Fitness Seller

Voedingsschema spiermassa

• Topic Starter Topic Starter
Hallo allemaal,

Dit is mijn aangepaste voedingschema.
Opmerkingen/tips?

08:00
300 ml. yoghurt met 100 gr. muesli
10:00
2 volkoren boterhammen
belegd met kip/kaas/ham/zalm
1 glas melk
12:00
1 bakje tonijn (100 gr.)
1 banaan
14:00
3 volkoren boterhammen
1 glas drinkyoghurt
16:00
2 volkoren boterhammen
1 glas drinkyoghurt
1 appel
18:00
Avondeten twee volle borden
19:00
Training
20:00
1 eiwit shake
Dextro energy
22:00
250 tot 500 gr. kwark

Zijn er nog meer mensen die mij van commentaar willen voorzien van mijn
eetschema?:) Dan kan ik indien gewenst nog een aantal aanpassingen maken! Alvast bedankt!

is dat gesuikerde muesli? Hoop van niet. ik zou toch opteren om 50gram havermout met mager melk, een appel en 20gr whey/dextrose shake te eten voor je ontbijt. s'morgens mag je er voor gaan ;)

bij dat bakje tonijn laat je die banaan maar vallen, want die heeft geen enkele nut op dat tijdstip en bij tonijn, beter pak je noten/rijstwafels (kh's) (deels om die eiwitten te verteren)

mja voor de rest.. uitproberen he, wat voor yoghurt is dat?

per 2u eten vind ik wel wat overdreven

is dat gesuikerde muesli? Hoop van niet. ik zou toch opteren om 50gram havermout met mager melk, een appel en 20gr whey/dextrose shake te eten voor je ontbijt. s'morgens mag je er voor gaan ;)

bij dat bakje tonijn laat je die banaan maar vallen, want die heeft geen enkele nut op dat tijdstip en bij tonijn, beter pak je noten/rijstwafels (kh's) (deels om die eiwitten te verteren)

mja voor de rest.. uitproberen he, wat voor yoghurt is dat?

per 2u eten vind ik wel wat overdreven

Thnx!
Ik gebruik hiervoor gewoon normale yoghurt met wat suiker.

Verder nog een aantal vragen:
Waarom geen gesuikerde muesli? Die suikers kunnen mij weinig kwaad neem ik aan omdat ik toch bijna niet aankom?
En waarom heeft die banaan geen zin? Veel KH's.

Als ik het goed begrijp ga je van een alledaags eetpatroon (s'morgens, middag, avond) naar een bb eetpatroon, ik zou dan ook niet gaan overdrijven met die suikers en langzaam opbouwen (ipv elke 2u, elke 4u iets eten)

banaan neem je beter s'morgens of na je training.
het lijkt me niet dat je energie nodig hebt om 12u? die worden gewoon omgezet in vetzuur.

champ bb'er heeft me dit verteld

Als ik het goed begrijp ga je van een alledaags eetpatroon (s'morgens, middag, avond) naar een bb eetpatroon, ik zou dan ook niet gaan overdrijven met die suikers en langzaam opbouwen (ipv elke 2u, elke 4u iets eten)

banaan neem je beter s'morgens of na je training.
het lijkt me niet dat je energie nodig hebt om 12u? die worden gewoon omgezet in vetzuur.

champ bb'er heeft me dit verteld

Thnx.

Waarom is men zo voorzichtig met suikers? Je had het ook al over
suikers in mijn muesli? Kan je dat eens uitleggen?:)

Iemand anders?

Terug
Naar boven