MuscleMeat

Voorspel wie de nieuwe Minister president wordt?

Peiling Peiling Wie?

• Totaal stemmers
    42
wilders

Rouvoet

Liever Rutte (of eigenlijk Pechtold, maar dat gaat sowieso niet gebeuren), maar Cohen vind ik ook niet erg.

Balkenende, no doubt.

Cohen.

Iedereen begrijpt hoop ik dat Wilders het nooit gaat worden, zeker niet nu ze terugvallen in de peilingen. Maar anders had hij het ook nooit gered, er is geen enkele partij die met hem als premier in een kabinet gaat plaatsnemen.

Als dat incident gisteren op de dam een moslim was geweest had Wilders nog wel kans gemaakt denk ik. Maar ik hoop ook zeker niet dat hij het word, dan moet hij eerst eens uit zijn fanatasie wereldje komen en de realiteit erkennen.

Ik hoop wilders

Ik hoop net als de meeste ook op Rutte. Zou het iig vreselijk vinden als Cohen MP word.

Ik vermoed cohen/rutte.

Rutte! Cohen maakte echt een hele slechte indruk bij pauw & pitteman. Moeilijke vragen kon hij niet beantwoorden en oogde erg onzeker.

Geen van de bovenstaande namen voldoen aan het profiel van een echte Minister-President.

Wat een onzin, de vvd is echt niet een partij voor miljonairs hoor. Natuurlijk, van oudsher hebben ze het beter voor met ondernemers en welbedeelden, maar dit is overdreven.
Verder vind ik het allemaal flapdrollen zonder uitstraling (Rutte en Balkenende) of idoten (Wilders) of allochtonenknuffelaars (Cohen). Dus kunnen ze van mij allemaal de schijt krijgen

wilders is ook een jodenknuffelaar hoor :o behalve voor cohen, omdat die wat minder bezig is met deze landrovende ideologie

of wacht, nu ben ik een antisemiet die uit bed word gelicht? :eek: allochtoonknuffelen en moslimknuffelen mag ik namelijk WEL zeggen...

Terug
Naar boven