MuscleMeat

Voetbal International!

Kan je me ff kort bijpraten, er werd zoveel gepost dat ik elke keer 20blz achterliep.

• Topic Starter Topic Starter
OP faked big titted chick

Bony hapt, showed BBC

Epic lulz

Topic backfired door mogelijk torenhoge boete voor OP

Een boete? Waarvoor :roflol:

lees et

Als je klaar bent met lezen dan heb je de volgende rel ook weer gemist:)

komt er op neer dat OP angstig begon te reageren, en sindsdien ook weinig meer is gesignaleerd

vermoeden bestond een tijdje dat bony toch niet zo blij was, als dat hij in eerste instantie deed voorkomen

Waarom is het forum eigenlijk onder de prive sectie geplaatst?

Ja vreemd genoeg blijft het verder wel redelijk uit het nieuws.

Lijkt er meer op dat het nieuws het niet goed kon oppikken, het heeft alleen op Geenstijl gestaan. Toen werd dit forum nauwelijks toegankelijk. Verder wel een epic verhaal hoor. :D

Tja... wat heeft er niet op geenstijl gestaan... Niet bepaald kenmerkend voor bijzonder nieuws

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Maar meestal wordt het nadat het op Geenstijl heeft gestaan wel verder opgepakt. Ik heb ook geen voetbalsites er over zien berichten zoals een Voetbalzone.

Je bedoelt dat bizar nieuws meestal al eerder op geenstijl heeft gestaan. Dat is iets anders dan zeggen dat nieuws op geenstijl met grote zekerheid in het serieuzere nieuws komt. 95% van de bullshit op geenstijl haalt het wss niet verder dan dat.

Denk niet dat ze het bij VI wisten anders hadden ze dat er vast bij gehaald, van der Gijp heeft het vaak genoeg over een BBC.

Daar heb je helemaal gelijk, er had iemand ff moeten tippen denk ik haha

Ben ook wel benieuwd wat die Leroy Fer heeft uitgespookt, Johan deed er wel erg geheimzinnig over.

Coexistence is ****ed of wat?

Terug
Naar boven