Ik heb even de moeite genomen om je topic te lezen. Daarna zag ik je reactie "stickys zijn vermoeiend". Jij Plaatst hier een topic van 'maak maar even een schema voor me' want ik heb geen zin om zelf research te doen.
Zo werkt het niet vriend. Als je iets wil, moet je er 100 desnoods 200% voor gaan. Je zult moeten lezen, lezen en lezen. Een voedingsschema maken kan je eigenlijk heel makkelijk zelf doen, maar je moet het even leren.
Het allerbelangrijkste -wat jij niet begrijpt- is dat ieder mens anders in elkaar zit. De een is gevoeliger voor koolhydraten dan de ander b.v. en het hangt van je BMR, onderhoud, etc af. Eenmaal je een goed schema hebt, zul je vallen en opstaan tot je het schema hebt gemaakt waarbij je je echt goed voelt en waarbij je merkt dat je progressie boekt.
Daarom zal niemand zijn schema hier plaatsen voor je, want het heeft geen zin. Btw je bent pas 13.

ontwikkel jezelf maar eerst voordat je je überhaupt gaat druk maken over voedingsschema's. Gewoon gezond eten en niet te veel snacken voor nu.