Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

the better dayz zei:Alstublief,ik kom echt ni om boel te maken,maar iedereen weet toch dat hardcore achterhaald is,my 10year old sister can make that kinda music(en ik wil geen rotte antwoorde,want ik weet heel goed wat hardcore is),...maar zij keer eerlijk,kunde da nu muziek noemen,ge hoord bijna nix anders dan een beat die veel te snel gaat,me moeite te volgen,me flauwe aftreksels van echte liedjes in verwerkt,ik besef nu wak mijn ouders eb aangedaan me die "muziek",
gaste luister dan naar techno ofzo,das ook rot,maar ni zo rot of hardcore(of terror,das pas echt voor r**ards),
nee mer waarda het op neerkomt is dat hardcore uitgestorven is,gabbers zijn niet cool meer,mijn zus van tien maakt dezelfde muziek op potten en pannen,niet cool....
maar ja,ieder diertje zijn pleziertje,alleen hoop ik dat jullie nu andere muziek gaan beluistere,...
c y'all 'round...![]()
Camel zei:Jumpstyle is ook een leuke style muziek , als je iets hebt graag![]()
the better dayz zei:Alstublief,ik kom echt ni om boel te maken,maar iedereen weet toch dat hardcore achterhaald is,my 10year old sister can make that kinda music(en ik wil geen rotte antwoorde,want ik weet heel goed wat hardcore is),...maar zij keer eerlijk,kunde da nu muziek noemen,ge hoord bijna nix anders dan een beat die veel te snel gaat,me moeite te volgen,me flauwe aftreksels van echte liedjes in verwerkt,ik besef nu wak mijn ouders eb aangedaan me die "muziek",
gaste luister dan naar techno ofzo,das ook rot,maar ni zo rot of hardcore(of terror,das pas echt voor r**ards),
nee mer waarda het op neerkomt is dat hardcore uitgestorven is,gabbers zijn niet cool meer,mijn zus van tien maakt dezelfde muziek op potten en pannen,niet cool....
maar ja,ieder diertje zijn pleziertje,alleen hoop ik dat jullie nu andere muziek gaan beluistere,...
c y'all 'round...![]()

kamikaza zei:Sry wil er toch even op reageren Gouwetonny...
Als mensen van dit soort muziek houden wat maakt dat nou uit?? Ik bedoel als jij graag naar een ander soort muziek luisterd , zou je het dan ook niet vreemd vinden als iemand zegt van ; Jah wie luisterd er nu naar die muziek, die muziek is voor "r**ards" of stap over naar een ander muziek. Als iemand graag naar Hardcore luisterd let it be, snap eigenlijk ook niet waarom je hier reageert als je alleen komt om de muziek af te kraken. Zie het nut er niet van in![]()

kamikaza zei:Je klikt gewoon op het karma teken van degene waar je karma voor bedoeld is en typ je een zin in die balk , bijvoorbeeld bedankt voor cd ofzo en dan doe je ok.
Ook heb ik een requestje. Explosive Cartuning is me goed bevallen , zou iemand misschien deel 9 kunnen posten?? Als het niet teveel moeite is..
Alvast bedankt !
Dan ben jij blijkbaar nog nooit in Nederland geweest.the better dayz zei:Ja,tuurlijk...jullie hebben gelijk,ik was gewoon verbaasd dat er nog een hardcore wereld bestond,had ik echt niet ge8,
Camel zei:Asjeblieft, Cartuning 8 ... ok niet 9 maar 8 heb ik wel
[Link niet meer beschikbaar]
[Link niet meer beschikbaar]
, hehe 8 is ook zeker goed hoor