MuscleMeat

Voor uw dagelijkse Hardcore/terror/darkcore

dat bestaat niet en anders moet je ze maar luisteren voor de leuk als je het niet mooi vindt

Van boven naar onder:
Geen haar op je hoofd, zwart CSR shirt, Lonsdale-vest, Neophyte bomberjack, lichte jeans, ppen opgerold, Nike Air Max / zwarte legerlaarsen, rood-wit-blauw-veters / rode veters.

Extreem rechts ingesteld, omdat degene met de grootste bek in je vriendengroep zegt dat dat moet, dat zegt hij trouwens ook over je kleding. Partyflock met een hoog breezer gehalte en maar pretenderen dat je naar alle hardcorefeesten gaat. Praten over drugs die je niet kent en nooit gebruikt hebt en hoe los je wel niet bent gegaan op die set van Noisekick; terror is alles.
Je hebt het met je ouders gehad over een Neophyte tatoeage, maar dat vinden ze niet goed en daar zie je dus vanaf. Wel stiekem peukies roken achter het fietsenhok van je school.

:orly:

Laatst bewerkt:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Wat Noisekick betreft. Welke aars heeft bedacht dat hij wel zou passen als afsluiter op de D4L-area op Decibel?

Omdat het zo`n knetter goede DJ is, die alleen maar toffe sets neer zet, waarbij het publiek in het allerlaatste uurtje nog helemaal uit zn bol kan gaan! Daarom!

Waarschijnlijk kon Producer niet en is dit de goedkoopste oplossing... :clown:

Als er iémand z'n muziek niet serieus neemt is hij 't wel, kom op zeg. Bryan Fury staat wel geprogrammeerd, muzikaal is dat vele malen beter dan Noisekick. Maar goed, ik maak de lineups niet.. :P

Daar zat ik nog aan te denken, maar dat is voor veel mensen bij D4L te 'techno'. Kimvo past beter bij Refuse denk ik. Die lineup is wel tof trouwens, ben alleen geen fan van de sT van Miss Djax.

Van boven naar onder:
Geen haar op je hoofd, zwart CSR shirt, Lonsdale-vest, Neophyte bomberjack, lichte jeans, ppen opgerold, Nike Air Max / zwarte legerlaarsen, rood-wit-blauw-veters / rode veters.

Extreem rechts ingesteld, omdat degene met de grootste bek in je vriendengroep zegt dat dat moet, dat zegt hij trouwens ook over je kleding. Partyflock met een hoog breezer gehalte en maar pretenderen dat je naar alle hardcorefeesten gaat. Praten over drugs die je niet kent en nooit gebruikt hebt en hoe los je wel niet bent gegaan op die set van Noisekick; terror is alles.
Je hebt het met je ouders gehad over een Neophyte tatoeage, maar dat vinden ze niet goed en daar zie je dus vanaf. Wel stiekem peukies roken achter het fietsenhok van je school.

5 patat aub, Er klopt helemaal niks van dit verhaal. Neophyte haat ik, Partyflock kijk ik wel is in de agenda maar meer niet, noisekick blijft een beetje hetzelfde na 1 keer wel leuk geweest en ik heb wel degelijk een mooie bos haar;)
Maar dat geheel terzijde
Wel is het positief dat je hardcore luistert ook al ben je wel is de weg compleet kwijt

Laatst bewerkt:
Waarom zou iemand de weg kwijt zijn? Omdat ie 'n andere vorm van hardcore luistert dan jij?

Waarom zou iemand de weg kwijt zijn? Omdat ie 'n andere vorm van hardcore luistert dan jij?

Waar staat dat, je trekt overhaaste conclusies deefit, misschien door de hitte een beetje teveel stress?
Onder andere bij het schetsen van een beeld van mij, HardcoreNL. Ik zie he eigenlijk als een belediging.

Van boven naar onder:

Dat dacht ik dus ook .:o Volgens mij zit hij ook op het VMBO , tenminste .. als hij nog op school zit.

Waar staat dat, je trekt overhaaste conclusies deefit, misschien door de hitte een beetje teveel stress?
Onder andere bij het schetsen van een beeld van mij, HardcoreNL. Ik zie he eigenlijk als een belediging.

Ik stelde 'n vraag, ik trok geen conclusie. Maar waarom de naam HardcoreNL?

Het niveau van onderwijs bewijst niet zo gek veel.

Het niveau van onderwijs bewijst niet zo gek veel.

De grens tussen geniaal en gek is ook een beetje vaag ja.

Maar je moet niet zoveel rellen, jij denkt bij HardcoreNL gelijk weer aan allemaal vooroordelen die je, als je in dit topic zit, niet moet hebben deefit. Spijtig

Laatst bewerkt:
Niet zo uit de hoogte doen, dat hoort bij het VWO-leerling stereotype. Ik stelde je 'n simpele vraag, jij bent degene die de vraag blijft ontwijken.

Terug
Naar boven