Ronnie Coleman
Cool Novice
- Waardering
- 2
Hallo dbb,
Ik ben 16 jaar oud, en ben nu bezig met mijn eerste voedingsschema aan het maken.
Ik heb heel veel sticky's door gelezen en ben er maar gewoon aan begonnen, toch is het niet zo makkelijk als ik had gedacht.
Hier mijn stats:
Leeftijd 16
Lengte (cm) 170
Totale lichaamsgewicht (kg) 57,0
Onderhoudsniveau 2462 kcal
Bulken 2708 kcal
Ik heb al een beetje van het lijstje ingevuld maar kom maar niet uit wat ik er nog extra kan bijvoegen :$
Dit is wat ik ong. eet op mijn normale dag, en moet er nog heel wat bij doen om op genoeg KEHV uit te komen. Misschien iemand tips?
07.00 Brood (wit)
Melk (Half volle)
10.00 Banaan
Whey Proteine
13.00 Brood (Wit)
Ham
15.30 Brood (wit)
Pindakaas
17.00 Avondeten
21.30 Kwark vruchten
Walnoten
Ik kom nu uit op 2064Kcal in totaal, 21% Eiwitten, 51% Kolidraten en 28% vetten.
Sorry voor het nog slechte schema, en misschien domme vraag
Leeftijd 16
Lengte (cm) 170
Totale lichaamsgewicht (kg) 57,0
Onderhoudsniveau 2462 kcal
Bulken 2708 kcal
Ik heb al een beetje van het lijstje ingevuld maar kom maar niet uit wat ik er nog extra kan bijvoegen :$
Dit is wat ik ong. eet op mijn normale dag, en moet er nog heel wat bij doen om op genoeg KEHV uit te komen. Misschien iemand tips?
07.00 Brood (wit)
Melk (Half volle)
10.00 Banaan
Whey Proteine
13.00 Brood (Wit)
Ham
15.30 Brood (wit)
Pindakaas
17.00 Avondeten
21.30 Kwark vruchten
Walnoten
Ik kom nu uit op 2064Kcal in totaal, 21% Eiwitten, 51% Kolidraten en 28% vetten.
Sorry voor het nog slechte schema, en misschien domme vraag

in wit brood zit niks in ga bruin brood eten