AndroidHealthClinic

Voor alle bezette dbb-ers

Bezoekers in dit topic

CitizenD

Freaky Bodybuilder
15 jaar lid
Lid geworden
3 mrt 2005
Berichten
5.106
Waardering
33
Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat jullie de grens vinden wat betreft vreemdgaan. Voel je je al ongemakkelijk als ze met andere jongens flirt,danst of is het pas 'teveel' als ze daadwerkelijk iets met een ander doet.

Natuurlijk verschilt dit per persoon en soort relatie, maar toch ben ik wel benieuwd hoe jullie hierover denken:)
 
Daadwerkelijk iets doen, flirten en stuff is OK
 
Ik vind eigenlijk dat ik alles mag en zij niks:D.
j/k...ik heb geen vriendin maar flirten enzo is oké.
 
Flirten moet kunnen.
Iets doen kan ook maar met overleg anders niet
 
alles minder dan flirten moet kunnen ^^

mannen kijken moet kunnen, ik stop ook niet met vrouwen kijken :p
 
Situatie afhankelijk en van de andere persoon.

Jij schiet de eerst beste kerel die jouw potentiële vriendin aankijkt waarschijnlijk meteen neer...
 
seksueelcontact, dat begint dus bij mond op mond zoenen
 
Ligt eraan wat voor relatie je hebt en wat je met elkaar afspreekt.
 
Tongzoen gaat net iets "te ver". Ik zou het niet echt heel erg vinden, maar wel zoiets hebben van 'wtf'. Kus op de mond, schuren en al die andere shizzle is wat mij betreft geen probleem.
 
Dansen met een man op een feestje waar ik bij ben: niet toegestaan
Dansen met een man als ik er niet bij ben: toegestaan, zolang ze elkaar niet te vaak aanraken
Flirten: Niet toegestaan
Al de rest: Ook niet toegestaan
Kus op de wang: toegestaan, één kus bij de kennismaking en één bij het afscheid
 
Jij schiet de eerst beste kerel die jouw potentiële vriendin aankijkt waarschijnlijk meteen neer...

Only if he's black, brown or yellow. :cool:
 
Kijken naar en zeker flirten met is een ondermijning van je mannelijk gezag, uiting van gebrek aan respect, tarten van je dominantie, in feite zegt ze jij bent zo'n enorme loser dat ik tegenover die persoon laat zien dat ik op je schijt en dat hij dat waarschijnlijk ook wel zou kunnen.

Daarom zeg ik voor de zekerheid niet op straat laten lopen.
 
Kijken naar en zeker flirten met is een ondermijning van je mannelijk gezag, uiting van gebrek aan respect, tarten van je dominantie, in feite zegt ze jij bent zo'n enorme loser dat ik tegenover die persoon laat zien dat ik op je schijt en dat hij dat waarschijnlijk ook wel zou kunnen.

Daarom zeg ik voor de zekerheid niet op straat laten lopen.

:roflol:
 
Mijn vriendin MOET van die oogkleppen dragen net als paarden.. en ze loopt vlak achter me.. dus behalve mijn achterhoofd ziet ze NIETS!!!
 
Mijn vriendin MOET van die oogkleppen dragen net als paarden.. en ze loopt vlak achter me.. dus behalve mijn achterhoofd ziet ze NIETS!!!

Ik dacht dat onderstaande meer iets voor jou was:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
 
Back
Naar boven