XXL Nutrition

Voor uw dagelijkse Hardcore/terror/darkcore

@roxxe

Volgens mij moet het deze zijn..

[Link niet meer beschikbaar]

;)

• Topic Starter Topic Starter
Om iedereen tevree te houden:

Explosive car tuning 10

CD1

CD2

Masters of Hardcore XXI

Super tonny zodra ik weer karma kan uitdelen aan je dan krijg je ze ;)
echt bedankt :D

Jumpstyle is ook een leuke style muziek , als je iets hebt graag:eyebrow:

Alstublief,ik kom echt ni om boel te maken,maar iedereen weet toch dat hardcore achterhaald is,my 10year old sister can make that kinda music(en ik wil geen rotte antwoorde,want ik weet heel goed wat hardcore is),...maar zij keer eerlijk,kunde da nu muziek noemen,ge hoord bijna nix anders dan een beat die veel te snel gaat,me moeite te volgen,me flauwe aftreksels van echte liedjes in verwerkt,ik besef nu wak mijn ouders eb aangedaan me die "muziek",
gaste luister dan naar techno ofzo,das ook rot,maar ni zo rot of hardcore(of terror,das pas echt voor r**ards),

nee mer waarda het op neerkomt is dat hardcore uitgestorven is,gabbers zijn niet cool meer,mijn zus van tien maakt dezelfde muziek op potten en pannen,niet cool....

maar ja,ieder diertje zijn pleziertje,alleen hoop ik dat jullie nu andere muziek gaan beluistere,...

c y'all 'round...:cool:

• Topic Starter Topic Starter
the better dayz zei:
Alstublief,ik kom echt ni om boel te maken,maar iedereen weet toch dat hardcore achterhaald is,my 10year old sister can make that kinda music(en ik wil geen rotte antwoorde,want ik weet heel goed wat hardcore is),...maar zij keer eerlijk,kunde da nu muziek noemen,ge hoord bijna nix anders dan een beat die veel te snel gaat,me moeite te volgen,me flauwe aftreksels van echte liedjes in verwerkt,ik besef nu wak mijn ouders eb aangedaan me die "muziek",
gaste luister dan naar techno ofzo,das ook rot,maar ni zo rot of hardcore(of terror,das pas echt voor r**ards),

nee mer waarda het op neerkomt is dat hardcore uitgestorven is,gabbers zijn niet cool meer,mijn zus van tien maakt dezelfde muziek op potten en pannen,niet cool....

maar ja,ieder diertje zijn pleziertje,alleen hoop ik dat jullie nu andere muziek gaan beluistere,...

Ignore!

the better dayz zei:

Sry wil er toch even op reageren Gouwetonny...

Als mensen van dit soort muziek houden wat maakt dat nou uit?? Ik bedoel als jij graag naar een ander soort muziek luisterd , zou je het dan ook niet vreemd vinden als iemand zegt van ; Jah wie luisterd er nu naar die muziek, die muziek is voor "r**ards" of stap over naar een ander muziek. Als iemand graag naar Hardcore luisterd let it be, snap eigenlijk ook niet waarom je hier reageert als je alleen komt om de muziek af te kraken. Zie het nut er niet van in ;)

kamikaza zei:
Sry wil er toch even op reageren Gouwetonny...

Als mensen van dit soort muziek houden wat maakt dat nou uit?? Ik bedoel als jij graag naar een ander soort muziek luisterd , zou je het dan ook niet vreemd vinden als iemand zegt van ; Jah wie luisterd er nu naar die muziek, die muziek is voor "r**ards" of stap over naar een ander muziek. Als iemand graag naar Hardcore luisterd let it be, snap eigenlijk ook niet waarom je hier reageert als je alleen komt om de muziek af te kraken. Zie het nut er niet van in ;)

Word!

Ik vind hardcore niet altijd leuk, maar je hebt ook leuker vormen ervan, zoals hardstyle en jumpstyle, maar Inderdaad je moet niet zeuren over iemands muziek keuze, iedereen heeft zijn meuk, we zouden maar allemaal hetzelfde leukvinden dan zou niemand meer uniek zijn !!! Maak jij maar een topic voor jouw muziek en je ziet vanzelf wie erop af komt. Ik zelf hou van alles en vind geen enkele muziek voor r**ards, vind et gewoon niet leuk. Capice?

Voorbeeld van jumpstyle Dj Coone - The return

Ja,tuurlijk...jullie hebben gelijk,ik was gewoon verbaasd dat er nog een hardcore wereld bestond,had ik echt niet ge8,
jump jullie maar lekker suf,hakkeuh jullie maar lekker door,...
no disrespect to y'all,r*tard was een verkeerde woordkeuze,sry daarvoor,
zoals ik al zei:het verbaasde me gewoon dat er nog zoveel over gepraat word,...

p.s:inderdaad geen nut,maar soms ben ik een tikkeltje impulsief,:o
c y'all 'round:cool:

hahaha..jah das al een iets betere uitleg jah..wel chille muziek hier..het meeste heb ik al maar er zitte wel mooi dinge tussen, bedankt. (nieuw hier en geen idee hoe dat karma spul werkt maar kzal ff kijke)

Je klikt gewoon op het karma teken van degene waar je karma voor bedoeld is en typ je een zin in die balk , bijvoorbeeld bedankt voor cd ofzo en dan doe je ok.

Ook heb ik een requestje. Explosive Cartuning is me goed bevallen , zou iemand misschien deel 9 kunnen posten?? Als het niet teveel moeite is..

Alvast bedankt !

kamikaza zei:
Je klikt gewoon op het karma teken van degene waar je karma voor bedoeld is en typ je een zin in die balk , bijvoorbeeld bedankt voor cd ofzo en dan doe je ok.

Ook heb ik een requestje. Explosive Cartuning is me goed bevallen , zou iemand misschien deel 9 kunnen posten?? Als het niet teveel moeite is..

Alvast bedankt !

jah ik was er al achter gekomen, maar tog bedankt. Ik hep wel erges een cd van EC liggen..weet eigluk niet welk deel dat is..

Asjeblieft, Cartuning 8 ... ok niet 9 maar 8 heb ik wel

the better dayz zei:
Ja,tuurlijk...jullie hebben gelijk,ik was gewoon verbaasd dat er nog een hardcore wereld bestond,had ik echt niet ge8,
Dan ben jij blijkbaar nog nooit in Nederland geweest.

of in duitsland, moh zag er geweldig uit

morgen upload ik Explosive cartuning 7 ook

* En dus vandaag
Cartuning 7

Vanavond nog een Car subwoofer mix --- gewoon hardstyle

Scoot'Up cd?

Tonny heb jij voor mij misschien de cd: Scoot'Up ?
Klinkt misschien onbekend maar is ook net uit.

Bvd,

Wokkel

Terug
Naar boven