MuscleMeat

Voorspel wie de nieuwe Minister president wordt?

Peiling Peiling Wie?

• Totaal stemmers
    42
Mark Rutte

Rutte, of hij moet het zelf verpesten.

Rutte hoop ik.

Toch wordt het Rutte

Boeie!

Mark Rutte wil geen Minister president worden heeft hij gezegt bij DWDD een tijdje terug.

VVD-leider Mark Rutte wil premier worden als zijn partij de grootste wordt bij de Kamerverkiezingen van 9 juni. Dat zei Rutte zaterdag in de marge van het VVD-verkiezingscongres in Arnhem. Hij reageerde op berichten dat zijn partij vlak voor de verkiezingen een premierskandidaat naar voren zou schuiven, bijvoorbeeld eurocommissaris Neelie Kroes.

http://www.telegraaf.nl/binnenland/6595632/__Rutte_wil_premier_worden__.html?p=1,1

1 1/2 week geleden.

Mijn ideeën liggen het dichtst bij Wilders
Ik hoop Rutte
Maar ik vrees voor Cohen

Laatst bewerkt:
Iedereen begrijpt hoop ik dat Wilders het nooit gaat worden, zeker niet nu ze terugvallen in de peilingen. Maar anders had hij het ook nooit gered, er is geen enkele partij die met hem als premier in een kabinet gaat plaatsnemen.

Ik heb daar niet zo'n goed zicht op als 'buitenlander', maar van deze 3 zou ik zeggen Cohen. De kans dat Balkenende nog eens een kans krijgt lijkt me klein? En Wilders zal wel uitgesloten zijn veronderstel ik?

Rutte zou ik ook op nr 1 zetten als die zich kandidaat stelt.

cohen 100% en gelukkig maar ;)

Ben benieuwd hoe Cohen het gaat doen tijdens een debat. Niet al te best voorspel ik.

Job Cohen is het meest realistische. Misschien JP of Rutte.

Als je nog serieus gelooft dat Geert het wordt, ben je niet helemaal bij.

Waarom staat Rouvoet er niet bij?

Ik hoop Rutte, zolang het maar geen Cohen is!

Ik vond hem gisteren bij Pauw en Witteman niet echt sterk overkomen

een heleboel miljonairs op dit forum zie ik :)

Wat een onzin, de vvd is echt niet een partij voor miljonairs hoor. Natuurlijk, van oudsher hebben ze het beter voor met ondernemers en welbedeelden, maar dit is overdreven.
Verder vind ik het allemaal flapdrollen zonder uitstraling (Rutte en Balkenende) of idoten (Wilders) of allochtonenknuffelaars (Cohen). Dus kunnen ze van mij allemaal de schijt krijgen

Terug
Naar boven