AndroidHealthClinic

Voor de portiers onder ons

• Topic Starter Topic Starter
Little Me zei:
klopt helemaal , maar zou je het niet beter doen in een grote keet waar er meerdere staan die het al langer doen ?

Ja zou dat liever doen maar daar geraak je zomaar niet binnen.
Je moet meestal ervaring hebben voor je daar kan beginnen.

Dan kun je helemaal je borst natmaken. Zuipen zich helemaal klem en dan komt er gegarandeerd heibel.
Denk dat ze het feestje beter kunnen afblazen, haha.

Chapeloere zei:
Als een vrouw mij komt vertellen dat ik een zaal moet verlaten dan zeg ik dat ze kan oprotten.
Wat kan zij nu doen ???

Dat denkt menig een toch ook als jij of wie dan ook op de schouders tikt....
daar gaat het toch ook niet om.

Chapeloere zei:
Ik ben niet zo'n prater, wat voor zin heeft het tegen iemand
die dronken is.
Gewoon vastgraaien en buitenduwen en indien nodig wat meppen
op hun zatte kop :D

En dan denk je dat hij het met jouw eens is..
Denk je dat hij zich niet verweerd...?
Als hij klappen krijgt, kan hij 3 dingen doen:
1. Jou terug beuken
2. Zijn vriendjes halen en terug komen en jouw alsnog beuken
3. Gewoon weggaan..

Nou ik denk dat optie 3 door niemand word gekozen en die andere pakken voor jou ook niet echt gunstig uit, of hou je er van om klappen te krijgen..:D

Ag jah ieder zijn hobby..:D

Lauw zei:
Als je meer wilt oefenen, in fouileren enzo, pm me! :D

edit: 19 jaar, 1,95m lang, 70 en nog wat kilo zwaar en met 2 gram speed in mijn neus heb ik ruzie staan zoeken met een uitsmijter, zo een van het brede gemene type, met kale kop enzo. En die kerel stond me vervolgens samen met z'n maten alleen maar uit te lachen. Dan sta je ook flink voor lul:rolleyes:
Ik kan me dat incident helemaal niet herinneren....:D

Chapeloere zei:
Ik ben niet zo'n prater, wat voor zin heeft het tegen iemand
die dronken is.
Gewoon vastgraaien en buitenduwen en indien nodig wat meppen
op hun zatte kop :D
Praten is waar je werk voor 95% (als je het goed doet) uit bestaat. Ik heb persoonlijk noog nooit een klap uitgedeeld en sta al 8 jaar bij een deur. Heb zelfs maar een keer gehad, dat klanten zich tegen mij/ons keerden en dat hebben we ook prima opgelost, zonder kleerscheuren van beide kant.

Overigens sta ik elk weekend met 1 collega bij een kroeg met gemiddeld 800 man binnen. Dat kan dus makkelijk. Je gaat nu bij een feest staan en dat is uiteraard iets anders. Het kan dan sneller uit de hand lopen, omdat er grotere groepen zijn, die tegenover elkaar kunnen komen te staan. Aan de andere kant, zijn er dan ook meer sociale correcties van vrienden onderling.

Waar het iig om gaat is, dat je moet proberen je handen zoveel mogelijk aaleen gaat gebruiken om je kopje koffie vast te houden en incidenten zoveel mogelijk op probeert te lossen met je communicatieve vaardigheden.

Opmerkingen, zoals je ze in de quote uit, slaan helemaal nergens op en als dat werkelijk je insteek is, kan ik je alleen maar adviseren om lekker thuis te blijven, want dan is portierswerk niet je ding.
Succes!

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Mighty opnieuw punten kan geven.

nofear train! zei:
Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Mighty opnieuw punten kan geven.

Ik zie precies hetzelfde zinnetje als ik Mighty karma wil geven..:(
Dan geef ik jou wel karma..:D

edit: Bij jou krijg ik dat zinnetje ook al...
Het leven is niet eerlijk..:(

• Topic Starter Topic Starter
karmasletten! :whip:

RichardV zei:
Dan kun je helemaal je borst natmaken. Zuipen zich helemaal klem en dan komt er gegarandeerd heibel.
Denk dat ze het feestje beter kunnen afblazen, haha.
Weet niet hoe de naderlndse studenten zijn, maar hier in Leuven (studentenstad) hebben de meeste studentenfuiven niet eens portiers, en er zijn zeer zelden problemen... meer dat ongelofelijk zat zijn en half bewusteloos aan de toog hangen is er niet. En de meeste zatten die lastig doen worden snel door hun vrienden opgevangen.

Big Byron zei:
Weet niet hoe de naderlndse studenten zijn, maar hier in Leuven (studentenstad) hebben de meeste studentenfuiven niet eens portiers, en er zijn zeer zelden problemen... meer dat ongelofelijk zat zijn en half bewusteloos aan de toog hangen is er niet. En de meeste zatten die lastig doen worden snel door hun vrienden opgevangen.

Richard dacht waarschijnlijk dat de Nederlandse studenten hetzelfde waren als de Belgische..
Wat ik zelf ook dacht, want wat Richard zegt is 100% waar, maar dan gaat het om de Nederlandse studenten..

Zijn de Begische studenten zo rustig dan..:D

In discotheken komen vechtpartijen daar ook een heel stuk minder voor. Nederland is gewoon een grafland met uitgaan wat dat betreft.

Terug
Naar boven