AndroidHealthClinic

Benchpresslog from lazy huggybear

wat een gelul, hoop dat je het niet over mij hebt want word een beetje kotsziek van mensen die als je eenmaal jaren getraind hebt en veel lift zeggen dat je gebruikt. ja er word streng gecontroleerd en daar ben ik er 1 van heb sinds ik begonnen ben al zeker meer dan 60 controles gehad.

tevens mij records Huggy zet ik op NKs EKs en WKs, dus niet op wedstrijden die geen controle hebben.

---------- Toegevoegd om 17:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:50 ----------

Ja wij hebben 1 doel voor het ogen en dat is powerlifting, als iemand kiest voor een bond, dat is zijn keuze en wij kraken elkaar daar niet voor af.
Wel kraken we elkaar af voor andere dingen maar dat hoort erbij:D:D lekker ouwehoeren
Dus trainen we samen en motiveren we elkaar, je hebt gelijk zo hoort het te zijn.

Jou bedoelde ik niet.. ik heb jou helaas nog nooit zien tillen!

Dat tweede stuk heb je wel een punt. Heb je serieus al 60 controles gehad?

En we zijn weer allemaal vrienden. :thumb:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.105
En we zijn weer allemaal vrienden. :thumb:

:roflol: Dat klopt...ik heb tenminste nog een excuus waarom ik geïrriteerd reageer...ik heb een NK voor de deur staan ;)

Maaaaaaaaaaaaaar één ding wil ik nog kwijt.
Wat me opvalt is dat toplifters onderling van verschillende bonden helemaal niet moeilijk jegens elkaar doen en elkander respecteren.
Wie dan wel voor tumult zorgt? Tja...wie de schoen past, trekke hem aan ;)

• #3.106
Olympische gedachte!

Ik kwam deze "gedachte" tegen...het zegt in enkele zinnen waar ik voor sta! :)

Olympische gedachte: het gaat om eerlijk spelen.
De geest van de sport is het huldigen van de ziel, het lichaam en de geest van de mens en wordt gekenmerkt door de volgende waarden:

• Ethiek, ‘fair play’ en eerlijkheid
• Gezondheid
• Uitmuntende prestaties
• Karakter en ontwikkeling
• Plezier
• Teamwork
• Toewijding en betrokkenheid
• Respect voor regels en wetten
• Respect voor onszelf en andere deelnemers
• Moed
• Verbondenheid en solidariteit

Voor hen die graag het hele document willen lezen...
http://www.wada-ama.org/static/PDF/OtherLanguages/Nederlandse_vertaling_code.pdf

Touché!

het gaat om de knikkers :mad:
;)

• #3.110
Kuur

:eek: Ik was "de kampioen", een tijdschrift voor leden van de ANWB aan het lezen en kwam de volgende kuur tegen...de SAP & BEWEGINGSKUUR.

07.00 opstaan en 2 uur een stevige wandeling

09.00 1 glas vruchtensap als ontbijt

10.00-11.00 Fitness

12.00 een mix van tomaten- en komkommersap waaruit de vezels zijn verwijderd.

17.00-18.00 cardio in de vorm van b.v. aquajoggen

19.00 laatste "maaltijd" één glas groentesap.

Daarnaast drink je gedurende de dag 2,5 L water.
Resultaat na 10 dagen ben je zo'n 10kg lichter.

Man, ik overleef nog geen 10 minuten stevig wandelen op een nuchtere maag :eek:...op welgeteld 2 glazen fruit/groentesap en één soort groentesoepje moet je het doen.

Volgens aanhangers van deze methode zou het wonderen verrichten...pff...het is inderdaad een wonder als je zo'n kuur overleeft ;)
Deze sap/bewegingskuren blijken inmiddels populair te zijn en worden meestal op idyllische oorden gehouden in groepen van zo'n 10 man.

Wat ik a.s. zondag aan eten en drinken meeneem naar het NK zou zo'n groep van 10 man een half jaar mee vooruit kunnen :D

Wat een onzin, dat is gewoon een crashdieet, ik heb de kampioen ook maar meestal staat er weinig in en beland hij binnen enkele minuten in de papierbak, dat artikel waar jij het over hebt heb ik niet eens gezien.
Ik krijg gelijk trek van dat verhaal en ga een lekker broodje eten!;)

3 glazen sap per dag? :roflol:

• #3.113
Wat een onzin, dat is gewoon een crashdieet, ik heb de kampioen ook maar meestal staat er weinig in en beland hij binnen enkele minuten in de papierbak, dat artikel waar jij het over hebt heb ik niet eens gezien.
Ik krijg gelijk trek van dat verhaal en ga een lekker broodje eten!;)

Vanaf blz. 47 Onder de aansprekende kop: Een cadeautje voor je lichaam :roflol:

---------- Toegevoegd om 21:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:52 ----------

Doet me denken aan Joris Driepinter ;)

Melk moet, melk doet je goed!...ik overdreef als kind weer eens en dronk dan 3 halve liters melk...:o

Er is overigens niets mis met een lekker vruchtensapje...heerlijk, maar dan als tussendoortje...toch niet om op te leven?

Tuurlijk lieverd!

:eek: Ik was "de kampioen", een tijdschrift voor leden van de ANWB aan het lezen en kwam de volgende kuur tegen...de SAP & BEWEGINGSKUUR.

07.00 opstaan en 2 uur een stevige wandeling

09.00 1 glas vruchtensap als ontbijt

10.00-11.00 Fitness

12.00 een mix van tomaten- en komkommersap waaruit de vezels zijn verwijderd.

17.00-18.00 cardio in de vorm van b.v. aquajoggen

19.00 laatste "maaltijd" één glas groentesap.

Daarnaast drink je gedurende de dag 2,5 L water.
Resultaat na 10 dagen ben je zo'n 10kg lichter.

Man, ik overleef nog geen 10 minuten stevig wandelen op een nuchtere maag :eek:...op welgeteld 2 glazen fruit/groentesap en één soort groentesoepje moet je het doen.

Volgens aanhangers van deze methode zou het wonderen verrichten...pff...het is inderdaad een wonder als je zo'n kuur overleeft ;)
Deze sap/bewegingskuren blijken inmiddels populair te zijn en worden meestal op idyllische oorden gehouden in groepen van zo'n 10 man.

Wat ik a.s. zondag aan eten en drinken meeneem naar het NK zou zo'n groep van 10 man een half jaar mee vooruit kunnen :D

Het zal best werken.. Naja, van aids van je ook af, dat doen we toch ook niet!

Maffe dingen in die bladen altijd!

van 10:00u-11:00u is zeker Nordic Walking :lol:

• #3.116
Ik verbaas me erover dat de ANWB zulk een artikel überhaupt plaatst, het is toch een serieuze instantie...maar ze zijn natuurlijk niet verantwoordelijk voor de inhoud van advertentie's enz.
Wellicht moet ik maar eens een mailtje naar hen sturen...want die kuur lijkt me echt onverantwoord...logisch dat je afvalt...je zult vooral aan spiermassa inboeten, want je krijgt immers geen eiwitten binnen, en dan zal je lichaam de nodige stoffen uit je spieren halen.

Ik heb ooit eens een gelijksoortig dieet gevolgd en viel daardoor 45kg in een heel snelle tijd af :eek:. Het verdere resultaat was dat ik terecht kwam in het ziekenhuis omdat ik onwel was geworden doordat mijn suikerspiegel dramatisch laag was en de rest van mijn "waardes" ook niet in orde was.
Eemaal uit het ziekenhuis en gestopt met dat dieet (het was overigens een dieet op letterlijk brood -zonder beleg - en water) kwam ik deze kilo's ook weer snel bij, en zelfs nog meer!

Maar goed...die tijd heb ik achter me...ik wil na het NK wel wat kilo's kwijt raken, maar doe dat dan rustig aan.

Ik hoop velen van jullie morgen te kunnen begroeten...maak jezelf kenbaar...ik ben overigens vrij herkenbaar :o

Signalement ;):

- blanke man
- 40 plusser
- 1.85 m groot
- 150 kg zwaar
- kort haar
- trage motoriek

En zal morgen een Inzer T-shirt dragen.

maroon_xlrg.jpg

Wellicht zien we ons! :)

Laatst bewerkt:
Signalement ;):

- blanke man
- 40 plusser
- 1.85 m groot
- 150 kg zwaar
- kort haar
- trage motoriek

En zal morgen een Inzer T-shirt dragen.

Wellicht zien we ons! :)
:roflol:
Roepen ze jou ook "eerder" om naar de bank te komen..? ;)

Is er meestal ook wat te eten te krijgen, of kan ik ook maar beter wat meenemen..?
Zoja, dan ben ik/zijn wij te herkennen aan een "Jupiler" sporttas. :thumb:
Oh ja, en misschien ook aan de combinatie:

Hummer (Johnny)--------NickR2 (Nick)
183---------------------183
145kg-------------------60kg
geen haar, baardje-------wel haar, geen baardje

Laatst bewerkt:
Geen shirt gekocht René, Rage X maatje 42 was echt stukken te klein :P Nu wachten tot de levering van een maar 44. Ik kwam met 100kg net aan door de eerste 10cm van de beweging :P
Mijn signalement:

Blanke man
20 plusser
1.88m lang
85kg
wat langer haar
normale motoriek
grote neus :P

Laatst bewerkt:
Ik kan helaas niet ivm werk. :sad:

We zullen op de neus letten TGA! :D

Terug