MuscleMeat

Voedingschema, controle door gevorderde bbers gewenst

WitteWolf

Novice
Waardering
1
Lengte
1m95
Massa
91kg
Vetpercentage
9%
]Hoi =) Hieronder me voedingsschema, deze heb ik inmiddels 2 weken vol gehouden. train sinds een paar maanden weer intensief, probeer me voeding optimaal te maken! (ben werkzaam als kok, dus dat moet mogelijk zijn haha) Alle vormen van kritiek welkom,

Naamloos.jpg

In je halfvolle kwark zit 0 gram vet?

Verder mooi schema maar weinig variatie. Als je het volhoud prima he!

Laatste 2 maaltijden omdraaien kwark zijn langzame eiwitten dus ideaal voor het slapen.

Verder is kijken om vervangende maaltijden te vinden voor de rijst met kip na verloop van tijd verveeld het.
Denk aan zoete aardappel, biefstuk bijvoorbeeld

• Topic Starter Topic Starter
In je halfvolle kwark zit 0 gram vet? Verder mooi schema maar weinig variatie. Als je het volhoud prima he!

Heb het aangepast, wil elke 6 weken een nieuw schema maken voor zowel trainen als voeding, kijken hoe mijn lichaam reageert

Laatste 2 maaltijden omdraaien kwark zijn langzame eiwitten dus ideaal voor het slapen. Verder is kijken om vervangende maaltijden te vinden voor de rijst met kip na verloop van tijd verveeld het. Denk aan zoete aardappel, biefstuk bijvoorbeeld

Top thanks, heb ze omgedraaid en opnieuw berekend. hieronder me nieuwe schema

Naamloos2.png

je energiebehoefte berekend? je doel is bulken neem ik aan?

Bulken inderdaad! Energiebehoefte zit op 2700. Met schema 2 zit ik nu op 25% erboven

persoonlijk zou ik zilvervlies rijst vervangen voor basmati rijst of pandan, het enige voordeel van zilvervlies zijn de vezels en die haal je genoeg uit je voeding. basmati/pandan is niet zo droog als zilvervlies, maar dit is natuulijk je eigen keus.

Laatst bewerkt:
Je eet dik 3x je lichaamsgewicht aan eiwitten, dat is toch wel aan de hoge kant. Verlaag dit tot 2-2,5 gram per kg lichaamsgewicht. De kcals die je dan nog kunt invullen, kun je in je vetten steken, die mogen best hoger, 1-1,5 gram per kg lichaamsgewicht.

Top thanks, heb ze omgedraaid en opnieuw berekend. hieronder me nieuwe schema

Decent, als ik jou was zou ik 1 eiwitpoeder eruit halen en iets koolhydraat rijks toevoegen. En ik zou je kwark halveren en ook iets koolhydraat rijks voor in de plaats.. 220gram eiwitten is meer als zat de rest lekker opvullen met carbs en vetten mogen wel 30gram meer ofso 100 is goed..

Als je stats kloppen is je BMR 2138 als je dat x1,55 doe zit je iets boven de 3300, zou dus rond de 3600 gaan zitten is dat te weinig verhoog je het..

220gram eiwitten = 880kcal
100gram vetten = 900kcal

Ik zou dus als ik jou was rond de 450gram carbs gaan zitten

---------- Toegevoegd om 19:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

Bulken inderdaad! Energiebehoefte zit op 2700. Met schema 2 zit ik nu op 25% erboven

2700? hoe heb je dat berekend, zijn dit je echte stats?

Ik ben geen gevorderde bodybuilder dus ik ga je niet helpen. Sorry

hoe kan je nou weer 1,95 lang zijn, 91 kg wegen en vervolgens een energiebehoefte van 2700 hebben?

Met 3x in de week sporten ligt je onderhoud met deze stats rond de 3000. De 2700 lijkt me inderdaad wat laag.

In de middag neem je eiwitpoeder zonder melk of iets dergelijks?

Zijn caloriebehoefte ligt met gemiddeld werk & 3 x in de week sporten al op 3306.

Dus dat geeft je 140 calorien om van te groeien, Enjoy the gains!

Ja maar dat doet hij niet, dus grote kans dat het water is

Terug
Naar boven