- Waardering
- 235
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
??Maar met uitkeringen word je ook niet gespierder. Dus zal hij dat toch maar moeten gaan doen.
Dan heb je een behoorlijk verkeerd beeld van de mensen hier op het forum. Er zijn hier mensen die naar de Universiteit gaan en HBO. Bodybuilding is ons hobby. Het zijn gewone mensen. Behalve een paar die dan prof beroeps zijn. Maar die kom je hier bijna niet tegen.OMG. dat had ik echt niet verwacht ik dacht dat mensen zoals jij alleen bezig houden met bodybuilding. En bent ook veel ouder dan mij en leeft al langer dus je kon al eerder met dat spul werken, blijkbaar.
Dat had ik gemaakt de eerste dagen dati k het bewerkingsprogramma kende.
Nu maak ik banners en avatars voor mensen.
.
Ik heb al heel veel stickies gelezen hoor. een stuk of 3, niet dat dat echt veel is maar ze zijn super lang altijdHé Wissem, dat Tunesiërs vaak harde werkers zijn wil nog niet zeggen dat dat jou ook een harde werker maakt, ga de stickies nou maar lezen en volg ze op, ben je te lui dan blijf je dik.

Waarom wil je vegetariër worden als je toch al 13 jaar lang vlees hebt zitten eten?
Trouwens ik zou niet 's avonds alleen maar fruit eten maar iets als kwark, trage eiwitten. Je zit nou te laag in je eiwitten denk ik.
Waarom wil je vegetariër worden als je toch al 13 jaar lang vlees hebt zitten eten?
Trouwens ik zou niet 's avonds alleen maar fruit eten maar iets als kwark, trage eiwitten. Je zit nou te laag in je eiwitten denk ik.
Ik ben dol op kipfilet! maar ooit wil ik vegetariër worden en zal dat dus niet meer kunnen.
En ook geen kwark (en dat hebben ze hier ook niet volgensmij) maar daar zit iets uit de maag van de koe in.
Ik ben nu alleen nog maar schaap-vegetariër en eet alleen kip, koe, vis
Ooit vegetariër? Als je dat wil worden dan doe je dat meteen. Niet later.
Voor Kaas maken ze gebruik van Leb dat is inderdaad iets uit een maag. Maar voor kwark wordt dit niet gebruikt. En ik denk dat ze dat daar wel verkopen.
Eet heel veel vis! Dat hebben ze daar in overvloed. En tonijn !!!
Waarom wil je trouwens vegetariër worden? Vind je het zielig? Of vind je het vies? Waarom beetje bij beetje? Mag het niet van je ouders?
Ooit vegetariër? Als je dat wil worden dan doe je dat meteen. Niet later.
Voor Kaas maken ze gebruik van Leb dat is inderdaad iets uit een maag. Maar voor kwark wordt dit niet gebruikt. En ik denk dat ze dat daar wel verkopen.
Eet heel veel vis! Dat hebben ze daar in overvloed. En tonijn !!!
Waarom wil je trouwens vegetariër worden? Vind je het zielig? Of vind je het vies? Waarom beetje bij beetje? Mag het niet van je ouders?
Nou, ik vind het niet vies hoor. Maar zo zielig ja, hier slachten ze het hea en dan hangen ze de koppen buiten. Gister ging ik naar de boekwinkel in de stad was daarnaast een slager had hij een paardenhoofd omg.
En dan stond er boven:
Paarden salamie
Paarden vlees
wie gaat dat nou eten??
Ik ben een groot dierenliefhebber en daarom wil ik geen vlees meer eten.

uugh, nooit van me leven zou ik dat eten arm paard,Ik lust wel gerookt paard vlees of zo hoor hmm. Ben ook een dierenliefhebber. Helaas is het wel lekker.
Ik weet het zag toen bij een slager een Kamelen kop op de toonbank liggen. Dikke vliegen eromheen. Bah. Het is er erg onhygiënisch allemaal daar.![]()
uugh, nooit van me leven zou ik dat eten arm paard,
wat zou het hebben gedaan tijdens zijn slacht?
Ik heb zovaak meegemaakt dat koeien en schapen worden geslacht voor ons huis, het is zowat normaal. Bij trouwerijen, besnijdenissen en met offerfeesten, maar een paard? het is een edel dier, het wordt bereden en kunstjes meegemaakt enz. ik snap niet hoe iemand zoiets kan slachten.
Een koe of schaap is toch wel heel iets anders.
Mijn mening, een echte dierenliefhebber wil/eet geen vlees.
Misschien, misschien niet. Ieder zijn mening vind ik
Maar ik heb ff gekeken bij de trainingsschema's topic's, erg mooie schema's zeg.
Ik ga ff die stickies lezen (zo julie zin?) en dan ga ik ff kijken hoe en wat..
Maar sommigen trainen wel erg vaak..