AndroidHealthClinic

Volle chocomel?

Bezoekers in dit topic

Heel het bulken/forcefeeden/bodybuilden is slecht dus over die chocomel zou ik me geen zorgen maken.
Ja snap ik, ieder z'n mening en die van jou is duidelijk niet veranderd haha. Als ik ook een naald erin ram is 't allemaal wel makkelijker. Maar als natty zit t m in de kleine dingen he, vandaar de vraag
 
Ja snap ik, ieder z'n mening en die van jou is duidelijk niet veranderd haha. Als ik ook een naald erin ram is 't allemaal wel makkelijker. Maar als natty zit t m in de kleine dingen he, vandaar de vraag
Het is iig niet slecht voor je spiermassa of insuline gevoeligheid.
 
Ja snap ik, ieder z'n mening en die van jou is duidelijk niet veranderd haha. Als ik ook een naald erin ram is 't allemaal wel makkelijker. Maar als natty zit t m in de kleine dingen he, vandaar de vraag

Als juicer is het juist moeilijker.
 
Even een bump. Bijna jaar verder dus mogelijk ook meer literatuur.

Hoe slecht is chocomel na je training? Ook ivm insulinegevoeligheid.

Want ik lees hier dat massgainer ook veel suiker bevat. Prima vergelijking maar wat als je wel normaal eten eet zonder dit soort suikers.

Want ik zit beetje in een dilemma tussen gaan forcefeeden of makkelijke liquid maaltijd in de vorm van chocomel.

Vroeger wel gedaan maar geen idee hoe slecht 't van binnen voor je is of de spieraanmaak
Er zijn ook zat mensen dextrose oid na trainen pakken. Niets mis mee. Uiteindelijk zet je lichaam ook de zetmelen om naar suiker en dan naar glucose.
 
Back
Naar boven