AndroidHealthClinic

Voor de mensen met wat langer haar

loreal studio remix! het is een blauw potje en het is echt een aanrader. Ik heb zelf ook redelijk lang haar en ik gebruik het ook. Het is een soort combinatie van gel en wax. Het ziet er ongeveer hetzelfde uit als je gel in doet alleen het word niet hard. Het is niet zo vettig als wax. Ideaal product is het ik zou het een keer proberen als ik jou was.

pics?

Atm is mijn haar best wel lang voor mijn doen, terwijl ik het eigenlijk altijd relatief kort had. Eerst te lui om naar de kapper te gaan, maar nu ben ik wel blij met dit model en heb ik besloten om het een tijdje zo te houden. Het is overigens geen superdude look waarbij het haar recht omhoog staat, maar gewoon "los hangend", om het maar een naam te geven.

Hoe houd ik zoiets schappelijk in model, en vooral met de wind die nu door NL raast? Welke haarmiddelen zijn aanraders om je haar een beetje schappelijk in model te houden?

:yarly:

Maaah ik heb wax ( klein wit potje met grijze dop van zo'n fancy merk haha), tijdens het sporten een haarband anders zie ik geen fl**ker. Nu ook gewoon de haarband in omdat het veel te lang is. Moet naar de kapper maar heb nog geen zin. Dus

Murrays ofzo, gooi eerst wat van die troep in je haar, daarna wassen. En dan kun je het gewoon in model brengen. En is het niet extreem vettig.

Wel veel werk.

Murrays niet vettig? :P

eerst die shit in je haar en dan wassen? :S

gewoon laten zoals je wakker word, doe ik ook altijd.

soms dat er wat verf of eten inzit was ik het.

Ja, je krijgt het er toch niet uit met een keer wassen. Daarna kun je je haar makkelijk in model brengen. En is het minder vettig dan normaal

wel k*t dat je dan met een nat hoofd naar buiten moet, lijkt me niet verstandig in de winter

niet meer wassen dan krijg je na een tijdje een stinkende rasta coup

shaper van de hema....nuff said

gel en zo veel mogelijk. En dan alles strak naar achteren kammen.

Het moet lekker glimmen.
+1
246qbcw.jpg

Vroeger deed ik er altijd brylcrème in, strak naar achter jwz, nu naturel met af en toe een beetje haarlak

Gel in lange haren is gewoon not done, gewoon los en wat kammen, desnoods een klein beetje matte wax om het in vorm krijgen, maar laat het in geval niet glimmen.

stylen met wax, in model houden met haarlak. Keune Ultra Forte is het beste imo

l'oreal remix :D

shit werkt echt goed

Goed topic alleen moet het niet in de vrouwensectie staan? :rolleyes:

Terug
Naar boven