- Waardering
- 5
Chapeloere zei:
whaha so what. Portier is meer praten dan beuken zoals vroeger. Alsjeblieft meer vrouwen aan de deur/in de zaal!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Chapeloere zei:
Chapeloere zei:
Jopske zei:whaha so what. Portier is meer praten dan beuken zoals vroeger. Alsjeblieft meer vrouwen aan de deur/in de zaal!
Chapeloere zei:Ja dat is iets anders.
Om vrouwen te verwijderen of te fouilleren zijn
ze miss wel nuttig... maar k denk dat ze beter af zijn als
wcmadam

G21 zei:met zn 2en op 700 man?? succes...
je moet minimaal met zn 5en staan!
SageFrancis zei:wat een foute vragen... nu weet ik ook hoe het komt dat veel kidds van 15 klappen krijgen van uitsmijters![]()
Als je meer wilt oefenen, in fouileren enzo, pm me!Aimee zei:Leuk, ik sta volgende maand ook voor het eerst! Waarschijnlijk met koninginnedag... Wij hebben wel veel praktijkoefeningen gehad, dus denk dat het wel gaat lukken!
DBC01 zei:Edit: Hierboven geschreven tips van Mighty
Alles staat of valt met je uitstraling. Straal rust en zelfverzekerdheid uit, ondanks dat je een conflict behandelt. Dat betekent dat je enerzijds rustig moet overkomen maar toch doortastend moet handelen.
Leg een hand op de schouder van degene die je wilt verwijderen, dat maakt voor omstanders en hemzelf duidelijk dat het om hém gaat. Zeg dat je buiten even wilt praten. Eer niks aan de hand is maar er moet wel even geconverseerd. Negen van de tien keer gaat dat prima, niemand ontsteekt ineens in slaan en schoppen als er wordt gevraagd om een gesprek.
Nogmaals: alles staat of valt met je uitstraling. Elke tiende van een seconde dat jij je onzeker voelt wordt opgepikt door een ander.
Ik geloof dat in de Zillion in Antwerpen ook een vrouw stond en daar vielChapeloere zei:
Chapeloere zei: