Fitness Seller

Voedingsschema 13 jarige (fitness)?

Maar met uitkeringen word je ook niet gespierder. Dus zal hij dat toch maar moeten gaan doen.

• Topic Starter Topic Starter
Ik kom half uit Tunesië. En Tunesiërs zijn vaak hardere werkers dan Nederlanders vind ik zelf.

---------- Toegevoegd om 12:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:19 ----------

Maar met uitkeringen word je ook niet gespierder. Dus zal hij dat toch maar moeten gaan doen.
??

voedingsschema niet nodig, bakkie kwark is prima, lekker veel eten, kipfilet eet ik ook momenteel veel, gezond en lekker

Hé Wissem, dat Tunesiërs vaak harde werkers zijn wil nog niet zeggen dat dat jou ook een harde werker maakt, ga de stickies nou maar lezen en volg ze op, ben je te lui dan blijf je dik.

Ik ben dol op kipfilet! maar ooit wil ik vegetariër worden en zal dat dus niet meer kunnen.
En ook geen kwark (en dat hebben ze hier ook niet volgensmij) maar daar zit iets uit de maag van de koe in.
Ik ben nu alleen nog maar schaap-vegetariër en eet alleen kip, koe, vis

OMG. dat had ik echt niet verwacht ik dacht dat mensen zoals jij alleen bezig houden met bodybuilding. En bent ook veel ouder dan mij en leeft al langer dus je kon al eerder met dat spul werken, blijkbaar.
Dat had ik gemaakt de eerste dagen dati k het bewerkingsprogramma kende.
Nu maak ik banners en avatars voor mensen.

.
Dan heb je een behoorlijk verkeerd beeld van de mensen hier op het forum. Er zijn hier mensen die naar de Universiteit gaan en HBO. Bodybuilding is ons hobby. Het zijn gewone mensen. Behalve een paar die dan prof beroeps zijn. Maar die kom je hier bijna niet tegen.
Jij hebt toch ook interesse in trainen, en daarnaast doe je het met konijnen. Iedereen heeft zijn dingen.

Maar serieus commentaar:
Ik zou dat dakterras verbouwen tot een leuke Gym. Met beton blokken en ijzer van alles wat je kan krijgen. En dan daar dikke kracht oefeningen gaan doen. Je kunt dan echt wel gespierd worden. Lekker touwtje springen half uur lang daar boven in de zon. Heerlijk.

Trouwens met een illegale versie van photoshop of illustrator, Banners en Avatars verkopen kan problemen veroorzaken. Dus zo gauw je commercieel gaat de originele versie aanschaffen!!

Hé Wissem, dat Tunesiërs vaak harde werkers zijn wil nog niet zeggen dat dat jou ook een harde werker maakt, ga de stickies nou maar lezen en volg ze op, ben je te lui dan blijf je dik.
Ik heb al heel veel stickies gelezen hoor. een stuk of 3, niet dat dat echt veel is maar ze zijn super lang altijd :P

Ik weet nu wel wat ik zo'n beetje moet eten:

's ochtends: glas melk +beker vruchtensap+brood (stokbrood) met salami )volgensmij) en/of smeerkaas.

tussen de middag: warm eten en altijd voor een ontbijt en lunch en avondeten een glas water

4 uur: banaan o.i.d/hand noten

7 uur: warm eten

8 uur: fruit

Waarom wil je vegetariër worden als je toch al 13 jaar lang vlees hebt zitten eten?

Trouwens ik zou niet 's avonds alleen maar fruit eten maar iets als kwark, trage eiwitten. Je zit nou te laag in je eiwitten denk ik.

Waarom wil je vegetariër worden als je toch al 13 jaar lang vlees hebt zitten eten?

Trouwens ik zou niet 's avonds alleen maar fruit eten maar iets als kwark, trage eiwitten. Je zit nou te laag in je eiwitten denk ik.

Omdat ik toen nog klein was en ik wist niet beter.
Ik ga beetje bij beetje steeds minder vlees eten en rond de leeftijd 16 /17/18 wil ik graag vegetariër worden.

---------- Toegevoegd om 12:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:28 ----------

Kwark hebben ze hier niet volgensmij. Wel is er yoghurt, dat eet ik wel elke avond. Waar zitten dan ook eiwitten in ?

Ik ben dol op kipfilet! maar ooit wil ik vegetariër worden en zal dat dus niet meer kunnen.
En ook geen kwark (en dat hebben ze hier ook niet volgensmij) maar daar zit iets uit de maag van de koe in.
Ik ben nu alleen nog maar schaap-vegetariër en eet alleen kip, koe, vis

Ooit vegetariër? Als je dat wil worden dan doe je dat meteen. Niet later.
Voor Kaas maken ze gebruik van Leb dat is inderdaad iets uit een maag. Maar voor kwark wordt dit niet gebruikt. En ik denk dat ze dat daar wel verkopen.

Eet heel veel vis! Dat hebben ze daar in overvloed. En tonijn !!!

Waarom wil je trouwens vegetariër worden? Vind je het zielig? Of vind je het vies? Waarom beetje bij beetje? Mag het niet van je ouders?

Laatst bewerkt:
Ja ik weet het. hier hebben ze super veel vis :P en allemaal soorten maten en grootte :P

Maar echt, voor kaas is er iets uit de maag van de koe?? ik dacht toch echt voor kwark.

je leest toch dat er staat in kaas en niet in kwark.

Voor Kaas maken ze gebruik van Leb dat is inderdaad iets uit een maag. Maar voor kwark wordt dit niet gebruikt. En ik denk dat ze dat daar wel verkopen.

Waarom wil je trouwens vegetariër worden? Vind je het zielig? Of vind je het vies? Waarom beetje bij beetje? Mag het niet van je ouders?

Sorry foutje. In nederland heet het geen Leb. Maar Stremsel. Dit wordt bij kaas toegevoegd.

Stremsel is een oplossing die spijsverteringsenzymen bevat, afkomstig uit de lebmaag van kalveren.

Nou, ik vind het niet vies hoor. Maar zo zielig ja, hier slachten ze het hea en dan hangen ze de koppen buiten. Gister ging ik naar de boekwinkel in de stad was daarnaast een slager had hij een paardenhoofd omg.
En dan stond er boven:

Paarden salamie
Paarden vlees

wie gaat dat nou eten??

Ik ben een groot dierenliefhebber en daarom wil ik geen vlees meer eten.

Nou, ik vind het niet vies hoor. Maar zo zielig ja, hier slachten ze het hea en dan hangen ze de koppen buiten. Gister ging ik naar de boekwinkel in de stad was daarnaast een slager had hij een paardenhoofd omg.
En dan stond er boven:

Paarden salamie
Paarden vlees

wie gaat dat nou eten??

Ik ben een groot dierenliefhebber en daarom wil ik geen vlees meer eten.

Ik lust wel gerookt paard vlees of zo hoor hmm. Ben ook een dierenliefhebber. Helaas is het wel lekker.
Ik weet het zag toen bij een slager een Kamelen kop op de toonbank liggen. Dikke vliegen eromheen. Bah. Het is er erg onhygiënisch allemaal daar. :(

Ik lust wel gerookt paard vlees of zo hoor hmm. Ben ook een dierenliefhebber. Helaas is het wel lekker.
Ik weet het zag toen bij een slager een Kamelen kop op de toonbank liggen. Dikke vliegen eromheen. Bah. Het is er erg onhygiënisch allemaal daar. :(
uugh, nooit van me leven zou ik dat eten arm paard,
wat zou het hebben gedaan tijdens zijn slacht?
Ik heb zovaak meegemaakt dat koeien en schapen worden geslacht voor ons huis, het is zowat normaal. Bij trouwerijen, besnijdenissen en met offerfeesten, maar een paard? het is een edel dier, het wordt bereden en kunstjes meegemaakt enz. ik snap niet hoe iemand zoiets kan slachten.
Een koe of schaap is toch wel heel iets anders.
Mijn mening, een echte dierenliefhebber wil/eet geen vlees.

uugh, nooit van me leven zou ik dat eten arm paard,
wat zou het hebben gedaan tijdens zijn slacht?
Ik heb zovaak meegemaakt dat koeien en schapen worden geslacht voor ons huis, het is zowat normaal. Bij trouwerijen, besnijdenissen en met offerfeesten, maar een paard? het is een edel dier, het wordt bereden en kunstjes meegemaakt enz. ik snap niet hoe iemand zoiets kan slachten.
Een koe of schaap is toch wel heel iets anders.
Mijn mening, een echte dierenliefhebber wil/eet geen vlees.

Nu spreek je je zelf tegen. Een dier is een dier. Daar zit niets edels of minder edels tussen.
Op een Koe kan ik ook wel rijden en kunstjes mee doen. Een koe heeft voor mij het zelfde recht om niet geslacht te worden zoals een paard.

Dat is het zelfde als jij raar opkijkt dat chinesen honden eten. Alleen omdat wij het als huisdieren houden vinden we het zielig.
Hadden we het niet als huisdier gezien dan was er niets aan de hand. Misschien aten we het zelfs ook.

Als je een huisvarkentje hebt die erg schoon zijn slacht je hem toch ook niet? Maar wel als hij van de boer komt.

Het is gewoon dubbel zinnig. Of je gaat akkoord met het slachten van wat dan ook. Of je gaat akkoord met helemaal niets slachten.
Maar dieren veredelen bestaat niet.

Misschien, misschien niet. Ieder zijn mening vind ik :P

Maar ik heb ff gekeken bij de trainingsschema's topic's, erg mooie schema's zeg.
Ik ga ff die stickies lezen (zo julie zin :P?) en dan ga ik ff kijken hoe en wat..

Maar sommigen trainen wel erg vaak..

Misschien, misschien niet. Ieder zijn mening vind ik :P

Maar ik heb ff gekeken bij de trainingsschema's topic's, erg mooie schema's zeg.
Ik ga ff die stickies lezen (zo julie zin :P?) en dan ga ik ff kijken hoe en wat..

Maar sommigen trainen wel erg vaak..

4 a 5x in de week is imo toch prima, vind ik niet veel, en van 1x in de week ga je niet echt groeien

ik heb niet veel tijd op 4 of 5 keer in de week te trainen. als ik train doe ik denkik dag trainen, dag rust, dag trainen, dag rust.
Want ik heb ook nog school.

Ik las net als iemand in een topic eerst zwom alleen daarna niet meer.
ik wou dus ong. 3x per week trainen, 2 uren lang ofzo en 1 of 2 dagen in de week zwemmen. is dit goed voo jre?

Terug
Naar boven