XXL Nutrition

voor zij die denken dat het niet loont en op de rand van opgeven staan

Bezoekers in dit topic

Waarom is dat bij benen altijd een dingetje? Vrijwel niemand zou het opvallen/opmerken als bv schouders achterlopen (die toch enorm bepalend zijn voor je torso, bij man en vrouw).

En ja, ik vraag me dat serieus af :o

Omdat benen de helft van je lichaam zijn . En zonder dikke poten vind ik persoonlijk een man een vrouw .
 
Omdat benen de helft van je lichaam zijn . En zonder dikke poten vind ik persoonlijk een man een vrouw .

Zou je dat niet eerder denken bij dikke poten en een klein bovenlichaam:D?


OT: geweldige prestatie, niet alleen fysieksgewijs, maar ook op het mentale vlak.
 
Mooi verhaal en respect voor je vooruitgang! Qua goeie en minder goeie spiergroepen is al het een en ander gezegd dus daar zal ik me verder niet over uitlaten. Nogmaals respect voor je werk en een super verhaal keep on going bro!
 
mooie inspiratie. Herkenbaar wat je schrijft. sport is als een drug. Het werkt verslavend en tussen de oren. respect voor je openheid
 
dankje voor de vele reacties,,

een halfjaar geleden had ik dit niet kunnen neerschrijven..

PS: hou je maar vast voor de leg shots van volgend jaar ;) fully focussed on dikke poten kweken boven en onderste poten :D

greetz en nogmaals bedankt!
 
goed bezig fabrizio , ik kan je situatie voorheen goed voorstellen.

complimenten voor je verandering.:thumbup:
 
Inspirerend topic, respect dat je in 1 keer een hele andere mindset had, jezelf motiveren om zo hard te werken lijkt me erg moeilijk in zulke situaties.
 
Goede verandering :D Volhouden nu!
 
Good job. Ik ga op dit moment ook nog steeds door een k*t periode... trainen helpt mij me weer goed te voelen
 
Progressie is goed te zien. keep up te good work;)
 
Goed verhaal, top van je dat je anderen op deze manier wilt motiveren.
Ik vind die eerste foto zo slecht nog niet hoor, je stond niet hoog in vet en je ziet daar toch wel een redelijke chest voor iemand die niet traint.

Benen is wel een flink aandachtspuntje, maar dat was al gezegd.

Keep up the good work!
 
Mooie progressie , wat meten die armen als ik vragen mag ?
 
Train je wel benen ?
 
edit..
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig man! Volhouden
 
Mooie progressie , wat meten die armen als ik vragen mag ?

40.5cm op het moment, met pump nog niet gemeten,

groetjes en thx voor de reacties people!

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 20:15 ----------

Good job. Ik ga op dit moment ook nog steeds door een k*t periode... trainen helpt mij me weer goed te voelen

jij ook volhouden, wacht maar af (y)

---------- Post toegevoegd 29 May 2013 om 20:15 ----------

Train je wel benen ?

en ja ik train benen, pas sinds 6 maanden, daarvoor nooit gedaan.
 
Respect man, oprecht.
Bodybuilding is voor mij ook echt een uitlaatklep. Al ben ik nog zo moet na een lange dag (zoals vandaag) toch ben ik nog even een uurtje helemaal naar de tering te gaan en pas nu heb ik rust ;)
Je lichamelijke verandering staat symbool voor de verandering die je hebt doorgemaakt als mens , top!

Klein punt van aandacht is idd benen trainen. Pak dit goed op en maak ze KAPOT!
 
Respect man, oprecht.
Bodybuilding is voor mij ook echt een uitlaatklep. Al ben ik nog zo moet na een lange dag (zoals vandaag) toch ben ik nog even een uurtje helemaal naar de tering te gaan en pas nu heb ik rust ;)
Je lichamelijke verandering staat symbool voor de verandering die je hebt doorgemaakt als mens , top!

Klein punt van aandacht is idd benen trainen. Pak dit goed op en maak ze KAPOT!

haha morgen is benen dag vriend :D doe ze nu 2x per week en ga ook elke keer tot het uiterste,
enige nadeel is dat ik voor men werk de ganse dag rechtsta en wel 4 dagen na het trainen nog last heb, hopen dat de grootste deel van de spierpijn er op zit nu,, dat ik er morgen weer sta :D

heb wel gemerkt dat me kont dikker is geworden sinds ik zoveel squat?!
zou ik squaten achterwege laten en andere oefeningen proberen?

greetz!
 
goed bezig broeder.

als je last hebt van dikke reet, sta met je voeten niet breder dan schouder breedte en diep doorzakken, onder paralel. Ga met je voeten staan dat ze naar buiten wijzen, dan krijg je betere quadsweep
 
Back
Naar boven