XXL Nutrition

Voedingsschema tips etc

Edwwally

Novice
Waardering
0
Lengte
1m95
Massa
86kg
Hallo,

Ik ben begonnen met trainen in maart, en wil het nu serieus gaan aanpakken. Afgelopen maand ben ik begonnen met dit programma, soort van rippetoe.

A
Squat 3x5
Bench 3x5
Chins 15-20 total reps, add weight or use assisted.
Rows 3x5 SUPER STRICT.
Optional: Cable rows, 3x8 bicep work, 3x8 rear delt flyes, do this at your own discretion. If you don't feel like it, don't worry

B
Front squat 3x5
MP 3x5
Deadlifts 1x5
Optional: 15-20 reps of dips, 3x8 tricep work

Ik ben ook beter op mijn voeding gaan letten en daarom heb ik een voedingsschema gemaakt, nu ben ik benieuwd wat jullie er van vinden, ook vooral maaltijd van 9 uur of ik die niet beter kan vervangen voor wat anders (tips opmerkingen etc alles is welkom). Zie bijlage

Nog wat extra informatie
Ik ben 23 jaar oud, lengte 1,95 en 84kg. Onderhoud zit rond de 3100. En mijn doel is om naar de 95/100 kilo te gaan op lange termijn.

Groet Erik
[/FONT]

Bijlagen

EKV Zit wel oké, je eiwitten zelfs aan de hoge kant (maar dat is niet zo'n ramp).
Je producten zien er ook wel oké uit.
Mijn tips:
Appel van 12:00 bij je ontbijt nemen (eigenlijk de enige tip die ik verder heb).

Als afwisseling van 21:00 kun je denken aan:
Rijst met kip, tonijn, zalm en iets van groenten.
Volkoren wraps met bovenstaande beleg suggesties.
Havermout met melk (eventueel whey, banaan en/of pindakaas)

• Topic Starter Topic Starter
Bedankt, ik denk dat ik tonijn toevoeg aan mijn schema voor een beetje afwisseling plus de volkoren wraps. Elke keer hetzelfde gaat ook vervelen:).

En hoe zit het met noten?

Tja, het is een gezonde vorm van vetten, bevat wat eiwitten en weinig koolhydraten.
Aanrader om in je schema te verwerken.
Het liefst niet bij je ontbijt of rondom je training (vanwege de vetten).
Noten of pinda's in stukjes gebroken bij kwark (als laatste maaltijd) is een aanrader ;)

Terug
Naar boven