AndroidHealthClinic

Voor de portiers onder ons

Chapeloere

Advanced Bodybuilder
Waardering
11
Volgende maand moet ik mijn eerste keer aan de deur staan.
Voor maar liefst 700 man :o
Mijn vraag is:

iemand buitenzetten? Hoe benader je die persoon?
Graai je hem direct vast of hoe zit het in mekaar?
Als ze moeilijk doen en ze zijn met meer... moet je er dan
direct op meppen?
Heb wat tips nodig
DBC help me ff ;)

Je hebt geen opleiding genoten?

Chapeloere zei:
Volgende maand moet ik mijn eerste keer aan de deur staan.
Voor maar liefst 700 man :o
Mijn vraag is:

iemand buitenzetten? Hoe benader je die persoon?
Graai je hem direct vast of hoe zit het in mekaar?
Als ze moeilijk doen en ze zijn met meer... moet je er dan
direct op meppen?
Heb wat tips nodig
DBC help me ff ;)

Dat hangt allemaal af van hen religieuze achtergrond :roflol:

Veel praten, ik was tegen de morgen aan altijd moe gezeverd. Aangezien dat je blijkbaar geen opleiding hebt genoten veronderstel ik dat je het in het "zwart" doet, aldus moet je in alle tijden je pootjes thuishouden.

Greetzzzzz.

meestal leer je dat soort dingen op de opleiding of cursus,
En als je geen opleiding hebt lijkt me het raar dat je meteen voor 700man moet staan,
Waar moet je ergens staan als ik vragen mag

De eerste die begint te zeiken klop je in het ziekenhuis, gegarandeerd een rusitge avond verder.

je zal een cursus moeten volgen is maar een paar avonden in de week!

Blijf altijd netjes en beleefd. In principe moet je ten alle tijden de politie bellen, wanneer je een lastige klant hebt, die verwijderd moet worden. Meestal gaat dit anders, maar dat is wel volgens de regels. 3 x sommeren en wanneer ze niet willen => politie bellen.
Heb je een klant, die echt vervelend is en dus de andere klanten tot last is, kun je hem naar buiten zetten, maar probeer dit altijd te doen met zo min mogelijk/geen geweld. Dus grijp hem/haar vast en sleuren maar.
Vechtende klanten haal je uit elkaar en gaan naar buiten.
Wanneer je geen papieren hebt, zou ik het echte werk aan de gediplomeerde collega overlaten en dus alleen waar nodig assisteren (voornamelijk binnen/uit het zicht).:D

Edit: Hierboven geschreven tips van Mighty :thumbs:

Alles staat of valt met je uitstraling. Straal rust en zelfverzekerdheid uit, ondanks dat je een conflict behandelt. Dat betekent dat je enerzijds rustig moet overkomen maar toch doortastend moet handelen.

Leg een hand op de schouder van degene die je wilt verwijderen, dat maakt voor omstanders en hemzelf duidelijk dat het om hém gaat. Zeg dat je buiten even wilt praten. Eer niks aan de hand is maar er moet wel even geconverseerd. Negen van de tien keer gaat dat prima, niemand ontsteekt ineens in slaan en schoppen als er wordt gevraagd om een gesprek.

Nogmaals: alles staat of valt met je uitstraling. Elke tiende van een seconde dat jij je onzeker voelt wordt opgepikt door een ander.

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb een basis cursus gevolgd,
volgende begint het 2de deel van mijn cursus persoonscontrole.
Nadien ben ik volledig in orde.

Ik moet op een grote fuif staan samen met een andere kerel :cool:

DBC01 zei:
Edit: Hierboven geschreven tips van Mighty :thumbs:

Alles staat of valt met je uitstraling. Straal rust en zelfverzekerdheid uit, ondanks dat je een conflict behandelt. Dat betekent dat je enerzijds rustig moet overkomen maar toch doortastend moet handelen.

Leg een hand op de schouder van degene die je wilt verwijderen, dat maakt voor omstanders en hemzelf duidelijk dat het om hém gaat. Zeg dat je buiten even wilt praten. Eer niks aan de hand is maar er moet wel even geconverseerd. Negen van de tien keer gaat dat prima, niemand ontsteekt ineens in slaan en schoppen als er wordt gevraagd om een gesprek.

Nogmaals: alles staat of valt met je uitstraling. Elke tiende van een seconde dat jij je onzeker voelt wordt opgepikt door een ander.

Thx... ik ga mijn kop kaal scheren denk ik

lol

:roflol: omg

dat zou je toch zo moeten weten .

anyway benader iemand altijd in hoeken van 45°

rustig babbelen , kalm blijven . zonodig versterking vragen en nooit alleen naar een vechtpartij gaan .

dan neemt de ene het babbelwerk en de andere gaat er rustig bijstaan

Chapeloere zei:
Ik heb een basis cursus gevolgd,
volgende begint het 2de deel van mijn cursus persoonscontrole.
Nadien ben ik volledig in orde.

Ik moet op een grote fuif staan samen met een andere kerel :cool:

2 mensen op 700 man????

*zucht*

Leuk, ik sta volgende maand ook voor het eerst! Waarschijnlijk met koninginnedag... Wij hebben wel veel praktijkoefeningen gehad, dus denk dat het wel gaat lukken!

Aimee zei:
Leuk, ik sta volgende maand ook voor het eerst! Waarschijnlijk met koninginnedag... Wij hebben wel veel praktijkoefeningen gehad, dus denk dat het wel gaat lukken!

Je bent een vrouw ... ? ???

Terug
Naar boven