Fitness Seller

Voor degenen die vóór 1980 geboren zijn..

Bezoekers in dit topic

Centaur zei:
Pitty? Ik weet het zo net nog niet. Als ze een deurtje kunnen maken waardoor ik zo weer de jaren '70 en '80 binnen kan stappen dan doe ik dat gelijk.

Wat zeur je dan :roflol:
 
Rob G zei:
Mja ik ben in 1983 geboren maar ik kan me toch wel beetje vinden in dit verhaal :)

Yep yep! Hier nog 1 met bouwjaar 1983. Zo was het bij ons vroegah ook hoor, gewoon lekker buitenspelen!
 
Frenkpie zei:
grappig verhaal, ik herken het ook wel een beetje (vroeger altijd buiten fantaseren en in de bossen soldaatje spelen met vrienden :) ) maar merkte dat ik op het einde liever computerspelletjes ging doen dan buiten spelen. Ik ben blij dat ik (deels vanwege bb-ing) weer wat meer afstand heb kunnen doen van de computer.

Daar liep ik net ook aan te denken. Toen ik een jaar of 16-17 was ging ik alleen in het weekend ff zwaar aan de pillen en voor de rest meestal een beetje achter de computer hangen enz.
 
EricR zei:
:roflol: Man toen kon je nog zwaar rellen zonder dat het breed werd uitgemeten in de kranten. En met zwaar rellen bedoel ik echt zwaar rellen.

In Spoorwijk hadden we jaarlijkse de zomerrellen tot circa 1980, vaste prik dat er 30 ME wagens stonden te wachten tot de vlam in de pan sloeg in ons wijk. Was bijna iedere dag raak.

En ja ik relde op die leeftijd al mee, ook al maakt ik het later nog wel bonter.



Shit
Dat zou wel tof zijn geweest ja :(
 
Angerfist zei:
Daar liep ik net ook aan te denken. Toen ik een jaar of 16-17 was ging ik alleen in het weekend ff zwaar aan de pillen en voor de rest meestal een beetje achter de computer hangen enz.


tot m'n 13e was ik veelal buiten te vinden.. buiten spelen/voetballen/bomen klimmen soms hutten bouwen / crossen in de bossen :P / soldaatje spelen.

Toen kregen we een pc, kocht 2 jaar later zelf een pc en heb van m'n 14e tot ong m'n 18e imo téveel achter de pc gezeten. maar gelukkig ging ik meer sporten en nam het computeren drastisch af :)

Tegenwoordig is 80% van de tijd dat ik t gebruik voor school/werk/e-mail en dan na wat surfen en beetje chatten op msn ben ik weer weg (gelukkig). Bevalt me super.

als ik later kinderen zou hebben mogen ze van me best wat computeren in de ochtend of wat later op de avond. maar overdag staat dat ding uit. Ik geef ze voor de verjaardagen dan ook gewoon sportieve dingen: basketbal/voetbal dat soort zaken.

maar dat duurt nog wel een jaar of 10-15 voordat zover is bij mij :D
 
Frenkpie zei:
grappig verhaal, ik herken het ook wel een beetje (vroeger altijd buiten fantaseren en in de bossen soldaatje spelen met vrienden :) ) maar merkte dat ik op het einde liever computerspelletjes ging doen dan buiten spelen. Ik ben blij dat ik (deels vanwege bb-ing) weer wat meer afstand heb kunnen doen van de computer.

wat ik wel vind is dat ik de computer spelletjes van toen leuker vond als nu. de nintendo 8 bit was echt top, de super nintendo vond ik ook nog vet maar daarna is de lol er wel af gegaan.
 
haha leuk verhaal centaur,
Alleen komt dit steeds terug ik vind mijn generatie ook soft en ben pas van 88
 
Markywannabee zei:
cent? midlive crisis?
Je gaat je IQ ook wel weer te boven met deze reactie he? :rolleyes:
 
VROEGER WAS IK EEN ETTERJONG ...
Nu heet het ADHD en slik ik ritalin hahahahahahaha
 
vroeger toen jesus nog een krante wijk had en de hamsters wol gaven dat waren de tijden zijde ze tegen mijn toen weed kweken nog geld opleverden en er over het gebruik van anabolen open werdt gesproken toen ja.
 
Vroeger, toen Benchmarc nog straight was.
 
Vind het altijd wel wel mooi dat de pcnerds van vroeger (jaren 90)werden verweten dat ze ziek waren om zolang achter de pc te zitten. Maar wat vaak vergeten wordt dat ZIJ de genen waren die ervoor gezorgd hebben dat wij internet hebben. Ben benieuwd wat de verwijtingen van de jeugd van tegenwoordig zal opbrengen in de toekomst ;)

over tweede stuk:

Jeugd van tegenwoordig weet niet hoe het is om het moeilijk te hebben

De laatste jaren is % jongeren dat gestresst is hoger dan ooit! Kvind het zo appels met peren vergelijken betreft vroeger en nu.
 
Mijn kinderen moeten het iig doen met een PC die in de woonkamer staat. Heb je veel meer controle op de dingen die ze doen. Ok zou ik ze verbieden hele dagen achter de comp te slijten. Buitenspelen moet!
 
haazebr zei:
Vind het altijd wel wel mooi dat de pcnerds van vroeger (jaren 90)werden verweten dat ze ziek waren om zolang achter de pc te zitten. Maar wat vaak vergeten wordt dat ZIJ de genen waren die ervoor gezorgd hebben dat wij internet hebben. Ben benieuwd wat de verwijtingen van de jeugd van tegenwoordig zal opbrengen in de toekomst ;)

Ze hebben hooguit de ontwikkeling van het Internet versneld, het Internet bestond al voordat bedrijven als Yahoo, Altavista etc etc in opkomst kwamen. Of internet providers van het eerste uur als Bart, wat inderdaad bestond uit een stel stereotype nerds.
 
Ik wil niet veel zeggen maar ik heb ook geen mobiele telefoon en zit/zat toen ik nog jonger was ook nooit achter de tv ja met sesamstraat en daarna naar bed toen was ik ook de hele dag buiten te fietsen dingen verzinnen racen met bmxjes het bos in en dat soort dingen en als ik naar me maten wil dan fiets ik er ook gewoon nog steeds heen die goeie ouwe tijd is er nog steeds.

Het ligt natuurlijk ook aan de persoon zelf hoe je de dingen wil doen.

Bouwjaar 88

en internet bestond al in de jaren 50 alleen was het toen van het amerikaanse leger onder elkaar verbonden computertjes door het hele land daaro en later is dat uitgebreid en publiek gemaakt
 
In het kader van de "vroegah" topics, geef ik deze maar even een lekker schopje. :D
 
Back
Naar boven