MuscleMeat

Volle chocomel

"zo en zo"? Bedoel je toevalig sowieso?

---------- Toegevoegd om 21:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------

On topic: volgens mij is chocomelk aardig populair op dit forum. voornamelijk voor mensen die moeite hebben voldoende kcal naar binnen te krijgen.

Maar heeft je lichaam er nou ook wat aan, aangezien de meeste kcals van suikers zijn? Ik probeer eigenlijk zoveel mogelijk suiker te vermijden..

Als je serieus bezig bent gooi je toch geen chocomel in je karretje. Ieder geval niet in een schema. Als je het zo lekker vind koop af en toe een pakje maar dagelijks?
Ben gek op nutella maar loop er met een boog omheen.

Als je serieus bezig bent gooi je toch geen chocomel in je karretje. Ieder geval niet in een schema. Als je het zo lekker vind koop af en toe een pakje maar dagelijks?

In een bulk kan het prima! snelle suikers na de training, eiwitbron en ideaal om snel aan je kcal te komen.

Dus je bent ergens gek op, maar neemt het niet omdat...?
Ik snap dat je #dedicated #cleaneating #fullshredded wil zijn, maar je moet wel een beetje genieten van je voeding hoor.
Ikzelf drink op dit moment 500 ml chocomel met 2 scoops whey. Heerlijk :D :o

chocomel met schep chocolade whey (of vanille, of banaan, of ...) smaakt ook goed! Ineens wat extra eiwitten :p

chocomel met schep chocolade whey (of vanille, of banaan, of ...) smaakt ook goed! Ineens wat extra eiwitten :p
En dan even in de blender en hij is mega mega romig! Dat is de reden waarom ik geen chocomelk drink, anders is het pak binnen no-time leeg en heb ik een extreem kcal overschot.

Terug
Naar boven