MuscleMeat

Sticky Voetbal Topic

Polen had in het verleden een goed team, competitie stelt niet veel voor. Het enige waar ik wel eens over hoorde in de Europa League was Legia.

Dat hebben Turkije, Bulgarije, Zuid Korea en Zweden ook weleens gehad sinds de jaren '90. Zelfs de eindronde daarna werden deze landen niet eens als een outsider getipt, dan zegt de prestatie al voldoende.
De schande van 2002. :grumble:

Vanaf 2:00

De overduidelijk corrupte scheidsrechter in de wedstrijd tegen Italië is later gepakt voor drugssmokkel.

Moreno was arrested on 21 September 2010 at John F. Kennedy International Airport in New York City, while trying to smuggle in six kilograms (over thirteen pounds) of heroin, which was hidden in his underwear. In January 2011, he pleaded guilty to the charges in a New York courthouse, facing a possible ten years in prison. On 23 September 2011, Moreno was sentenced to two and a half years in prison on the heroin smuggling charges. He was released from prison 26 months later and returned to Ecuador.

Speel die wedstrijd 100 keer met een normale scheidsrechter en Korea wint geen enkele keer. Je ziet zoveel gele en rode kaarten voorbij komen dat het bijna een parodie lijkt.

Hiddink m'n reet...

Laatst bewerkt:
Nu moet ik zeggen dat Liechtenstein wel een apart geval is wat betreft UEFA coëfficiënten. Hebben maar één club die Europees speelt, FC Vaduz, en hierdoor krijgt Liechtenstein relatief gezien veel punten omdat de punten niet gedeeld worden door 3/4 maar door 1.
FC Vaduz vliegt er overigens al 30 jaar op rij in de voorrondes uit.

Poolse competitie is overigens inderdaad erg matig, het nationaal elftal vond ik een aantal jaar geleden ook wel sterker dan nu.
Dacht dat Vaduz ook in de Zwitserse liga speelt

Vermoeiend dat dat soort landen deelnemen aan kwalificatierondes voor EK en WKs.

Dacht dat Vaduz ook in de Zwitserse liga speelt

Klopt, maar spelen in Europees verband wel namens Liechtenstein.

Ik lees hier dat de winnaar van de beker van Liechtenstein Europa in mag, aangezien het land geen competitie heeft en alle zeven clubs in de Zwitserse competities spelen. Weer wat geleerd vandaag.

ik wist het al 😋

• Like
Waarderingen: mat
In dat geval heb alleen ik wat geleerd vandaag 😁

Ben benieuwd wie er kampioen wordt dit jaar in de Bundesliga

Ik lees hier dat de winnaar van de beker van Liechtenstein Europa in mag, aangezien het land geen competitie heeft en alle zeven clubs in de Zwitserse competities spelen. Weer wat geleerd vandaag.
Net zo achterlijk als het gedoe in Wales. De beste teams komen uit in Engeland. Hun Premier League is er louter omwille van de stem in de UEFA en FIFA.

De kijkcijfers zijn vast astronomisch.

Waar is de tijd gebleven dat Celtic en Rangers nog iets voorstelden? Ik zie daar nu geen spits die er nog even twee seizoenen Barcelona bijdoet in de herfst van z'n carrière.

1600462195628.png

Alhoewel, slecht voorbeeld. Tegenwoordig nemen ze daar elke spits.

Schotland staat er ook niet goed voor op de uefa ranking

Het overzicht van Pirlo... Man, man, man! Hoeveel spelers hadden er niet zelf geschoten? Je ziet constant dat soort loze pogingen.

Gilardino gaf toen ook de beste pass van zijn carrière:

Als Feyenoorder heb ik in mijn leven niet veel overwinningen op Ajax meegemaakt, kan ze op 1 hand tellen, een vage 1-0 in de beker, twee keer met Kuytje in 2005/2006 zowel uit als thuis. De 4-2 en natuurlijk de 6-2.

Dees geeft me na 8 jaar nog steeds kippenvel.

Hele discussie met mijn toenmalige oudere buurman die zwaar Ajacied was, kon niet eens voor 1 keer gefeliciteerd zeggen.

Dolf dees is speciaal voor jou ouwe gabber.

Mijn favoriete Feyenoord wedstrijd was degene tegen PSV.

:trollfacex:

Je weet wel, toen Jonathan Reis nog niet teveel snoof.

Terug
Naar boven