AndroidHealthClinic

Voor de portiers onder ons

Chapeloere zei:

JHA en???

juist vrouwlijke portier hebben mij voorkeur en de mensen die in de beveiliging werken weten wel waarom.

En ik ken genoeg vrouwen die hun "mannetje"kunnen staan indien het nodig is.

Denk dat jij eerst maar eens ff je pas/kaart moet gaan halen en dan pas werken anders wist je dit alles al wel ;)

En ik val je niet aan maar denk dat dit niet de juiste manier is zeker de 1e keer moet je gewoon ogen zijn en nog geen handje's.

• Topic Starter Topic Starter
Jopske zei:
whaha so what. Portier is meer praten dan beuken zoals vroeger. Alsjeblieft meer vrouwen aan de deur/in de zaal!

Als een vrouw mij komt vertellen dat ik een zaal moet verlaten dan zeg ik dat ze kan oprotten.
Wat kan zij nu doen ???

Wat dacht je van haar mannelijke collegas erbij halen;)

• Topic Starter Topic Starter
Ja dat is iets anders.
Om vrouwen te verwijderen of te fouilleren zijn
ze miss wel nuttig... maar k denk dat ze beter af zijn als
wcmadam

Chapeloere zei:
Ja dat is iets anders.
Om vrouwen te verwijderen of te fouilleren zijn
ze miss wel nuttig... maar k denk dat ze beter af zijn als
wcmadam

In Engeland zijn ze nochtans flink op zoek naar vrouwelijke security , enkel en alleen al om de verbale kwestie tot een goed einde te leiden .
Ik ken trouwens enkele meiden waar je geen gezever mee wil mocht je toch een beetje hoog van de toren blazen . En vergeet inderdaad de mannelijke back-up ploeg niet .

Wat zijn we weer stoer hoor.
Als ik gezopen heb dan schreeuw ik ook tegen alles en iedereen, behalve tegen portiers/uitsmijters/gastheren hoe ze zichzelf ook willen noemen. Face it, je begint er toch nix tegen in je eentje. En als je vriendelijk verzocht wordt om te gaan dan ben ik de beroerdste niet en zelfs bij een vrouw loop ik vrolijk naar buiten:). Dan maar iets minder opzichtig jezelf misdragen:P

Als ik aan een fuif moet gefouilleerd worden vind ik dit ook fijner als dit door een vrouw gebeurt ipv door zo'n vierkant aap (sorry jongens ;) ) .
Ook als er wat kerels zijn die teveel gedronken hebben en wat lastig zijn is het waarschijnlijk ook beter dat een vrouw met hen gaan praten, zullen ze zeker minder snel opgefokt zijn.
Als er een gevecht aan de gang is tussen een tiental man zullen mannelijke portiers meer aangewezen zijn.

vrouwen moeten zichzelf 10x harder bewijzen dan mannen .

ik werk graag samen met een vrouw , laat hun het hard werk maar doen terwijl ik zit te kijken hoe ze foeilles doen :roflol:

trouwens vreselijk geil een gespierdere vrouw dan ik die zo een lekker breezertje in de beha tast

kijk vooral uit als je niet gediplomaneerd bent want mijn collegas zijn vorige week allebei opgepakt door een vecht partij en zitten allebei nog steeds vast..

met zn 2en op 700 man?? succes...

je moet minimaal met zn 5en staan!

wat een foute vragen... nu weet ik ook hoe het komt dat veel kidds van 15 klappen krijgen van uitsmijters :D

Aimee zei:
Leuk, ik sta volgende maand ook voor het eerst! Waarschijnlijk met koninginnedag... Wij hebben wel veel praktijkoefeningen gehad, dus denk dat het wel gaat lukken!
Als je meer wilt oefenen, in fouileren enzo, pm me! :D

edit: 19 jaar, 1,95m lang, 70 en nog wat kilo zwaar en met 2 gram speed in mijn neus heb ik ruzie staan zoeken met een uitsmijter, zo een van het brede gemene type, met kale kop enzo. En die kerel stond me vervolgens samen met z'n maten alleen maar uit te lachen. Dan sta je ook flink voor lul:rolleyes:

Absoluut niet goed plan, wat hebben jullie dat slecht voorbereid zeg. Kunnen jullie op zn minst geen 5 man regelen?

Haha 2 man. Te grappig.

En over dat vrouw aan de deur:
Is juist goed. Ik mep geen vrouw voor haar kop. Dus ben al gauw erg rustig als er een vrouwelijke portier op me af zou komen.

DBC01 zei:
Edit: Hierboven geschreven tips van Mighty :thumbs:

Alles staat of valt met je uitstraling. Straal rust en zelfverzekerdheid uit, ondanks dat je een conflict behandelt. Dat betekent dat je enerzijds rustig moet overkomen maar toch doortastend moet handelen.

Leg een hand op de schouder van degene die je wilt verwijderen, dat maakt voor omstanders en hemzelf duidelijk dat het om hém gaat. Zeg dat je buiten even wilt praten. Eer niks aan de hand is maar er moet wel even geconverseerd. Negen van de tien keer gaat dat prima, niemand ontsteekt ineens in slaan en schoppen als er wordt gevraagd om een gesprek.

Nogmaals: alles staat of valt met je uitstraling. Elke tiende van een seconde dat jij je onzeker voelt wordt opgepikt door een ander.

Precies! Echt veel respect verdien je niet door meteen iemand om zijn nek te pakken en naar buiten te fl*kkeren (uitzonderingen daargelaten). Dat zijn vaak (denk ik hoor) ook de redenen dat zo'n persoon later terugkomt met 6 man sterk of een wapen om jou even een lesje te leren. Trek vooral ook geen agressieve kop, dat zal alleen maar tegen je werken..

Chapeloere zei:

Zo te zien heeft zij haar zaakjes beter voor mekaar als jou..
Zij stelt niet zo'n vraag als jou en gaat niet met 2 man op 700 man staan..

En de meeste mensen die ook nog steeds uitgaan, zien ook liever een vrouw als uitsmijter als een man..
Waarom? Dat is heel simpel, de meeste mannelijke uitsmijters (enkele daargelaten) moeten meteen hard trekken en beuken..
Vaak kan het ook gewoon opgelost worden met praten of ze simpel te vertellen dat ze naar buiten moeten en ze dan ook buiten te laten..

Terug
Naar boven