- Waardering
- 159
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 102kg
wat een gelul, hoop dat je het niet over mij hebt want word een beetje kotsziek van mensen die als je eenmaal jaren getraind hebt en veel lift zeggen dat je gebruikt. ja er word streng gecontroleerd en daar ben ik er 1 van heb sinds ik begonnen ben al zeker meer dan 60 controles gehad.
tevens mij records Huggy zet ik op NKs EKs en WKs, dus niet op wedstrijden die geen controle hebben.
---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------
Ja wij hebben 1 doel voor het ogen en dat is powerlifting, als iemand kiest voor een bond, dat is zijn keuze en wij kraken elkaar daar niet voor af.
Wel kraken we elkaar af voor andere dingen maar dat hoort erbijlekker ouwehoeren
Dus trainen we samen en motiveren we elkaar, je hebt gelijk zo hoort het te zijn.
Jou bedoelde ik niet.. ik heb jou helaas nog nooit zien tillen!
Dat tweede stuk heb je wel een punt. Heb je serieus al 60 controles gehad?

Dat klopt...ik heb tenminste nog een excuus waarom ik geïrriteerd reageer...ik heb een NK voor de deur staan 

Ik was "de kampioen", een tijdschrift voor leden van de ANWB aan het lezen en kwam de volgende kuur tegen...de SAP & BEWEGINGSKUUR.

Nu wachten tot de levering van een maar 44. Ik kwam met 100kg net aan door de eerste 10cm van de beweging