Yooo
ik ben begonnen met fitnessen +- 3 maanden geleden, en heb ondertussen ook al een pot Lean gainer (1.725kg) op. Ik train 3-4 dagen per week..
Nu ben ik van plan om ook een "aangepast" voedingsschema te volgen:
08.00 - boterhammen met kip/kalkoenfilet & glas melk
10.30 - stuk fruit & glas water
12.00-13.00 - boterhammen met kip/kalkoenfilet of ander soort vlees & glas water
16.00 - koek/stuk fruit & glas water
18.00 - wat de pot schaft (meestal aardappelen met vlees en groenten)
20.30 - ontbijtgranen met melk (jah wat raar voor op een avond te eten maar dit smaakt me wel
maakt dit uit welke ontbijtgranen?)
1x per week (soms 2
) eet ik ook wel wat vettig (frieten/kroketten) en elke weet eet ik ook wel eens pasta of rijst met kip.. Ik drink ook wel cola/sprite elke dag..
Is dit een redelijk goed eetschema of zou er nog wat aangepast moeten worden?
Ook ben ik van plan een van dees dagen een nieuwe proteïneshake te bestellen, nl. whey delicious, en ook creatine..
Is dit een goed idee? Moeten deze 2 elke dag worden ingenomen of is het ook voldoende om ze op de trainingsdagen te nemen? En hoeveel keer per dag dan?
grtzz & alvast bedankt
ik ben begonnen met fitnessen +- 3 maanden geleden, en heb ondertussen ook al een pot Lean gainer (1.725kg) op. Ik train 3-4 dagen per week..
Nu ben ik van plan om ook een "aangepast" voedingsschema te volgen:
08.00 - boterhammen met kip/kalkoenfilet & glas melk
10.30 - stuk fruit & glas water
12.00-13.00 - boterhammen met kip/kalkoenfilet of ander soort vlees & glas water
16.00 - koek/stuk fruit & glas water
18.00 - wat de pot schaft (meestal aardappelen met vlees en groenten)
20.30 - ontbijtgranen met melk (jah wat raar voor op een avond te eten maar dit smaakt me wel
maakt dit uit welke ontbijtgranen?)1x per week (soms 2
) eet ik ook wel wat vettig (frieten/kroketten) en elke weet eet ik ook wel eens pasta of rijst met kip.. Ik drink ook wel cola/sprite elke dag..Is dit een redelijk goed eetschema of zou er nog wat aangepast moeten worden?
Ook ben ik van plan een van dees dagen een nieuwe proteïneshake te bestellen, nl. whey delicious, en ook creatine..
Is dit een goed idee? Moeten deze 2 elke dag worden ingenomen of is het ook voldoende om ze op de trainingsdagen te nemen? En hoeveel keer per dag dan?
grtzz & alvast bedankt