AndroidHealthClinic

Voedingschema

fitnes16

Novice
Waardering
0
Lengte
1m80
Massa
68kg
Vetpercentage
11%
Hallo,

Ik ben nieuw hier. En vroeg me af of mijn voedingsschema goed is. Mijn doel is aan te komen maar wel droog blijven. Hoop dat jullie me nog wat tips kunnen geven en me kunnen helpen om mijn voeding te verbeteren.

7:30 -5 volle lepels havervlokken met schaaltje magere yoghurt en een appel.
- 3 boterhammen met pindakaas.

9:30 2 boterhammen met kipfilet.

12:15 2 boterhammen met kipfilet.

14:15 2 boterhammen met kipfilet

16:15 2 boterhammen met kipfilet.

17:30 Eten wat de pot schaft. aardappels met groenten en rundvlees of volkoren pasta met kip en een tomatensausje.

18:30 training

19:30 Banaan

21:30 500 ml magere kwark

Zijn we bijna niets mee, en jij ook niet als je niet weet wat je dagelijks onderhoud is en hoeveel kcal dit is.

Opzich is eenzijdig eten niet heel slecht, alleen lijkt het me dat je nu macro's teveel of tekort komt.
Bij mij is 1 boterham (2 snee brood) met kipfilet (4 plakken kipfilet) 230 kcal met ongeveer 25 gram koolhydraat.
Dat wil zeggen dat jij sowieso 1840 kcal en 200 koolhydraten haalt uit boterham met kipfilet.

Als ik het goed heb berekend.

Opzich is eenzijdig eten niet heel slecht, alleen lijkt het me dat je nu macro's teveel of tekort komt.
Bij mij is 1 boterham (2 snee brood) met kipfilet (4 plakken kipfilet) 230 kcal met ongeveer 25 gram koolhydraat.
Dat wil zeggen dat jij sowieso 1840 kcal en 200 koolhydraten haalt uit boterham met kipfilet.

Als ik het goed heb berekend.
Ik denk dat hij met 2 boterhammen ook echt alleen 2 sneetjes bedoeld. Dus 8 sneetjes op een dag.. wat niet bepaald veel is...

Ik denk dat hij met 2 boterhammen ook echt alleen 2 sneetjes bedoeld. Dus 8 sneetjes op een dag.. wat niet bepaald veel is...

Oh haha okee :p Een boterham is bij mij 2 snee brood met dus beleg (en mijn beleg is 4 plakken kipfilet :p )
8 sneetjes op een dag (dus 4 boterhammen) valt opzich wel mee.
Mja het gaat er vooral om wat de macro's zijn ed. Dat missen we dan nog.

Terug
Naar boven