ik denk dat hij meer kracht wil, maar niet meer in gewicht.

je vraag is mij nog steeds niet duidelijk, vind je het zo lastig om je vraag goed te formuleren? Na een aantal posts ben ik er eindelijk achter dat je meer kracht wilt, wat is je vraag dan precies? ik wil namelijk ook meer kracht... wie niet?

Ik neem aan dat je wilt weten wat je moet eten en hoe je moet trainen?
Wil je niet aankomen ga op onderhoud eten (waar je nu al ver onder zit) en eet schone onbewerkte producten. Wat betreft training: google ff op krachtschema's genoeg op te vinden. Moet je wel nog weten wat voor kracht je wilt: maximaal/explosief/uithoudingsvermogen. Maar goed, lees de stickies en toon wat initiatief want hier kom je niet ver mee. Snap eigenlijk niet eens waarom ik de moeite hiervoor neem. Succes.

Terug
Naar boven