- Waardering
- 2.024
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 120kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vind messi ook niet de beste aller tijden, ja het is een zeer efficiente speler, maar het echte magische ontbreekt voor mij, hij is te zakelijk

Het leek toen wel of teams langer bij elkaar bleven. Deze tijd lijkt wel een beetje terug te keren. Real met Zidane,Roberto Carlos, Redondo, Seedorf en daarvoor nog het koppel Suker en Mijatovic. Mooie tijden. Van 2002-2008 werd het allemaal wat minder leuk vond ik, nu blijven teams ook weer langer herkenbaar. Wel jammer van nieuwe rijke clubs die traditieclubs te niet gaan doen, oprotten er mee.
Toen was ik echt fan van Madrid (mede dat Roberto Carlos mijn idool was).
Zidane was de master der masters . En dan Figo erbij... Raul haha die was ziekelijk efficiënt
Sneijder ... Overrated . Zoals elk nieuw aanstormend jong talent uit Nederland . Nu is het weer die Siem De Jong . Je zal zien dat ook hij zal falen bij grote clubs . En dan heil moet zoeken bij mindere ploegen .
Alleen Van Persie bewijst wat . En de oudere garde , die was fenomenaal ... Seedorf , Van der Sar , De Boer , Koeman , Bergkamp , Stam , Overmars , Van Nistelrooij ... Dat waren pas helden
Zit niet eens bij Oranje.Goed nieuws voor het Nederlands elftal. Geen Sneijder, Vd Vaart, Robben, Stekelenburg, Heitinga. Helaas wel Mathijsen.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=180712
---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 15:35 ----------
Siem de Jong.Zit niet eens bij Oranje.
Normaliter zie ik Sneijder, vd Vaart en Robben toch wel erg graag bij Oranje. Snap niks van sommige verkiezingen. Clasie bakt er helemaal niks van het hele seizoen. Fer is ook al het hele seizoen geblesseerd. Ik ben fan van Boulah, maar die mag er natuurlijk ook nooit bij zitten.
Clasie bakt er niks van het hele seizoen![]()
Zet die ajax bril nou eens af gast.
Ben je nou voor Real en Feyenoord?
dan heb je niet veel te juichen dit seizoen Rob

Bergkamp zijn techniek was echt belachelijk goed . Van een andere orde gewoon .Ik denk dat als Bergkamp geen vliegangst had gehad hij zo in het rijtje pele, Cruijff, Maradona enz. Had gestaan.
Goed nieuws voor het Nederlands elftal. Geen Sneijder, Vd Vaart, Robben, Stekelenburg, Heitinga. Helaas wel Mathijsen.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=180712
---------- Post toegevoegd Wed 23 Jan 2013 om 15:35 ----------
Siem de Jong.Zit niet eens bij Oranje.