Fitness Seller

Voor uw dagelijkse Hardcore/terror/darkcore

Ik ben op zoek naar Darkcore albums 1 t/m 5 en nummer 7
bij voorbaat dank :)

top al die albums hiero

Ej Gouwetonn ik kan het echt niet vinden bedoel je nu op die site of het gedownloade bestand zelf. Want op die site staat alles bij mij in een vreemde taal pools/russisch , heb zitten zoeke naar een computer zoals je het beschrijft maar zonder succes... Kun je me misschien eff helpen ,

alvast bedankt :)

• Topic Starter Topic Starter
kamikaza zei:
Ej Gouwetonn ik kan het echt niet vinden bedoel je nu op die site of het gedownloade bestand zelf. Want op die site staat alles bij mij in een vreemde taal pools/russisch , heb zitten zoeke naar een computer zoals je het beschrijft maar zonder succes... Kun je me misschien eff helpen ,

alvast bedankt :)

Ik zal m morge ff voor je uploaden. Je hebt geen pass nodig, waarschijnlijk hem je niet de hele versie gedl.

Thx ik zal er morgen zeker zijn :):D

bestaan er soort retroalbums? met best of of zo ;)

roxxe zei:
bestaan er soort retroalbums? met best of of zo ;)

Welkom is de wereld van hardcore, iedereen maakt remixen van elkaar en soms bedenken ze wat nieuws. Veel commerciele cd's zijn vrijwel hetzelfde.

Dus: JA

@ de uploaders.
Ik heb binnenkort 3 GB space over, en 40 GB bandwith per maand bij mijn huidige host.
Als jullie willen kan ik wel een accountje aanmaken, zodat jullie het daarnaartoe kunnen uploaden. Ik kan nog 6 maanden lang gebruik maken van die k*thost.
De server staat bij leaseweb, redbus in amsterdam. Up/download is super snel.

Ej Gouwetonny als je nog niet hebt ge-upload , dan hoeft het niet meer ik heb het namelijk opgelost :D . Heb een mail gestuurd naar de site en heb de passwoord nu gekregen dus hij doet het :D , hoop dat ik niet te laat ben.

Guillermo zei:
@ de uploaders.
Ik heb binnenkort 3 GB space over, en 40 GB bandwith per maand bij mijn huidige host.
Als jullie willen kan ik wel een accountje aanmaken, zodat jullie het daarnaartoe kunnen uploaden. Ik kan nog 6 maanden lang gebruik maken van die k*thost.
De server staat bij leaseweb, redbus in amsterdam. Up/download is super snel.

Lijkt me een strak plan.
PM me maar over de details.

Hoi ,

Heb een klein verzoekje , heeft er iemand misschien de nieuwe cd van Explosive Car Tuning. Nu zeg ik erbij nieuwe maar weet niet welke dat is dus maakt het eigenlijk niet zoveel uit , als het maar een wat nieuwere is :)

alvast bedankt !

zo te zien geen moh xxi.

iemand intresse in hardcore gladiators?

Hey bro
Heb je h-blast We want more hardcore nog gevonden?

Cartuning 10 is de nieuwste, ik heb hem helaas niet bij mij thuis

spiertje16 zei:
Hey bro
Heb je h-blast We want more hardcore nog gevonden?

Spiertje wel blijven opletten he ;) Hij heeft hem namelijk al gepost

[Link niet meer beschikbaar]

Hopelijk doet die het nog voor je :D

heeft iemand dat hakkuh liedje waarin hardcore afgebroke wordt door ouwe christelijke mietjes, en dan een luide stem "ach man" denk door neophyte gemaakt

Terug
Naar boven