- Waardering
- 98
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 68kg
Ok hier komt ie: hardcore; ik train hard en ik hou van hardcore, NL daar wonen ik

epic story toch

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ok hier komt ie: hardcore; ik train hard en ik hou van hardcore, NL daar wonen ik
epic story toch![]()
En je beheerst de NEDERLANDSE taal ook perfect, jij bent echt 100% hardcore
Aan je schrijfwijze van woorden te zien niet, maar da's sowieso 'n gebrek van de huidige jongerengeneratie. Iedereen hier woont in Nederland, wat voor nut dient 't om dat in 'n forumnaam te zetten?
Al die wazi's en andere k*tmongolen hoor je altijd janken dat ze 'hier toch gewoon wonen'. Ze vinden dat NL erachter dan stoer, maar durven als ze alleen zijn niet voluit hardop te zeggen dat ze ergens 'een hekel' aan hebben.
Ik snap de reden niet om op 'n Nederlands forum te moeten verkondigen dat je Nederlands bent.

Ik maak er geen probleem van. Ik zeg ook níks over jou verder. Je haalt de zaken door elkaar.
En geloof me, ik zal nooit zo'n naam uitkiezen omdat 't compleet nietszeggend is. Op Partyflock zie ik al genoeg [H4L]HC-JUMP-PARA-SPEEDCORE-PEP-KET-sl*t[NL]'s voorbij komen.

Er is meer dan bass alleen..
Heerlijke flashback naar afgelopen zaterdag!
http://www.youtube.com/watch?v=Hq9dIq5HtEA&fmt=22
Zoals ik al zei, jij bent niet openminded en blijkbaar had ik nog gelijk ook. Ik kleed me zoals ik dat zelf wil en anderen mogen dat ook prima doen, als ze dat maar doen omdat ze dat zelf willen en niet vanuit groepsdruk bijvoorbeeld. Doen ze dat wel omdat het verwacht wordt door anderen, dan vind ik dat zielig.Ben jij diegene dan daar met die soort van haarband? of trek ik nu ook de verkeerde conclusies
zoals ik al zei, jij bent niet openminded en blijkbaar had ik nog gelijk ook. Ik kleed me zoals ik dat zelf wil en anderen mogen dat ook prima doen, als ze dat maar doen omdat ze dat zelf willen en niet vanuit groepsdruk bijvoorbeeld. doen ze dat wel omdat het verwacht wordt door anderen, dan vind ik dat zielig.
Miss Djax is puur op 1 tempo hardtechno draaien en dat 1,5 uur lang. Ben je op een gegeven moment wel klaar mee.

Hehe

ik zie te veel gepraat, te weinig muziek.
De eerste die Scenocide 202 weet te vinden krijgt een ijsje![]()