Fitness Seller

Voedingsschema 13 jarige (fitness)?

• Topic Starter Topic Starter
Misschien, maar eigenlijk denkik dat ze niet zo bij hun voeding zullen nadenken, zo zijn Tunesiërs niet :P

---------- Toegevoegd om 15:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:33 ----------

Maar ik heb berekend hoeveel caloriën ik nodig heb op deze site.

Antwoordt: 1700.7 Kcal per dag

En als ik dus zou cutten, moet ik dan 20% of 30% minder eten dan ik nodig heb? of begrijp ik dat nou verkeerd?

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------

ik heb ff -20% gerekend van 1700.7, dan zou ik per dag 1360.56 Kcal eten.

Misschien, maar eigenlijk denkik dat ze niet zo bij hun voeding zullen nadenken, zo zijn Tunesiërs niet :PNederlanders ook niet. Maar wel de Bodybuilders! Dusss.

---------- Toegevoegd om 15:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:33 ----------

Maar ik heb berekend hoeveel caloriën ik nodig heb op deze site.

Antwoordt: 1700.7 Kcal per dag

En als ik dus zou cutten, moet ik dan 20% of 30% minder eten dan ik nodig heb? of begrijp ik dat nou verkeerd?Nee dit is alleen de basis. Je moet met een speciale formule er nog wat bij op rekenen. Want je traint ook nog. En wat daar uit komt daar ga je dan 20 of 30 % onder zitten

---------- Toegevoegd om 15:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:35 ----------

ik heb ff -20% gerekend van 1700.7, dan zou ik per dag 1360.56 Kcal eten.
..

dus bijvoorbeeld ik train per keer (intotaal 3x in de week) 1000 Kcal, dan 20 eronder is dus 800 Kc
1700.7 Kcal
0800.0 Kcal
2500.7 Kcal

Dus dan zou ik 2500.7 Kcal moeten eten??

En dit is cutten hea? wat hoort er allemaal bij cutten (aan apparaten) , cardio?

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

Dus eigenlijk: Wat moet je doen om het ''cutten'' te noemen?

Ga lezen. NU!!! Stop met vragen en met jammeren totdat je alles maar dan ook ALLES gelezen hebt. Je snapt er nog helemaal niets van maar je blijft mensen met vragen overstelpen die je ZELF KUNT VINDEN. Luister naar wat iedereen zegt en ga alsjeblieft LEZEN. Als er daarna iets nog niet duidelijk is kun je terug komen.

Ga lezen. NU!!! Stop met vragen en met jammeren totdat je alles maar dan ook ALLES gelezen hebt. Je snapt er nog helemaal niets van maar je blijft mensen met vragen overstelpen die je ZELF KUNT VINDEN. Luister naar wat iedereen zegt en ga alsjeblieft LEZEN. Als er daarna iets nog niet duidelijk is kun je terug komen.

Couldn't agree more. :)

dus bijvoorbeeld ik train per keer (intotaal 3x in de week) 1000 Kcal, dan 20 eronder is dus 800 Kc
1700.7 Kcal
0800.0 Kcal
2500.7 Kcal

Dus dan zou ik 2500.7 Kcal moeten eten??

En dit is cutten hea? wat hoort er allemaal bij cutten (aan apparaten) , cardio?

---------- Toegevoegd om 14:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:06 ----------

Dus eigenlijk: Wat moet je doen om het ''cutten'' te noemen?

Cassie:
"Pas je wel op met voeding? Er zijn veel ongezonde manieren: zie al die vreselijke proteinerommel en pillen.."

Wissem:
"Ik ga heus geen pillen slikken, ik wil gewoon nauurlijke spieren "

http://www.bunnybunch.nl/community/off-topic/27526-fitness-4.html

:roflol:

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven