- Waardering
- 7.124
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Robben (23/01/1984): Blessure Historie (4 pagina's)
![]()
Desondanks had niemand verwacht dat hij zolang zou meedraaien op absoluut topniveau. Niet in de laatste plaats in vergelijking met zijn generatiegenoten van soortgelijk niveau.
Kuijt (22/07/1980): Versleten
van de Vaart (11/02/1983): Mentaliteit
van Persie (6/08/1983): Versleten (mentaliteit?)
Sneijder (9/06/1984): Mentaliteit
Ik heb daarover twee theorieën. Niet per se over Robben, maar over de voetballerij in het algemeen.Zou Robben niet iets Reuma achtigs hebben ofzo, zo snel spierblessure/irritaties.
Eens ze vertrokken naar Turkije was het toch zo'n beetje klaar met beide heren. Hoe oud waren ze toen? Sneijder had nog één opflakkering tijdens het WK van 2014 doordat Louis van Gaal hem met allerlei publieke sneren vooraf wist te motiveren.vPersie en Sneijder denk ik nog maar voor 90% gemotiveerd, wat na 30+ niet meer voldoende was voor wereldtop.
De kampioenswedstrijd verdoezelde veel. Daarvoor waren er toch wat strubbelingen over zijn speeltijd. Toegegeven, hij was bijna 36 jaar oud.Kuijt was ijzersterk, bleef toch erg lang zijn niveau behouden.
Vooral het grote probleem. Het ging altijd en overal over het opstellen van de beste spelers in plaats van het beste team. Jullie zullen mij vast gek verklaren, ondanks dat ik het vroeger al een paar keer heb aangegeven, maar mijn centrumspits was zeer lange tijd Huntelaar geweest.
Beetje lastig want als je dan échte clubliefde hebt ga je überhaupt nooit naar Liverpool. Kan me goed voorstellen dat je je op je 30e nog even financieel onafhankelijk wilt spelen.Ik vond het altijd ironisch dat Kuijt terugkeerde (zogezegd) uit clubliefde als verkapte messias die Feyenoord kampioen zou maken. Een gegeven dat hij zelf ook behoorlijk heeft uitgemolken met allerlei reportages en documentaires.
Alleen had hij al de optie om terug te keren na zijn periode bij Liverpool. Echter koos hij ondanks zijn clubliefde nog voor drie seizoenen Turkije.
Het is begrijpelijk wanneer je een gigantische stap vooruit zet qua competitieniveau.Beetje lastig want als je dan échte clubliefde hebt ga je überhaupt nooit naar Liverpool.
Wel een (verloren) CL finale...Was in die tijd ook niet de club die het vroeger was. Speelde daar samen met de Benayoun's en Babel's van de wereld en werd zelfs eens clubtopscorer met 13 doelpunten.
Diezelfde Huntelaar die bij elk stapje boven de internationale middenmoot totaal verzoop? Niet voor niets pas echt een meneer geworden bij Schalke.Vooral het grote probleem. Het ging altijd en overal over het opstellen van de beste spelers in plaats van het beste team. Jullie zullen mij vast gek verklaren, ondanks dat ik het vroeger al een paar keer heb aangegeven, maar mijn centrumspits was zeer lange tijd Huntelaar geweest.