Fitness Seller

Voor massa beter smith machine gebruiken bij Squatten?

lijkt me ook gewoon beperken van blessures
je spreekt veel meer spieren aan als je zelf de balans moet houden

en volgens mij kan je bijvoorbeeld met bankdrukken in de smits meer aan één kant drukken en bij losse barbell niet.

Uit EMG blijkt dat in een normale squat je spieren meer geactiveerd worden dan in een Smith rack

Ja, en uit EMG-studies blijkt ook dat reverse grip bench press je bovenborst(claviculaire kop van de pectoralis major) veel meer aanspreekt dan een incline bench.

Nou, niets van gemerkt, stomme EMG-studies waarbij maar 6 mensen worden gebruikt, statistisch onverantwoorde rommel:mad:

Jay gebruikt smithsquat omdat hij denkt dat het minder blessuregevoelig is, en hij er wat makkelijker mee op de contractie van zijn spieren kan letten, omdat hij niet hoeft te stabiliseren. Doe ze allebei, als je het niet zeker weet.

Ja, en uit EMG-studies blijkt ook dat reverse grip bench press je bovenborst(claviculaire kop van de pectoralis major) veel meer aanspreekt dan een incline bench.

Nou, niets van gemerkt, stomme EMG-studies waarbij maar 6 mensen worden gebruikt, statistisch onverantwoorde rommel:mad:

Jay gebruikt smithsquat omdat hij denkt dat het minder blessuregevoelig is, en hij er wat makkelijker mee op de contractie van zijn spieren kan letten, omdat hij niet hoeft te stabiliseren. Doe ze allebei, als je het niet zeker weet.

jay dit jay dat. jay zit vol met steroids, het maakt geen **** uit hoe die beste man traint groeien doet ie toch wel.

• Topic Starter Topic Starter
Ik verwachtte dat hij weet wat hij doet dus als er een reden is waarom hij dit deed dan had ik het graag gehoord. Maar ivm. Blesures zou kunnen inderdaad!!

• Topic Starter Topic Starter
Precies.. En ik denk eerlijk gezegd dat als hij in wedstrijd voorbereiding zit dat hij nog steeds zou squatten als dit het beste voor de massa zal zijn aangezien hij na al die jaren vast niet bang is om dit te doen?

jay dit jay dat. jay zit vol met steroids, het maakt geen **** uit hoe die beste man traint groeien doet ie toch wel.

Ja, maar hij moet wel meer groeien dan de competitie, en hij moet alle afzonderlijke lichaamsdelen in proportie houden, dus als hij zijn benen suboptimaal zou trainen, loopt dat wel achter.

Ooit iemand er bij stil gestaan dat dit soort trainingsvideo's helemaal niet representatief zijn voor de manier waarop ze trainen? Weet jij veel of die video gesponsord wordt door een fabrikant van smith-machine's. Deze video bestaan ook voornamelijk uit dingen die zijn fans willen zien. Denk sowieso dat het grootste deel wat ze schrijven en doen in video's bepaalt wordt door hun sponsors.

Squatten doe je gewoon los.

Ooit iemand er bij stil gestaan dat dit soort trainingsvideo's helemaal niet representatief zijn voor de manier waarop ze trainen? Weet jij veel of die video gesponsord wordt door een fabrikant van smith-machine's. Deze video bestaan ook voornamelijk uit dingen die zijn fans willen zien. Denk sowieso dat het grootste deel wat ze schrijven en doen in video's bepaalt wordt door hun sponsors.

Squatten doe je gewoon los.
this

Terug
Naar boven