Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De schande van 2002.Dat hebben Turkije, Bulgarije, Zuid Korea en Zweden ook weleens gehad sinds de jaren '90. Zelfs de eindronde daarna werden deze landen niet eens als een outsider getipt, dan zegt de prestatie al voldoende.

Dacht dat Vaduz ook in de Zwitserse liga speeltNu moet ik zeggen dat Liechtenstein wel een apart geval is wat betreft UEFA coëfficiënten. Hebben maar één club die Europees speelt, FC Vaduz, en hierdoor krijgt Liechtenstein relatief gezien veel punten omdat de punten niet gedeeld worden door 3/4 maar door 1.
FC Vaduz vliegt er overigens al 30 jaar op rij in de voorrondes uit.
Poolse competitie is overigens inderdaad erg matig, het nationaal elftal vond ik een aantal jaar geleden ook wel sterker dan nu.
Zal even spannend worden als Italië.Ben benieuwd wie er kampioen wordt dit jaar in de Bundesliga
Net zo achterlijk als het gedoe in Wales. De beste teams komen uit in Engeland. Hun Premier League is er louter omwille van de stem in de UEFA en FIFA.Ik lees hier dat de winnaar van de beker van Liechtenstein Europa in mag, aangezien het land geen competitie heeft en alle zeven clubs in de Zwitserse competities spelen. Weer wat geleerd vandaag.

Keek vroeger wel eens naar de Ierse competitie. Dundalk - Shamrock Rovers