G3rt
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 14%
Ik ben 18 jaar, 179 cm, 84 kg en laatste keer toen ik liet meten was 16-17 % vet
ik train 5 keer in de week kt en elke dag 30 min cardio (lopen of fietsen) na de kt
maandag: borst en triceps
dinsdag: rug en biceps
woensdag: alleen cardio
donderdag: schouder en benen
vrijdag: borst en triceps
zaterdag: rug en biceps
zondag: alleen cardio
men doel is voor de zomer gwn droger te worden en minder vet rond spieren te hebben. ik train al 7 maanden en ik ben in biceps en borst en rug al aardig vooruit gegaan maar buik is nog altijd niks :s daarom dit schema het zal op niet veel trekken maar daarom heb ik jullie hulp nodig, het is voor tege de zomer een plattere buik te krijge en daarvoor niet overdreven veel te eten want ik ga nog naar school en dat gaat moeilijk.
ik train 5 keer in de week kt en elke dag 30 min cardio (lopen of fietsen) na de kt
maandag: borst en triceps
dinsdag: rug en biceps
woensdag: alleen cardio
donderdag: schouder en benen
vrijdag: borst en triceps
zaterdag: rug en biceps
zondag: alleen cardio
men doel is voor de zomer gwn droger te worden en minder vet rond spieren te hebben. ik train al 7 maanden en ik ben in biceps en borst en rug al aardig vooruit gegaan maar buik is nog altijd niks :s daarom dit schema het zal op niet veel trekken maar daarom heb ik jullie hulp nodig, het is voor tege de zomer een plattere buik te krijge en daarvoor niet overdreven veel te eten want ik ga nog naar school en dat gaat moeilijk.

Je onderhoud is om en bij de 3100 cal, en nu zou je naar ong 1300 gaan
Door veel minder te eten ga je idd wel fameus afvallen, maar of dat nu gezond is? Je zult ook veel spier verliezen, me dunkt, en je weegt nu al vrij weinig, dus ben benieuwd wat er na je hongerkuur nog van zou overschieten... Zoals ze bij ons zeggen: je zult er als een gespierde stylo uit zien, en da's niet de bedoeling denk ik, toch? Eet gewoon op onderhoud, lekker veel eiwitjes en voldoende KH zodat je je training deftig kunt doen, en iets meer cardio en dan zul je veel gezonder en gespierder voor de dag komen deze zomer dan als je dit hongerdieetje volhoudt.
Ik was "de kampioen", een tijdschrift voor leden van de ANWB aan het lezen en kwam de volgende kuur tegen...de SAP & BEWEGINGSKUUR.
Eten is dus de boodschap, anders denk ik dat ik er op't eind van mijn cutkuur wss nog gespierder zal uitzien dan jij