XXL Nutrition

Sticky Voetbal Topic

Doorgestoken kaart!

Wat een einde. Het is je gegund Kompany, die prutser van een Lescott had het bijna verpest.

Blue moon, you saw me standin' alone
Without a dream in my heart, without a love of my own
Blue moon, you knew just what I was there for
You heard me sayin' a prayer for
Someone I really could care for

And then there suddenly appeared before me
The only one my arms will hold
I heard somebody whisper "please adore me"
And when I looked, the moon had turned to gold

Blue moon, now I'm no longer alone
Without a dream in my heart
Without a love of my own

And then there suddenly appeared before me
The only one my arms will ever hold
I heard somebody whisper "please adore me"
And when I looked, the moon had turned to gold

Without a love of my own

Without a love of my own

Epic... ben blij dat ik de laatste minuten van City heb gevolgd.

Gun het Kompany van harte!

35vui4.jpg

spannendste wedstrijd van het seizoen!

Ziek! wat een slot.

spectaculaire dag...

City zo kampioen, Leekens buiten, Villareal gedegradeerd...

Senna, Rossi, Nilmar, Marchena, Gonzalo, en nog een hoop Argentijnse internationals volgend jaar in 2de klasse... Haast niet te geloven...

Nog zieliger voor hun B-team, die moeten verplicht degraderen naar 3e terwijl ze gewoon middenmoot in 2de klasse zijn.

Laatst bewerkt:
Die gaan wel wel weg voor een koopje, denk niet dat ze in 2de willen voetballen.

spectaculaire dag...

Senna, Rossi, Nilmar, Marchena, Gonzalo, en nog een hoop Argentijnse internationals volgend jaar in 2de klasse... Haast niet te geloven...

Nog zieliger voor hun B-team, die moeten verplicht degraderen naar 3e terwijl ze gewoon middenmoot in 2de klasse zijn.

Hoe the **** is dat mogelijk vraag je je dan af..
Vreemd dat je met 41 punten niet gered bent, terwijl in België de helft van de ploegen niet eens aan zoveel punten geraken. (8 speeldagen minder, I know.)

16 ploegen op amper 20 punten van elkaar, ongelooflijk.

spectaculaire dag...

De Guzman.

spectaculaire dag...

Serieus die rossi moet weg daar, veels te goed voor de 2e klasse , jammer dat hij steeds weer blessures oploopt. Beter gaat ie gwn naar italie of naar een betere spaanse ploeg

Epic... ben blij dat ik de laatste minuten van City heb gevolgd.

Gun het Kompany van harte!

Ik heb heel de wedstrijd gezien, wat een match :eek:
Niet echt hoogstaand voetbal, maar spanning al om.
Ik gun het hen ook van harte, na 44jaar nog eens een tittel.

Kijkt iemand fortuna hertha? Gvd wat een chaos :roflol:

Kwamen allemaal lui het veld op epic

De play-off Fortuna Düsseldorf - Hertha BSC met als inzet een plek in de Bundesliga, is enige tijd stilgelegd. Arbiter Wolfgang Stark staakte de wedstrijd in blessuretijd.
Reden voor die actie was de zeer onveilige situatie in de Düsseldorfse ESPRIT-Arena. In de slotminuten bereidden duizenden fans van de thuisploeg zich voor om het veld te bestormen om de promotie te vieren, terwijl kwade supporters van Hertha de confrontatie met de politie zochten.

Nog voordat Stark had afgefloten werd het veld al ingenomen door uitzinnige thuisfans. Vanwege de totale chaos die dat opleverde besloot de arbiter de wedstrijd, met nog ruim één minuut te spelen, stil.

haha bangelijk, het geluid was direct gedaan :D

Terug
Naar boven