Nikki1991
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 26%
Beste iedereen,
Ik ben vrouw van 24 jaar die sinds 3 weken hard bezig met sporten en correct eten.
Mijn doel is vetverlies en uiteindelijk spieropbouw.
Ik sport 6 dagen in de week
2,3x per week 1,5/2 uur basketballen
4x per week krachttraining in sportschool 50min en 20 min cardio. Waarbij elke keer een andere groep pak: core, borst/armen en rug, benen
Mijn voedingschema
- 70gram havermout met 150ml magere melk + banaan
- appel, 15 bosbessen
- 4 volkomen boterhammen met 4plakken kipfilet/rookvlees
- gekookt ei
- 150gram zilvervliesrijst/volkore pasta, +/- 150 groente, 150gram kip/biefstuk/tonijn
- eiwit shake (26gram eiwit)
-150 gram magere kwark
Gemiddeld 3 liter water op een dag, 2 glazen magere melk.
Alle tips zijn erg welkom.... Ook dingen die ik anders kan eten om meer variatie te krijgen! Ben nu nog erg voorzichtig met afwijken omdat ik niet precies weet hoe of wat... Ook omdat ik koken erg leuk vind maar dat nu wel een beetje mis. 1x in de week en elke keer hetzelfde koken voor de rest van de week vind ik nu wel beetje saai worden
Groetjes!!!
Ik ben vrouw van 24 jaar die sinds 3 weken hard bezig met sporten en correct eten.
Mijn doel is vetverlies en uiteindelijk spieropbouw.
Ik sport 6 dagen in de week
2,3x per week 1,5/2 uur basketballen
4x per week krachttraining in sportschool 50min en 20 min cardio. Waarbij elke keer een andere groep pak: core, borst/armen en rug, benen
Mijn voedingschema
- 70gram havermout met 150ml magere melk + banaan
- appel, 15 bosbessen
- 4 volkomen boterhammen met 4plakken kipfilet/rookvlees
- gekookt ei
- 150gram zilvervliesrijst/volkore pasta, +/- 150 groente, 150gram kip/biefstuk/tonijn
- eiwit shake (26gram eiwit)
-150 gram magere kwark
Gemiddeld 3 liter water op een dag, 2 glazen magere melk.
Alle tips zijn erg welkom.... Ook dingen die ik anders kan eten om meer variatie te krijgen! Ben nu nog erg voorzichtig met afwijken omdat ik niet precies weet hoe of wat... Ook omdat ik koken erg leuk vind maar dat nu wel een beetje mis. 1x in de week en elke keer hetzelfde koken voor de rest van de week vind ik nu wel beetje saai worden
Groetjes!!!