AndroidHealthClinic

Voor alle bezette dbb-ers

Bezoekers in dit topic

Eens... er is een groot verschil tussen flirten en er werk van maken... alleen dat er soms wel gevaar bestaat dat 'gewoon' flirten verkeerd wordt opgenomen en tja, shit happens then.

Zijn idd mannen die niet 'kunnen' flirten om het flirten, die maar 1 doel voor ogen hebben... maar dat is meestal snel duidelijk. Verder flirt ik er lekker op los, met jong en oud, man en vrouw (die zijn ook leuk om mee te flirten..;)) maakt het leven gewoon een stukje leuker en vrolijker...
 
Zijn idd mannen die niet 'kunnen' flirten om het flirten, die maar 1 doel voor ogen hebben... maar dat is meestal snel duidelijk. Verder flirt ik er lekker op los, met jong en oud, man en vrouw (die zijn ook leuk om mee te flirten..;)) maakt het leven gewoon een stukje leuker en vrolijker...

Ik denk dat je het daar goed zegt. je moet ook niet flirten om iemand te versieren, maar flirten voor de lol. Gewoon een beetje dollen doet wonderen voor de sfeer onderling.
Trouwens flop wat zie je er weer goed uit vandaag ;)

Kijk dat bedoel ik nu met flirten met een knipoog:D
 
Ik denk dat je het daar goed zegt. je moet ook niet flirten om iemand te versieren, maar flirten voor de lol. Gewoon een beetje dollen doet wonderen voor de sfeer onderling.
Trouwens flop wat zie je er weer goed uit vandaag ;)

Kijk dat bedoel ik nu met flirten met een knipoog:D
Wat een kazige post.
 
Kijk dat bedoel ik nu met flirten met een knipoog:D

50507694v5_240x240_Front_Color-Black.jpg
 
Back
Naar boven