- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 72kg
Sinds 2 weken ben ik weer serieus aan het trainen, na een lange tijd doelloos trainen. Ben begonnen aan het 5x5 schema (zie onderaan).
Heb heel heel veel topics doorgelezen om een goed voedingsschema in elkaar te zetten, met dank aan vooral deze topics/sites:
- alle stickies hier
- [Link niet meer beschikbaar]
- http://www.true-natural-bodybuilding.com/bodyfat.html
Voedingsschema: [Link niet meer beschikbaar] (was te groot om via deze site te uploaden..)
- Ik ben zelf niet blij met de 3e maaltijd, weinig eiwitten, en ik zie mezelf niet elke dag broccoli koken. Hier moet ik dus nog iets op vinden/aanpassen.
- Ook neem ik nu maar 250 gram kwark ipv 500 gram kwark omdat ik anders te ver over de kcal's ga. Weet niet of dit een probleem is aangezien ik liever 500 gram naar binnen werk.
Iemand verbeteringen?
Schema:
Workout A:
- 3 x 5 Squat
- 3 x 5 Bench press
- 1 x 5 deadlift
- 3 x 10 dips
- 3 oefeningen buik
Workout B:
- 3 x 5 Squat
- 3 x 5 standing military press
- 3 x 5 bent over row
- 3 x 10 chin ups
- 3 oefeningen buik
Heb heel heel veel topics doorgelezen om een goed voedingsschema in elkaar te zetten, met dank aan vooral deze topics/sites:
- alle stickies hier
- [Link niet meer beschikbaar]
- http://www.true-natural-bodybuilding.com/bodyfat.html
Voedingsschema: [Link niet meer beschikbaar] (was te groot om via deze site te uploaden..)
- Ik ben zelf niet blij met de 3e maaltijd, weinig eiwitten, en ik zie mezelf niet elke dag broccoli koken. Hier moet ik dus nog iets op vinden/aanpassen.
- Ook neem ik nu maar 250 gram kwark ipv 500 gram kwark omdat ik anders te ver over de kcal's ga. Weet niet of dit een probleem is aangezien ik liever 500 gram naar binnen werk.
Iemand verbeteringen?
Schema:
Workout A:
- 3 x 5 Squat
- 3 x 5 Bench press
- 1 x 5 deadlift
- 3 x 10 dips
- 3 oefeningen buik
Workout B:
- 3 x 5 Squat
- 3 x 5 standing military press
- 3 x 5 bent over row