AndroidHealthClinic

Sticky Voetbal Topic

oranje gisteren verloren van bayern?

Iemand toevallig naar de hopeloze Belgen aan het kijken? :o

Toch jammer zoveel talenten en er word niks mee gedaan... Tijd dat er een goeie Nederlandse coach komt die ze is aan het voetballen krijgt ;)

of dat ze gewoon eens Villas-Boas polsen.

Zat 0 tempo in de wedstrijd, buiten bij Hazard. Dat je dan tegen 2 snelle counters loopt, tja...

Laatst bewerkt:
persoonlijk vond ik het veel erger dat ze 2 keer dezelfde fout maken, een doorsteekpas in de rug van de verdediging van een man die tussen de linies loopt.

En ik kots van het commentaar, die Belg deed alsof het verschil echt groot was.
Ik vond van niet, alleen een andere tactiek.

Hoger tempo + dichter tegen je eigen goal aanspelen = 3/4 - 0/1.

Laatst bewerkt:
persoonlijk vond ik het veel erger dat ze 5 keer dezelfde fout maken, een doorsteekpas in de rug van de verdediging van een man die tussen de linies loopt.

En ik kots van het commentaar, die Belg deed alsof het verschil echt groot was.
Ik vond van niet, alleen een andere tactiek.

Hoger tempo + dichter tegen je eigen goal aanspelen = 3/4 - 0.

Fixed. :)

Ik moet zeggen dat ik de match niet helemaal heb gezien, maar wel alle goals en bij de eerste moest ik lachen, bij de tweede huilen. Dat Vertonghen en Alderweireld op elkaar zijn ingespeeld bij Ajax is allemaal goed en wel, maar in de fases dat ik heb gekeken (al bij al max 20 min) zag je daar toch niet zoveel van. Geef mij maar Kompany en Vermaelen.

Vond trouwens ook wel dat Fellaini op deze manier te ver van de goal staat. Ik weet niet hoe hij bij Everton speelt, maar ik zie hem liever iets dieper staan.

Hoe was Hazard? Heb hem enkel een keer of 5 de bal zien verliezen, 2 goede acties en de grote misser in het begin van de tweede helft.

hazard was goed. Het was te vaak nét niet vandaag, maar zijn klasse kwam er af en toe mooi uit.

Fellaini heeft 2 afgekeurde doelpunten gemaakt. Maar als je punt naar voor zonder stofzuiger speelt moeten de CM's een beetje meer verdedigend werk opknappen ipv te kunnen oprukken. Keuze die je moet maken. Spijtig dat je dan net 2 cms heb die hun klasse deels dat oprukken is.

Slechtste mannen op het veld waren vooral De Camargo(komt te kort voor dit niveau of had een off-day) en de hele verdediging. Zonder generaal Kompany is het echt een zooitje qua positiespel en rugdekking. Met Kompany hadden de 2 goals er ook al niet geweest.

Laatst bewerkt:
Heeft iemand de opstelling van Belgie?

Oké, mooi dat hij eindelijk wat niveau haalt bij de Duivels. Vind hem meestal zwak presteren en weet dan ook niet goed wat te denken. Een Hazard op topniveau speelt altijd, maar een Hazard die geen zin heeft of een te groot ego heeft kan ik persoonlijk missen als kiespijn. De plaatsen op het middenveld zijn nu eenmaal dik bezaaid, dus heb ik liever mensen die er vol voor gaan en dan misschien wel iets minder talent hebben.

Voila, dat bedoel ik dus. Fellaini scoort wel (heb zijn tweede doelpunt gezien) als hij wat dieper staat. Bij zijn tweede goal stond hij vlak achter Benteke (?), dus erg aanvallend.

Ook geen goede Lombaerts? Verwacht toch wel iets van hem...
Vertonghen en Alderweireld zijn leuk samen in Nederland, maar internationaal niveau is wel nog iets hoger en ben nog niet overtuigd of ze het wel aankunnen.
Odoi is bankzitter bij een topclub in België, dan verwacht ik ook niet dat hij meekan op internationaal niveau.

Fellaini speelde redelijk verdedigend op het middenveld, behalve na de 2-2, toen er met de lange bal werd gespeeld.
Lombaerts speelt niet op zijn positie, maar er is gewoon niet beter op de LB (aub bespaar me Poccognoli).

Hazard krijgt nu van Wilmots een vrije rol als nr 10, waardoor hij veel bepalender kan zijn, hij is echt de dirigent, met rondom hem lichtvoetige spelers zoals Mertens, Witsel en Mirallas, wat aardig lijkt te lukken.

Het enige wat we nu nog missen is een goede RB en een diepe spits. Lukaku heeft geen matchritme, Benteke en De Camargo komen te kort voor dit niveau.

Geen idee trouwens wat Benji De Ceulaer op de bank doet. ???

Oh lord, ik was in het stadium. 1ste helft was nog wel goed en aantal ggoede kansen. 2de helft verwaterde wat maar nog genoeg kansen op de 3-1. Maar Montenegro was wel heel efficiënt. Amper kansen gecreërd en toch 2 keer scoren.
Maar wat me opviel is dat ze in de aanval maar wat doen. Niks van aanvallende patronen. Ze lopen maar wat door elkaar. Soms levert het wel mooie combinaties op, maar vaak ook niets.
Hazard en Mirallas waren wel goed vandaag vond ik.
Oh ja 2 goals onterecht afgekeurd dus eigenlijk is het 4-2 :trollface:

Heeft iemand de opstelling van Belgie?

Dit is het elftal dat altijd zou moeten spelen imo

-----------------------------Courtois--------------------------------------

Alderweireld-----------Kompany----Vermaelen--------Vertonghen/Lombaerts

-------------------------Fellaini---Witsel------------------------------

Mertens/mirallas--------------Debruyne--------------------------Hazard

------------------------------Lukaku-----------------------------------

Laatst bewerkt:
hazard is een echte nummer 10 en debruyne een echte linkerwinger, dus beetje idioot om die niet om te draaien.

-----------------------------Mignolet--------------------------------------

Alderweireld-----------Kompany----Vermaelen--------Vertonghen/Lombaerts

-------------------------Fellaini-------------------------------------------

---------------------------------------Witsel------------------------------

Mirallas------------------------Hazard--------------------------Mertens

------------------------------???-----------------------------------

(mijn opstelling)

Montenegro speelde echt enorm verdedigend, stond soms met momenten met 11man op en in de 16. Beetje belachelijk voor een oefenwedstrijd, maar goed.

Spijtig dat die domme 1ste goal valt, anders moesten de belgen niet zo pushen en konden ze rustig achteraan het spel uitspelen.

Vreemd dat de belgen bij die 2-1 nog altijd enorm aanvallend speelde, Montenegro kwam hun 16 niet uit, dus speel het toch gewoon uit ipv het gevaar van die counter op te zoeken.

hazard is een echte nummer 10 en debruyne een echte linkerwinger, dus beetje idioot om die niet om te draaien.

Debruyne heeft te weinig snelheid om internationaal op de linkerflank mee te draaien imo. Zijn kwaliteiten komen veel beter tot uiting op de 10. Hazard kan zowel op de 10 als de linkerwinger spelen.

Als we nou eens de verdediging van België mee naar het EK mogen nemen en bij NL voegen... Echt een wereld team krijg je dan :o

Oh lord

----------------------------Stekelenburg/Courtois------------------------------

Vanderwiel-------------------Kompany---Vermaelen------------------Vertonghen

---------------------------Fellaini-----van Bommel/witsel------------------------

Robben----------------------------Sneijder-----------------------------Hazard

---------------------------------van Persie-------------------------------

Terug
Naar boven