MuscleMeat

Voedingsschema 13 jarige (fitness)?

wat een commentaar zeg :S
Die sticky's (topics) zijn vermoeiend, ik val zo wat in slaap hier -.-''
Ik lees liever de konijnen''sticky's'' :p
En ik wil geen body builder worden, verschrikkelijk net of zijn het poppen.

Dan kan je bij deze geen hulp meer verwachten. Niemand op dit forum houd van luie mensen. En mijn commentaar was geheel terecht.!

Ze hebben hier geen pindakaas of kip of vlees voor op brood, wel hebben ze worst (salami) (kalkoen, koe of kip).

???

Kalkoen is ook goed :thumbs:

---------- Toegevoegd om 20:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:03 ----------

wat een commentaar zeg :S
Die sticky's (topics) zijn vermoeiend, ik val zo wat in slaap hier -.-''
Ik lees liever de konijnen''sticky's'' :p
En ik wil geen body builder worden, verschrikkelijk net of zijn het poppen.

1. Als je de stickies vermoeiend vind dan boeit het je dus ook geen reet. Bedenk nog een goed wat je nou wil.

2. Als je geen bodybuilder wil worden moet je je niet aanmelden op een bodybuilding forum.

Maar er is ook goed nieuws, je wil geen bodybuilder worden dus kan je lekker blijven eten wat je al at en je hoeft geen stickies meer te lezen. Kan je weer lekker op je luie reet zitten en ontspannen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Hee, ik wil gewoon gespierd worden en geen body builder,
Ik neem aan dat hier ook wel mensen zijn die geen body builder zijn of willen worden?

En is worst niet een dikmaker??

Ik neem aan dat hier ook wel mensen zijn die geen body builder zijn of willen worden?

Ja worst is een dikmaker. En als jij gespierd wil worden MOET je een voedingsschema maken punt uit. Je moet er wat voor over hebben en moeite voor doen, het komt niet vanzelf.

Jij had in begin de keuze Bodybuilding of Fitness Forum. Je had gewoon voor het Fitness forum moeten kiezen. Daar kun je gespierd worden zonder een Bodybuilder te worden.

Maar denk jij nou echt als je een goed schema krijgt voor eten en een goed schema voor trainen dat je binnen een half jaar een Pro Bodybuilding body krijgt?
Daar zitten jaren aan vast. Soms wel 10 jaar. En luie mensen zoals jij zullen dit al helemaal nooit in hun leven bereiken.

En ja er zijn hier mensen die geen Pro Bodybuilders zijn. Maar ook deze mensen volgen schemas.

Of je werkt mee met een schema en gaat lezen of je moet naar het Fitness forum verhuizen.
:slap:

Ik snap niet dat mensen hieraan tijd besteden, als ik de zin "ik heb geen zin" of "ik ben te lui" zie, stop ik al met enige hulp te bieden omdat het simpelweg zonde van de tijd is.

Lees wat stickies zodat je weet wat voor voeding gezond voor je is (waarmee je bv. hetbest je dag mee kunt beginnen/afsluiten e.d.) Voor je leeftijd weet ik niet of het idd al wel zo handig is om een voedingsschemate gaan aanhouden.. Aangezien je nog thuis woont en je moeten wat de pot schaft en wat er in huis is^^ Verder denk ik dat je veel kunt leren door te lezen in de stickies bij oefeningen/trainingsschema's. Er staat ongetwijfeld wat voor jonge beginners^^

Succes, houdt vol en je hebt veel plezier van je harde werk!

Lees wat stickies zodat je weet wat voor voeding gezond voor je is (waarmee je bv. hetbest je dag mee kunt beginnen/afsluiten e.d.) Voor je leeftijd weet ik niet of het idd al wel zo handig is om een voedingsschemate gaan aanhouden.. Aangezien je nog thuis woont en je moeten wat de pot schaft en wat er in huis is^^ Verder denk ik dat je veel kunt leren door te lezen in de stickies bij oefeningen/trainingsschema's. Er staat ongetwijfeld wat voor jonge beginners^^

Succes, houdt vol en je hebt veel plezier van je harde werk!

Hij wil niet lezen! En hij wil geen Bodybuilder worden! Hij wil lekker lui gespierd worden!

Hoe is het met je Konijnen ? Snowy en Witje ????
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zelf ben je al aardig bruin of niet?

:D

http://www.bunnybunch.nl/community/members/snowy-and-witje-5605.html

Trouwens op je terras kan je een enorm grote Gym neer zetten joh!

user5605_pic18643_1253387468.jpg

user5605_pic18644_1253387468.jpg

Nu staat er van het kopje Benen (beenoefeningen) tot aan triceps 3x15 her.
Moet je dan 3x 15 minuten=45 minuten? of hoe zit dat??
Want dat is toch wel heel erg veel 45 min per oefening, moet je wel eendag mee bezig.
:D:D:D

Laatst bewerkt:
Ik heb even de moeite genomen om je topic te lezen. Daarna zag ik je reactie "stickys zijn vermoeiend". Jij Plaatst hier een topic van 'maak maar even een schema voor me' want ik heb geen zin om zelf research te doen.

Zo werkt het niet vriend. Als je iets wil, moet je er 100 desnoods 200% voor gaan. Je zult moeten lezen, lezen en lezen. Een voedingsschema maken kan je eigenlijk heel makkelijk zelf doen, maar je moet het even leren.

Het allerbelangrijkste -wat jij niet begrijpt- is dat ieder mens anders in elkaar zit. De een is gevoeliger voor koolhydraten dan de ander b.v. en het hangt van je BMR, onderhoud, etc af. Eenmaal je een goed schema hebt, zul je vallen en opstaan tot je het schema hebt gemaakt waarbij je je echt goed voelt en waarbij je merkt dat je progressie boekt.

Daarom zal niemand zijn schema hier plaatsen voor je, want het heeft geen zin. Btw je bent pas 13. :rolleyes: ontwikkel jezelf maar eerst voordat je je überhaupt gaat druk maken over voedingsschema's. Gewoon gezond eten en niet te veel snacken voor nu.

alle turken te rugg naa tunesie
doe niet zo ****ing lui en lees die stickies mongaaal

Hoe is het met je Konijnen ? Snowy en Witje ???? wat gaat jou dat aan.ik heb toch ook nergens gezet op welk ander forum ik zit? :S
Dat hoef jij niet te weten etter

Zelf ben je al aardig bruin of niet?
dat lijkt maar zo

:D

http://www.bunnybunch.nl/community/members/snowy-and-witje-5605.html

Trouwens op je terras kan je een enorm grote Gym neer zetten joh!

...

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:57 ----------

Jij had in begin de keuze Bodybuilding of Fitness Forum. nee ik kwam direct bij dit forum via google.Je had gewoon voor het Fitness forum moeten kiezen. Daar kun je gespierd worden zonder een Bodybuilder te worden.

Maar denk jij nou echt als je een goed schema krijgt voor eten en een goed schema voor trainen dat je binnen een half jaar een Pro Bodybuilding body krijgt?
Daar zitten jaren aan vast. Soms wel 10 jaar. En luie mensen zoals jij zullen dit al helemaal nooit in hun leven bereiken.

En ja er zijn hier mensen die geen Pro Bodybuilders zijn. Maar ook deze mensen volgen schemas.

Of je werkt mee met een schema en gaat lezen of je moet naar het Fitness forum verhuizen.
:slap:
...

---------- Toegevoegd om 12:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:58 ----------

Ik heb even de moeite genomen om je topic te lezen. Daarna zag ik je reactie "stickys zijn vermoeiend". Jij Plaatst hier een topic van 'maak maar even een schema voor me' want ik heb geen zin om zelf research te doen.

Zo werkt het niet vriend. Als je iets wil, moet je er 100 desnoods 200% voor gaan. Je zult moeten lezen, lezen en lezen. Een voedingsschema maken kan je eigenlijk heel makkelijk zelf doen, maar je moet het even leren.

Het allerbelangrijkste -wat jij niet begrijpt- is dat ieder mens anders in elkaar zit. De een is gevoeliger voor koolhydraten dan de ander b.v. en het hangt van je BMR, onderhoud, etc af. Eenmaal je een goed schema hebt, zul je vallen en opstaan tot je het schema hebt gemaakt waarbij je je echt goed voelt en waarbij je merkt dat je progressie boekt.

Daarom zal niemand zijn schema hier plaatsen voor je, want het heeft geen zin. Btw je bent pas 13. :rolleyes: ontwikkel jezelf maar eerst voordat je je überhaupt gaat druk maken over voedingsschema's. Gewoon gezond eten en niet te veel snacken voor nu.

Bedankt :o

---------- Toegevoegd om 12:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:00 ----------

En jij bent een mong**l, mong**l

...

---------- Toegevoegd om 11:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:57 ----------

...

Jawel hoor je zei dat je Konijnen stickies wil lezen. Wuhaha :D
En wat die mensen op dat forum over trainen en proteïnen zeggen moet je niet geloven. Is allemaal onzin. Je kan beter hier rond kijken over dat thema. :cool:

---------- Toegevoegd om 12:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------

Ik zou wedden dat jij zoiets niet kunt maken, dus niet zo stom doen ;)

---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------

Jawel hoor je zei dat je Konijnen stickies wil lezen. Wuhaha :D
En wat die mensen op dat forum over trainen en proteïnen zeggen moet je niet geloven. Is allemaal onzin. Je kan beter hier rond kijken over dat thema. :cool:

ik gaf niet de site?! of wel soms?

---------- Toegevoegd om 12:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:01 ----------

Ik zou wedden dat jij zoiets niet kunt maken, dus niet zo stom doen Wuhahah ik ben DTP'er en Grafisch vormgever geweest oen. Ik werk al sinds Photoshop 5 We zijn nu bij Photoshop 11 en versie 12 komt binnen kort uit.... Zoiets wat jij daar hebt gemaakt stelt niets voor. Heb je vast zelf gedaan of zo wuhaha. Helaas pindakaas. ;)

---------- Toegevoegd om 12:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:03 ----------

ik gaf niet de site?! of wel soms?
Maakt niet uit. Het blijft Funny :D

Laatst bewerkt:
Als je geen zin hebt om gespierd te worden blijf je lekker dik, vreet zoals je wilt. Echt een schijthekel aan dat soort mensen, jij wilt aan je lichaam werken, alleen het woord 'werken' wil je niet begrijpen.

OMG. dat had ik echt niet verwacht ik dacht dat mensen zoals jij alleen bezig houden met bodybuilding. En bent ook veel ouder dan mij en leeft al langer dus je kon al eerder met dat spul werken, blijkbaar.
Dat had ik gemaakt de eerste dagen dati k het bewerkingsprogramma kende.
Nu maak ik banners en avatars voor mensen.

---------- Toegevoegd om 12:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:16 ----------

Als je geen zin hebt om gespierd te worden blijf je lekker dik, vreet zoals je wilt. Echt een schijthekel aan dat soort mensen, jij wilt aan je lichaam werken, alleen het woord 'werken' wil je niet begrijpen.

Jeetje ik zeg toch ook niet dat ik dik wil worden?:mad: ik zei toch al dat ik op 1 november op fitness ga.

Hij komt dan ook uit Tunesië. Werken is een scheldwoord.

Terug
Naar boven